Ongemia toistossa

  • 9 April 2017
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulla on 1 kk ilmainen kokeilu jakso HBO palveluun ja kun yritän katsoa sitä telvision kautta niin elokuvan pystyy valitsemaan ja painamaan play nappia mutta sitten jämähtää siihen telvision näyttöön tulee näkyviin elokuvan kesto ja mikä elokuva, ja kun yrittää painaa play nappia uudestaan että elokuva käynistyisi, niin mitään ei tapahdu.. eikä ilmoita mitään virhettä tai mitän vastaavaa, ei vain tapahdu mitään.


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@Tounyman kirjoitti:

Minulla on 1 kk ilmainen kokeilu jakso HBO palveluun ja kun yritän katsoa sitä telvision kautta niin elokuvan pystyy valitsemaan ja painamaan play nappia mutta sitten jämähtää siihen telvision näyttöön tulee näkyviin elokuvan kesto ja mikä elokuva, ja kun yrittää painaa play nappia uudestaan että elokuva käynistyisi, niin mitään ei tapahdu.. eikä ilmoita mitään virhettä tai mitän vastaavaa, ei vain tapahdu mitään.




Moi @Tounyman!


 


Sinulla on ilmeisesti käytössä Telia TV -palvelu digiboksilla.


 



  1. Oletko käynnistänyt kaikki laitteet uudelleen?

  2. Toistuuko sama ongelma myös muiden (HBO) elokuvien/sarjojen kohdalla?


 


Lisätietoa tästä aiheesta:


https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv


 


Tarvittaessa resetoi laitteet ja yritä uudelleen. Mikäli vieläkin palvelu ei lähde pelittämään, niin kannattaa olla yhteydessä Telian tekniseen tukeen asiakaspalvelukanavien kautta 🙂

Asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

Vastaa