Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet


Omien sivujen ohjelmaoppaasta (siis NETISSÄ) puuttuvat KAIKKI ohjelmatiedot ylihuomisen (siis keskiviikon) jälkeiseltä ajalta. Käytän sivustoa säännöllisesti, joten toivoisin sen pysyvän ajan tasalla - puhumattakaan, että maksan myös tästä palvelusta. Olen jo pari kertaa viestitellyt asiasta, mutta jäävät näköjään aspan pöydille tällaiset. Käytössä normaali PC, vika sama eri selaimilla. RIPEYTTÄ korjaamiseen, kiitos!!!


15 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @ericrose etätallennuksessa on meneillään häiriö. Juurisyyn korjaus on edelleen kesken, tiedote https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_150436862&lang=fi

 

Laitoin ohjelmaoppaasta kuitenkin nyt korjauspyyntöä eteenpäin.

Kiitoksia vastauksesta! Herää silti ihmetystä, että korjaus kestää näinkin kauan - tiedotteessa mainitaan alkamispäivä 14.11. Jotkut asiakkaat haluaisivat ohjelmoida tallenteensa ajoissa. On myös outoa, että Telian Fb-sivuille lähettämieni viestien vastaajat eivät lainkaan tunteneet siis jo olemassaolevaa vikaa, vaan lupailivat aurinkoisesti tilanteen paranevan hyvinkin pian. Asiakaspalvelijat Facebookissa eivät siis tunne Telian häiriötilanteita, vaan tulevaisuudessa oikean vastauksen saa pelkästään tänne Yhteisöön kirjoittamalla. Hyvä tietää!

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Ongelma ei ole ihan kaikkia tallennuspalvelun tilaajia koskettanut, lisäksi minulle tuntemattomasta syystä juurisyyn paikallistaminen tai ratkaisukeinon löytäminen on viivästynyt.

 

Mitä asiakaspalvelun tilannetietoisuuteen tulee, niin kyllä meistä jokaisen tulisi tutustua olemassa oleviin häiriötiedotteisiin ennen asiakkaalle vastaamista. Pahoitteluni tietenkin että näin kävi ja asianhoito sen takia viivästyi!

 

 Eivät tienneet häiriöstä chatissäkään pe 15.11.

Itse ainakin luotan useimmissa tallennuksissa tuohon jatkuvat tallenteet ominaisuuteen. Viikonloppuisin tulee ohjelmia, jotka ovat jatkuvalla tallennuksella ja joita katson sitten viikolla.

Kiva yllätys, kun mitkään jatkuvat tallennukset eivät ole oikeasti tallentuneet 14. päivän jälkeen. Tästäkin olisi siis ollut kiva saada lisää infoa.

 

Muutenkin ihme meininkiä tämän Telia TV:n kanssa, juuri vähän aikaa sitten minulla (ja muillakin tämän foorumin perusteella) oli ongelma, että digiboksi ei suostunut enää käynnistymään ja lataamaan ohjelmistoa. Silloin oli koko boksi pois pelistä viikon verran. Nyt vielä tämä. Pistää miettimään onko tämä nyt rahan väärti, tosin ei paljoa vaihtoehtoja ole kun määräaikaisuus sovittuna..

Meneillään olevaa häiriötä ei siis ole vieläkään onnistuttu korjaamaan, vaikka Telian omasta ilmoituksesta on jo kulunut lähes viikko (14.11). Mistä ihmeestä tällainen vitkuttaminen johtuu; sivustolla on aivan todellista käyttöä - mikäli tallentaminen muuttuu huomisen jälkeen mahdottomaksi, hyvitetäänkö vahinko jotenkin? Ette toivottavasti ehdota TV-ruudun käyttöä; se on useampia ohjelmia tallentavalle täydellistä idiotismia. Kaikkine yhteyskatkoineen ja muine häiriöineen Teliasta on tullut entistä epäluotettavampi yhtiö. Maksamillani kuukausinaksuilla olisi lupa olettaa saavansa häiriötöntä palvelua. Vaadin siis ao. vian välitöntä korjausta ja selitystä, mikä asiassa oiken mättää.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@ericrose@  kirjoitti:

Meneillään olevaa häiriötä ei siis ole vieläkään onnistuttu korjaamaan, vaikka Telian omasta ilmoituksesta on jo kulunut lähes viikko (14.11). Mistä ihmeestä tällainen vitkuttaminen johtuu; sivustolla on aivan todellista käyttöä - mikäli tallentaminen muuttuu huomisen jälkeen mahdottomaksi, hyvitetäänkö vahinko jotenkin? Ette toivottavasti ehdota TV-ruudun käyttöä; se on useampia ohjelmia tallentavalle täydellistä idiotismia. Kaikkine yhteyskatkoineen ja muine häiriöineen Teliasta on tullut entistä epäluotettavampi yhtiö. Maksamillani kuukausinaksuilla olisi lupa olettaa saavansa häiriötöntä palvelua. Vaadin siis ao. vian välitöntä korjausta ja selitystä, mikä asiassa oiken mättää.


