Omien sivujen ohjelmaopas

  • 20 November 2017
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei! Olen ollut useita vuosia Telia/Soneran asiakkaana, mutta seuraavia häiriöitä ei Telia ole milloinkaan pystynyt korjaamaan: ohjelmaoppaaseen merkittyjä ohjelmointeja katoaa salaperäisesti; pyrkiessäni korjaamaan vikaa, ts. ohjelmoimaan kadonneita ohjelmia uudelleen, saan huomautuksen: "Tallentaminen epäonnistui".  (Esim. aikaisemmin olin merkinnyt kaksi tämäniltaista TV2:n ohjelmaa tallennettaviksi; nyt ne ovat kadonneet, ja vain virheilmoitus seuraa) Tätä häiriötä ei siis ole milloinkaan pystytty korjaamaan; olen kyllä asiasta useasti huomautellut. (Kyse ei siis ole selaimesta, useilla olen kokeillut)

Saisinko nyt tyhjentävän selityksen häiriön syystä, ja ajankohdan, milloin Telia aikoo mainitun vian korjata. Esim. erinäiset sarjaohjelmien jaksot jäävät mainitusta syystä katsomatta, ellei sitten turvaudu 100 % luotettavaan DNA:han. Käyttäisin toki mieluummin Teliaa, mikäli se vain toimisi kunnolla.


1 kommentti

Insinöörimme ovat selvittäneet ongelmaa ja mahdollinen vian aiheuttaja on löytynyt. Korjaus etenee.

Vastaa