Ongelmia Telia TV digiboksilla

  • 7 September 2020
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

TeliaTv ei tänään halunnut näyttää kanavia. Ohjelmaopas vain näkyi. Muuten mustaa. 


muutaman uudelleenkäynnistyksen jälkeen tarjosi wifi-vaihtoehtoa. Sillä toimii. 


Muuten ei yhteydessä ongelmaa. Ainakin hybridi hallinta näytti että adsl ja 4g toimii. 


Minun Telian kautta ei saanut tehtyä häiriöilmoitusta. Ehkä jaksan huomenna muuta kautta


 


 


 


edit Merja_J: siirretty omaan osioon ja muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@juhuriz@  kirjoitti:

TeliaTv ei tänään halunnut näyttää kanavia. Ohjelmaopas vain näkyi. Muuten mustaa. 


muutaman uudelleenkäynnistyksen jälkeen tarjosi wifi-vaihtoehtoa. Sillä toimii. 


Muuten ei yhteydessä ongelmaa. Ainakin hybridi hallinta näytti että adsl ja 4g toimii. 


Minun Telian kautta ei saanut tehtyä häiriöilmoitusta. Ehkä jaksan huomenna muuta kautta




@juhuriz  Mikä tilanne tällä hetkellä, toimiiko jo normaalisti? Entä tuo häiriöilmoitus, testasitko useammalla eri selaimella vai sovelluksen kautta mobiililla? 

Kappa


@Merja_J@  kirjoitti:

@juhuriz@  kirjoitti:

TeliaTv ei tänään halunnut näyttää kanavia. Ohjelmaopas vain näkyi. Muuten mustaa. 

muutaman uudelleenkäynnistyksen jälkeen tarjosi wifi-vaihtoehtoa. Sillä toimii. 

Muuten ei yhteydessä ongelmaa. Ainakin hybridi hallinta näytti että adsl ja 4g toimii. 

Minun Telian kautta ei saanut tehtyä häiriöilmoitusta. Ehkä jaksan huomenna muuta kautta


@juhuriz  Mikä tilanne tällä hetkellä, toimiiko jo normaalisti? Entä tuo häiriöilmoitus, testasitko useammalla eri selaimella vai sovelluksen kautta mobiililla? 


Kappas, laitoin väärään ketjuun. TeliaTV boksista oli kyse, ei selainsovelluksesta. 

Vastaa