Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
taikap_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Onko mahdollista ohjelmoida toistuva verkkotallennus?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei.

Minulla on Koti TV ja verkkodigiboksi ilman paikallista tallennusta. Osaan tehdä verkkotallennuksia, mutta en ole mistään löytänyt mahdollisuutta ajastaa toistuvia verkkotallennuksia. Haluaisin esim. tallentaa joka maanantaina klo 20-21 erään ohjelman.

Onko tällainen ohjelmointi mahdollista? Jos on, niin miten?

Jos ei, niin minusta tämä ominaisuus olisi ehdottoman tärkeä ja varmaan muutkin kaipaavat samaa.
12 vastausta
jmsts_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies

Kehitysidea on nyt hautonut kolme vuotta, onko suunnitelmia tehdä asialle jotain? Itse olen viikon vanha Sonera Viihteen käyttäjä ja nyt hävettää myöntää että ennen tilausta ei tullut mieleen varmistaa edes tällaista perusasiaa Viihteen ominaisuuksiin liittyen.

Luotan kuitenkin että Sonera haluaa palvella asiakkaitaan - eli milloin kyseinen tv-tallennuksen perusominaisuus on käytettävissä Sonera viihteessä?
Puskis79
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies

Vieläkin kestää.. Lisäksi ärsyttävä tuo vain 7 päivän tallennus
NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 667 custom-general.kudos
  • 1504 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Tähän ketjuun sellaisena vinkkinä, että tallentavan digiboksin avulla toistuva tallennus onnistuu kyllä. Täältä voi lukea lisätietoja. Tällä hetkellä meillä on hyvä tarjous kiintolevystä, eli sen saa 59e (norm. 120e) hinnalla omaan digiboksiin. Tämä tarjous on voimassa 31.3. saakka.