Ohjelmaopas sekaisin

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 23 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Koska tuo ohjelmaopas tulee kuntoon, esim history channelin ohjelmat tunnin jäljessä. Odotellaanko kesää ? Monta tallennusta mennyt pieleen kun ei muista tätä.

4 kommenttia

Moi lusmu,

Tarkistin äsken testilaitteella ja History Channellilla kyllä näytti ohjelmaopas olevan kunnossa. Alkaako sinulla kaikki ohjelmat ko. kanavalla tunnin myöhässä?

Palataan tähän aiheeseen. Nyt tämän kanavan ohjelmatiedot ovat puuta heinää. Parhaillaan pitäisi tulla pawn stars 12, mutta tuleekin american restoration. Edellinen ohjelma sama juttu. Muut kanavat joita katselen näyttää olevan oikein.

Mitä pitää tehdä että tulisi kuntoon. Onko ohjeistus taas sama palauta tehdas asetukset, sammuta laitteet, kirjaudu uudestaan sisään jne.

Sonera Viihde tallentaa tai ainakin tallensi vääriä ohjelmia.

Eilen yritin katsoa syyskuun lopulla tallennetun "Hävyttömat". Tallennus olikin poliisit.

 

Aiemmin lähes säännöllisesti, kun olin tallentanut MTV 3:lta "Isänmaan puolesta", tallennus oli aina "Wallander". Pkle...

Taas löytyi virheellinen tallennus.

Olin tallentanut TV 2:lta Lutherin 25.10.2014.

Tallennuksen otsikko oli oikein, mutta sisältö oli sitä edeltänyt elokuva Kingdom, jonka olin kaiken lisäksi jo nähnyt.

Tallennuksen lopussa tuli sitten n. 8 minuuttia Lutheria. Pääsin edes jyvälle, missä sarjassa mennään.

Näitä ei saisi tapahtua, jollette halua menettää asiakasta!

Vastaa