Omien sivujen ohjelmaopas


Omien sivujen ohjelmaopas - siis netissä - ei toiminut eilen aamulla. Huomautin asiasta, ja loppupäiväksi asia korjattiin. Mutta kas vain, TELIA ON KATSONUT PARHAAKSI UUSIA VIAN TÄNÄÄNKIN! Eikö Telialta löydy tarpeeksi osaavia insinöörejä kääntämään sitä vipua, niin, että sivusto toimisi myös jatkossa? Paljon käyttävälle erittäin ärsyttävää; asiakkaat eivät näköjään Teliaa kiinnosta, kunhan maksavat - hitot palveluista.


12 kommenttia

Kuten tavallista, Telian Omien sivujen ohjelmaoppaaseen ei taaskaan pääse. "Palvelu ei tällä hetkellä ole käytettävissä."  Vaadin asian erittäin pikaista korjaamista. 

TÄÄ ON IHAN SUSI KOKO OHJELMA OTTAS NY MALLIA ELISAVIIHTEESSÄ SIE HOMAT TOIMII JA ON HD TALLENNUS

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@ericroseja @KALKKUT Vikatilanteesta on otettu koppia tänä aamuna ja laitettu korjuu käyntiin - uskoisin tilanteen korjaantuvan kohtapuoliin.

Hinta nousi ja mikää ei parantunu ees ohjelmapas jatkuvasti tulee teksti olemme pahoillamme hintoja nostetaan ja palvelut ei toimi

PAHOITTELUT!

PALVELU EI TÄLLÄ HETKELLÄ OLE KÄYTETTÄVISSÄ tätä on telia
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Etätallennussivun avautumisessa on ollut ongelmia. Nyt sivusto toimii mutta häiriö on edelleen tutkinnassa. Kanavien ohjelmatiedot puuttuvat 12.7. lähtien. Tilanne on korjauksessa.


@AnneAn@  kirjoitti:

Etätallennussivun avautumisessa on ollut ongelmia. Nyt sivusto toimii mutta häiriö on edelleen tutkinnassa. Kanavien ohjelmatiedot puuttuvat 12.7. lähtien. Tilanne on korjauksessa.


Toimii ja toimii.. Lataa välillä luokattoman kauan. Pitääkö vanhat tallennussäännöt poistaa ja asettaa uudelleen jotta jatkuvaan tallennukseen asetetut tallenteet oikeasti tallentuu? Nimimerkillä 6.-8.7. ei näy yksikään tallenne menneen talteen. Eikä vanhojakaan pysty katsomaan appin kautta, edelleenkään.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

Ongelmia jatkuu edelleen etätallennuksen kanssa. Vanhoja tallennussääntöjä ei tarvitse poistaa. 5.7. alkaneet tallenneongelmat ovat tutkinnassa: jatkuvat tallenteet eivät näy boksilla. Tästä löytyvässä häiriötiedotteessa kerromme tilanteesta.


@PiaJo@  kirjoitti:

@ericroseja @KALKKUT Vikatilanteesta on otettu koppia tänä aamuna ja laitettu korjuu käyntiin - uskoisin tilanteen korjaantuvan kohtapuoliin.


Ei ole todellista. Aikaleimalla "‎06-07-2018 08:53" kerrot täällä, että vika on tiedossa ja yritetään korjata. Ja sitten reilut puoli tuntia myöhemmin aikaleimalla "06-07-2018 09:28" kerrot toisessa ketjussa, että etätallennusta on testattu ja nyt toimii. No eihän se sitten toiminut. Tuus ny @PiaJo itte selittään.

 

Selitä samalla käsityksesi ilmaisusta "kohtapuolin".

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Nyt ei ole alkuperäinen kirjoittaja paikalla mutta olisikohan homman nimi ollut sellainen että viikko sitten perjantaina yhdeksän jälkeen on tullut tieto että etätallennusta on testattu ja se toimii. Sen perusteella on sitten tänne Yhteisöönkin vastattu. Ja sitten sen jälkeen kävi ilmi että eipä olekaan kunnossa. Näin voi joskus käydä kun tekniikasta on kyse. Harmillisia tilanteita toki niin meille kuin asiakkaillekin.


@Merja_J@  kirjoitti:

Nyt ei ole alkuperäinen kirjoittaja paikalla mutta olisikohan homman nimi ollut sellainen että viikko sitten perjantaina yhdeksän jälkeen on tullut tieto että etätallennusta on testattu ja se toimii. Sen perusteella on sitten tänne Yhteisöönkin vastattu. Ja sitten sen jälkeen kävi ilmi että eipä olekaan kunnossa. Näin voi joskus käydä kun tekniikasta on kyse. Harmillisia tilanteita toki niin meille kuin asiakkaillekin.


Tuo oliskin ihan normaalia, eikä herättäis sen kummempaa ihmetystä. Mutta kun tässä nimenomaisessa tapauksessa se meni täsmälleen toisin päin. 

 

1. PiaJo kertoi kello 8:53, että etätallennuksessa olevasta viasta on saatu tieto ja se on rikki.

2. PiaJo kertoi kello 9:28, että pitkään rikki ollut etätallennus on korjattu ja nyt se toimii.

 

 

 

Pitääkö vääntää ratakiskosta mikä tuossa on ongelmana? 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

PiaJon viesti 9.28 on tämän toisen ketjun  käyttäjän @caacao pitkään (6kk) jatkuneeseen ongelmaan, ettei etätallennus toimi TeliaTV digiboksissa-palvelussa. Tämä saatiin korjatuksi tuolloin. Samaan aikaan kuitenkin on alkanut tämä etätallennuspalvelua koskeva laajempi häiriö ettei etätallennussivulle päässyt osa käyttäjistä. Tämä vika saatiin kaikkien asiakkaiden osalta kuntoon eilen.

Ajallisesti nämä kaksi asiaa sattuivat yhtä aikaa liittymättä kuitenkaan toisiinsa vaikka tätä toki epäilimme tietysti itsekin aluksi.

Vastaa