Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 92 custom-general.kudos
  • 181 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Omien sivujen ohjelmaoppaan puutteet

Omien sivujen ohjelmaoppaasta (siis NETISSÄ) puuttuvat KAIKKI ohjelmatiedot ylihuomisen (siis keskiviikon) jälkeiseltä ajalta. Käytän sivustoa säännöllisesti, joten toivoisin sen pysyvän ajan tasalla - puhumattakaan, että maksan myös tästä palvelusta. Olen jo pari kertaa viestitellyt asiasta, mutta jäävät näköjään aspan pöydille tällaiset. Käytössä normaali PC, vika sama eri selaimilla. RIPEYTTÄ korjaamiseen, kiitos!!!

15 vastausta
KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 534 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Hei @ericrose etätallennuksessa on meneillään häiriö. Juurisyyn korjaus on edelleen kesken, tiedote https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_150436862&lang=fi

 

Laitoin ohjelmaoppaasta kuitenkin nyt korjauspyyntöä eteenpäin.

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 92 custom-general.kudos
  • 181 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitoksia vastauksesta! Herää silti ihmetystä, että korjaus kestää näinkin kauan - tiedotteessa mainitaan alkamispäivä 14.11. Jotkut asiakkaat haluaisivat ohjelmoida tallenteensa ajoissa. On myös outoa, että Telian Fb-sivuille lähettämieni viestien vastaajat eivät lainkaan tunteneet siis jo olemassaolevaa vikaa, vaan lupailivat aurinkoisesti tilanteen paranevan hyvinkin pian. Asiakaspalvelijat Facebookissa eivät siis tunne Telian häiriötilanteita, vaan tulevaisuudessa oikean vastauksen saa pelkästään tänne Yhteisöön kirjoittamalla. Hyvä tietää!

KaPetri
Telialainen
Telialainen
  • 100 custom-general.kudos
  • 534 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ongelma ei ole ihan kaikkia tallennuspalvelun tilaajia koskettanut, lisäksi minulle tuntemattomasta syystä juurisyyn paikallistaminen tai ratkaisukeinon löytäminen on viivästynyt.

 

Mitä asiakaspalvelun tilannetietoisuuteen tulee, niin kyllä meistä jokaisen tulisi tutustua olemassa oleviin häiriötiedotteisiin ennen asiakkaalle vastaamista. Pahoitteluni tietenkin että näin kävi ja asianhoito sen takia viivästyi!

 

Krisipope
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

 Eivät tienneet häiriöstä chatissäkään pe 15.11.

Mysticiza
Kommentaattori
  • 3 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Itse ainakin luotan useimmissa tallennuksissa tuohon jatkuvat tallenteet ominaisuuteen. Viikonloppuisin tulee ohjelmia, jotka ovat jatkuvalla tallennuksella ja joita katson sitten viikolla.

Kiva yllätys, kun mitkään jatkuvat tallennukset eivät ole oikeasti tallentuneet 14. päivän jälkeen. Tästäkin olisi siis ollut kiva saada lisää infoa.

 

Muutenkin ihme meininkiä tämän Telia TV:n kanssa, juuri vähän aikaa sitten minulla (ja muillakin tämän foorumin perusteella) oli ongelma, että digiboksi ei suostunut enää käynnistymään ja lataamaan ohjelmistoa. Silloin oli koko boksi pois pelistä viikon verran. Nyt vielä tämä. Pistää miettimään onko tämä nyt rahan väärti, tosin ei paljoa vaihtoehtoja ole kun määräaikaisuus sovittuna..

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 92 custom-general.kudos
  • 181 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Meneillään olevaa häiriötä ei siis ole vieläkään onnistuttu korjaamaan, vaikka Telian omasta ilmoituksesta on jo kulunut lähes viikko (14.11). Mistä ihmeestä tällainen vitkuttaminen johtuu; sivustolla on aivan todellista käyttöä - mikäli tallentaminen muuttuu huomisen jälkeen mahdottomaksi, hyvitetäänkö vahinko jotenkin? Ette toivottavasti ehdota TV-ruudun käyttöä; se on useampia ohjelmia tallentavalle täydellistä idiotismia. Kaikkine yhteyskatkoineen ja muine häiriöineen Teliasta on tullut entistä epäluotettavampi yhtiö. Maksamillani kuukausinaksuilla olisi lupa olettaa saavansa häiriötöntä palvelua. Vaadin siis ao. vian välitöntä korjausta ja selitystä, mikä asiassa oiken mättää.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 203 custom-general.kudos
  • 821 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@ericrose  kirjoitti:

Meneillään olevaa häiriötä ei siis ole vieläkään onnistuttu korjaamaan, vaikka Telian omasta ilmoituksesta on jo kulunut lähes viikko (14.11). Mistä ihmeestä tällainen vitkuttaminen johtuu; sivustolla on aivan todellista käyttöä - mikäli tallentaminen muuttuu huomisen jälkeen mahdottomaksi, hyvitetäänkö vahinko jotenkin? Ette toivottavasti ehdota TV-ruudun käyttöä; se on useampia ohjelmia tallentavalle täydellistä idiotismia. Kaikkine yhteyskatkoineen ja muine häiriöineen Teliasta on tullut entistä epäluotettavampi yhtiö. Maksamillani kuukausinaksuilla olisi lupa olettaa saavansa häiriötöntä palvelua. Vaadin siis ao. vian välitöntä korjausta ja selitystä, mikä asiassa oiken mättää.


Tekninen häiriö vaivaa ohjelmaopasta- siitä nostettu Häiriötiedote Telia.fi -sivustolla. 

ericrose
Vakiokalustoa ☆
  • 92 custom-general.kudos
  • 181 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mielenkiintoista, että uusi vika vaivaa Omien sivujen opasta heti edellisen vian tultua korjatuksi ja osittain päällekkäin sen kanssa(!); edellinen häiriötiedote oppaasta annettiiin 14.11., merkittiin korjatuksi tänään; uudesta viasta tiedotettiin siis eilen. Omituisen häiriöherkkä nykyisin tämä opas, erittäin tarpeellinen silti; Telian on todella syytä korjata sivu lopullisesti niin, ettei vikoja enää ilmene.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 203 custom-general.kudos
  • 821 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@ericrose  kirjoitti:

Mielenkiintoista, että uusi vika vaivaa Omien sivujen opasta heti edellisen vian tultua korjatuksi ja osittain päällekkäin sen kanssa(!); edellinen häiriötiedote oppaasta annettiiin 14.11., merkittiin korjatuksi tänään; uudesta viasta tiedotettiin siis eilen. Omituisen häiriöherkkä nykyisin tämä opas, erittäin tarpeellinen silti; Telian on todella syytä korjata sivu lopullisesti niin, ettei vikoja enää ilmene.


Tiedossa tämä tosiaan meillä on ja korjataan kyllä heti kun mahdollista. Pahoittelut tilanteesta.