Tekninen häiriö vaivaa ohjelmaopasta- siitä nostettu Häiriötiedote Telia.fi -sivustolla. 

Mielenkiintoista, että uusi vika vaivaa Omien sivujen opasta heti edellisen vian tultua korjatuksi ja osittain päällekkäin sen kanssa(!); edellinen häiriötiedote oppaasta annettiiin 14.11., merkittiin korjatuksi tänään; uudesta viasta tiedotettiin siis eilen. Omituisen häiriöherkkä nykyisin tämä opas, erittäin tarpeellinen silti; Telian on todella syytä korjata sivu lopullisesti niin, ettei vikoja enää ilmene.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@ericrose@  kirjoitti:

Mielenkiintoista, että uusi vika vaivaa Omien sivujen opasta heti edellisen vian tultua korjatuksi ja osittain päällekkäin sen kanssa(!); edellinen häiriötiedote oppaasta annettiiin 14.11., merkittiin korjatuksi tänään; uudesta viasta tiedotettiin siis eilen. Omituisen häiriöherkkä nykyisin tämä opas, erittäin tarpeellinen silti; Telian on todella syytä korjata sivu lopullisesti niin, ettei vikoja enää ilmene.


Tiedossa tämä tosiaan meillä on ja korjataan kyllä heti kun mahdollista. Pahoittelut tilanteesta. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Niin, Tallennuspalvelu on erillinen maksullinen palvelu, jonka pitää toimia täydellisesti. Saako asiakkaat tästä pitkään jatkuneesta ohjelmaoppaan ja etätallennuksen häiriöstä korvauksia? Ja tuleeko hyvitys laskuun automaattisesti vai pitääkö sitä hakea?

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@jarkko35@  kirjoitti:

Niin, Tallennuspalvelu on erillinen maksullinen palvelu, jonka pitää toimia täydellisesti. Saako asiakkaat tästä pitkään jatkuneesta ohjelmaoppaan ja etätallennuksen häiriöstä korvauksia? Ja tuleeko hyvitys laskuun automaattisesti vai pitääkö sitä hakea?


Hyvityksien osalta voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme . Tapaukset katsotaan asiakaskohtaisesti läpi. 

Viikko on siis kulunut ensimmäisestä opasta koskevasta häiriöilmoituksesta (14.11.), eikä mitään ole tapahtunut. Ohjelmien ennakko-ohjelmointi on tärkeä osa Telian palvelua, ja maksaessani siitä oletan sen toimivan virheettömästi. Tallennus on nyt vaikeutunut merkittävästi, eikä Telia osaa edes ilmoittaa, milloin tilanne palaa entiselleen. Kerta kerralta Telian erheet syövät luottamusta yhtiöön; asiakkaiden tarpeet vaikuttavat olevan ties missä. Maksut kylläkin kerätään. Onko vika siis todellakin liian vaikea Telian insinööreille? Luulisi jostain päin Suomea löytyvän ihmisiä panemaan asian kuntoon. SIIS NYT - eikä viidestoista päivä! Häpeällistä!

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@ericrose@  kirjoitti:

Viikko on siis kulunut ensimmäisestä opasta koskevasta häiriöilmoituksesta (14.11.), eikä mitään ole tapahtunut. Ohjelmien ennakko-ohjelmointi on tärkeä osa Telian palvelua, ja maksaessani siitä oletan sen toimivan virheettömästi. Tallennus on nyt vaikeutunut merkittävästi, eikä Telia osaa edes ilmoittaa, milloin tilanne palaa entiselleen. Kerta kerralta Telian erheet syövät luottamusta yhtiöön; asiakkaiden tarpeet vaikuttavat olevan ties missä. Maksut kylläkin kerätään. Onko vika siis todellakin liian vaikea Telian insinööreille? Luulisi jostain päin Suomea löytyvän ihmisiä panemaan asian kuntoon. SIIS NYT - eikä viidestoista päivä! Häpeällistä!


Kiitos palautteestasi, olen laittanut eteenpäin eskaloiden vikatilannetta. 

Jaahas. Nyt oppaaseen on sentään saatu ohjelmat näkyviin, kiitos siitä. Mutta tärkein puuttuu edelleen: tallentaminen. Minkä tahansa ohjelman merkitseminen aiheuttaa virheilmoituksen. Ei riipu selaimesta. Joten: takaisn sorvin ääreen, kiitos! Vai ettekö innoissanne havainneet asiaa lainkaan?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Pieni hikka tallentamisessa kävi hetki sitten. Nyt vaikuttaa toimivan taas normaalisti. Ilmoitathan @ericrose jos häiriö jatkuu edelleen siellä.

Vastaa