Omien sivujen ohjelmaopas

  • 9 February 2020
  • 6 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Tänään havaitsin outoja puutteita Omien sivujen ohjelmaoppaassa. Vähintäänkin eilisen ja toissapäivän verkkotallenteeni eivät ole kirjautuneet tallennetuiksi. Siis: TV-ruudun Tallennukset-listassa haluamani ja tallentamani ohjelmat kyllä näkyvät, siis tallentuneina, mutta Omien sivujen ohjelmaoppaan Tallennukset-lista näyttää niiden osalta tyhjää. Tarkistaessani näen, että Omien sivujen Tallennukset-listani viimeisimmät merkinnät ovat 6.2. aamulla, jonka jälkeen ei siis listassa näy mitään.Toivoisin Telian korjaavan mainitun vian mahdollisimman pikaisesti.


6 kommenttia

Voisin lisätä edelliseen, että mainittu vika jatkuu tänäänkin, ts. nyt aamulla tallentamani ohjelmat eivät myöskään näy Omien sivujen ohjelmaoppaan Tallennetut-listassa, vaikka TV-ruudun listassa siis näkyvätkin. Erittäin harmillista.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Tiedossamme ja korjauksessa on häiriö, jonka vuoksi ohjelmaoppaan tiedot ei päivity.

 

Pahoittelut jatkuneesta häiriöstä, tallenteet tulee nyt asettaa juurikin mainitsemasi TV:n puolelta.

Voisi lisätä myös, että katsottujen ohjelmien poistaminen ei onnistu Omien sivujen ohjelmaoppaan kautta tällä hetkellä. Tämä on varsin harmillista, sillä vastaavaa toimintaa TV: n kautta on hankala käyttää, mikäli on tallentanut useita ohjelmia.


@ericrose@  kirjoitti:

Voisi lisätä myös, että katsottujen ohjelmien poistaminen ei onnistu Omien sivujen ohjelmaoppaan kautta tällä hetkellä. Tämä on varsin harmillista, sillä vastaavaa toimintaa TV: n kautta on hankala käyttää, mikäli on tallentanut useita ohjelmia.




Laitoin tästä kyselyä eteenpäin. Palataan asiaan, kunhan saadaan lisätietoja.

On hieman omituista, että Telian oman tiedotteen mukaan tämä häiriö on ensimmäisen kerran havaittu jo viikko sitten, mutta tilanne jatkuu edelleen muuttumattomana. Toivoisin pikaista toimintaa asian suhteen.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@ericrose@  kirjoitti:

On hieman omituista, että Telian oman tiedotteen mukaan tämä häiriö on ensimmäisen kerran havaittu jo viikko sitten, mutta tilanne jatkuu edelleen muuttumattomana. Toivoisin pikaista toimintaa asian suhteen.


Laitoin tästä uudelleen kyselyä korjauspuolelle, tiedossa tämä kuitenkin on ja tehdään kaikkemme, että saadaan homma toimimaan. 

Vastaa