Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63970
Kirjoituksia 174239

Ohjelma pimenee



Highlighted

Ohjelma pimenee

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Ohjelma pimenee

1/8

Miksi tv ohjelma pimenee yhtäkkiä. Pitää sammuttaa ja käynnistää boxi uudelleen, niin ohjelma näkyy taas. Boxissa on kumminkin virta päällä kun niin tapahtuu.

0 tykkäystä
7 vastausta
Highlighted

Telialainen
Viestejä 402 kpl

2/8

Hei @kapanderi  ja tervetuloa Telia yhteisöön!

 

Haluaisin hieman tarkentavaa tietoa ongelmasta ja yhteydestä joka sinulla on käytössäsi. Näillä tiedoilla voimme varmistaa mistä ongelman ei pitäisi johtua.

 

Tapahtuuko ongelmaa kuinka usein? Esiintyykö ongelmaa kaikilla kanavailla sekä tallenteiden katselun yhteydessä? Kuuluuko ääni kuitenkin vaikka ohjelma pimenee?

 

Eikö boksi ongelman yhteydessä reagoi kaukosäätimen painalluksiin ollenkaan?

 

Oletko boksin kytkenyt reitittimeen langattomasti vai verkkokaapelilla? Toimiiko muilla laitteilla verkkoyhteys katkon aikana normaalisti?

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/8

Tänään asensin telian modeemin ja boksin. Illan aikana muutamia kertoja sammui kuva pimeäksi eikä ääntäkään kuulunut, sekä kerran pimeni, mutta ääni kuului ja sitten kuvakin palautui. Boksi kyllä sammuu ja käynnistyy kaukosäätimestä normaalisti. Modeemi ja boksi on liitetty verkkokaapelilla. Muut laitteet toimii.

0 tykkäystä
Highlighted

Telialainen
Viestejä 372 kpl

4/8

Tuo viittaisi nettiyhteyteen mutta jos kaikki muut laitteet toimivat samaan aikaan normaalisti niin ei se siihenkään jää. Oletko testannut toista verkkokaapelia siinä modeemin ja digiboksin välillä? Sitä voisi vielä testata. Jos se ei kuitenkaan tuollakaan parane niin ottaisitko yhteyttä meihin niin päästään tutkimaan tilannetta tarkemmin.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

5/8

Sama tilanne, kokeiltu toista verkkokaapelia. Kun se kuva menee pimeäksi, niin virta valo palaa vihreänä boksissa ja TV kysyy kytketäänkö virta päälle. Ohjelma rupeaa toimimaan samantien, kun sammutan kaukosäätimestä boksin ja käynnistän uudelleen.

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 146 kpl

6/8

Ei ole mahdotonta, että laitteessa saattaisi nyt olla vikaa. Suosittelenpa, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme, niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin. Esimerkiksi chat palvelee 24/7.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 6 kpl

7/8

Itse olen huomannut vastaavaa ongelmaa Arris VIP5305W -digiboxilla, mutta kun kuva menee

mustaksi kanavanvaihto ja takaisin pääsääntöisesti auttaa. ( esim. tänään 9.8. F1 kisan aikana

teki lukemattomia kertoja, ruutu mustaksi/ei ääntä )

 

Mutta suurempi ongelma on että nyt on kuvanlaatu vaihtelee, kuva nykii tai tekstitys ei pysy tahdissa kuvan kanssa, tekstitys jää ruutuun "kiinni" kunnes uusi käännös tulee ....

 

Todella huono kuvanlaatu ... näitä ongelmia on ilmeisesti ympäri suomea !

Highlighted

Telialainen
Viestejä 410 kpl

8/8

@JmK1960 kuvailemasi häiriö on meillä korjauksessa ja koskee Telia TV sovellusta ja digiboksi. 

 

Pyrimme saamaan tämän kuntoon mahdollisimman. Päivitämme tilannetta häiritiedotteeseen

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.