Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64327
Kirjoituksia 174986

Ongelmia Telia TV digiboksilla

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 35 kpl

1/3

TeliaTv ei tänään halunnut näyttää kanavia. Ohjelmaopas vain näkyi. Muuten mustaa. 

muutaman uudelleenkäynnistyksen jälkeen tarjosi wifi-vaihtoehtoa. Sillä toimii. 

Muuten ei yhteydessä ongelmaa. Ainakin hybridi hallinta näytti että adsl ja 4g toimii. 

Minun Telian kautta ei saanut tehtyä häiriöilmoitusta. Ehkä jaksan huomenna muuta kautta

edit Merja_J: siirretty omaan osioon ja muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.

0 tykkäystä
2 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 936 kpl

2/3

@juhuriz  kirjoitti:

TeliaTv ei tänään halunnut näyttää kanavia. Ohjelmaopas vain näkyi. Muuten mustaa. 

Muuten ei yhteydessä ongelmaa. Ainakin hybridi hallinta näytti että adsl ja 4g toimii. 

Minun Telian kautta ei saanut tehtyä häiriöilmoitusta. Ehkä jaksan huomenna muuta kautta

@juhuriz  Mikä tilanne tällä hetkellä, toimiiko jo normaalisti? Entä tuo häiriöilmoitus, testasitko useammalla eri selaimella vai sovelluksen kautta mobiililla? 

0 tykkäystä
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 35 kpl

3/3

Kappa

@Merja_J  kirjoitti:

@juhuriz  kirjoitti:

@juhuriz  Mikä tilanne tällä hetkellä, toimiiko jo normaalisti? Entä tuo häiriöilmoitus, testasitko useammalla eri selaimella vai sovelluksen kautta mobiililla? 

Kappas, laitoin väärään ketjuun. TeliaTV boksista oli kyse, ei selainsovelluksesta. 

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.