Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
JanMick
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ongelmia Nelosen ohjelmien tallennuksissa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nelosta tallennettaessa jonkin ajan kuluttua jumiin ja ääntä ei saa uudelleen toistettaessa ainakaan ohjelman aikana. Näyttää toimivan kun tallenne on edelliseltä päivältä. Koskee boxia 5305. Tv sovelluksessa ääni on.

 

Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman

1 vastaus
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 137 custom-general.kudos
  • 540 custom-general.replies
  • 17 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JanMick  kirjoitti:

Nelosta tallennettaessa jonkin ajan kuluttua jumiin ja ääntä ei saa uudelleen toistettaessa ainakaan ohjelman aikana. Näyttää toimivan kun tallenne on edelliseltä päivältä. Koskee boxia 5305. Tv sovelluksessa ääni on.

 

Edit HannaSu: täsmennetty otsikkoa hieman


Moikka @JanMick ja tervetuloa tänne Telia Yhteisöön! Mukavaa, että löysit tänne. 😊 Täältä usein löytää vastauksia asiakkaita eniten puhuttaviin kysymyksiin ja pääsee lukemaan esimerkiksi laite-esittelyjä sekä muita artikkeleja.

 

Telia TV digiboksin tallennuksissa on ilmennyt häiriötä, joka vaikuttaa nyt tehtyihin tallennuksiin. Telia.fi sivustolta löytyy asiasta lisätietoa. Pystyisitkö jättämään meille tästä häiriöilmoituksen, jonka pohjalta ilmoitamme sinulle, kun häiriö on korjaantunut. 

| Telia Yhteisön moderaattori |