Onko mahdollista ohjelmoida toistuva verkkotallennus?


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei.

Minulla on Koti TV ja verkkodigiboksi ilman paikallista tallennusta. Osaan tehdä verkkotallennuksia, mutta en ole mistään löytänyt mahdollisuutta ajastaa toistuvia verkkotallennuksia. Haluaisin esim. tallentaa joka maanantaina klo 20-21 erään ohjelman.

Onko tällainen ohjelmointi mahdollista? Jos on, niin miten?

Jos ei, niin minusta tämä ominaisuus olisi ehdottoman tärkeä ja varmaan muutkin kaipaavat samaa.

12 kommenttia

On koomista, ettei tätä löydy vieläkään koti-tv:stä. Mukava naputella yksitellen ohjelmaopas täyteen tallennuksia.
Asiasta on laitettu paljon palautetta eteenpäin, mutta tällä hetkellä toistuva verkkotallennus ei ole vielä mahdollista. Toivotaan, että asiaan saataisiin muutos jossakin vaiheessa.
Kiitoksia vastauksesta!

Kunhan tämä asia saadaan kuntoon, niin heivaan vanhan digiboksini kartanolle 🙂
Olen myös tätä ominaisuutta kysellyt useaan otteeseen, mutta mitään ei ole tapahtunut. Tämän tärkeimmän ominaisuuden takia käynyt mielessä palvelun lopettaminen ja palaaminen vanhaan tallentavaan boxiin, mutta vielä sitkeästi olen naputellut ohjelmia yksi kerrallaan.

Vauhtia ohjelmoijat! Ei voi olla mahdottoman vaikeaa tehdä tätä!
Tämä olisi erittäin haluttu ominaisuus. Salkkarit pitää muistaa tallentaa joka päivä avioeron uhalla ja toistuva tallennus auttaisi nukkumaan paremmin.
Toistuvan verkkotallennuksen tekeminen vaatisi vain muutaman rivin scriptin kirjoittamista verkkotallennussivujen koodiin. Oikeastaan on jo aika huvittavaa, että sitä ominaisuutta ei ole vielä saatu sinne ohjelmoitua niin pitkään asiasta on ollut jo puhetta. Joku Soneran tuotekehityksessä on nyt todella laiska tai osaamaton. Voi tietenkin olla, että jo maksavien asiakkaiden palvelu ei vaan yksinkertaisesti nappaa, surullista...
Kiitoksia palautteistanne! Laitan tästä jälleen palautetta eteenpäin ja vastaan, kunhan lisätietoa saan.
Itse laskisin tällaisen perusominaisuudeksi, jonka olisi jo pitänyt tulla huomioon ottaen, ettei Koti TV ole enää ihan vasta lanseerattu.

Lisäksi tuo omien sivujen kautta tapahtuva tallennus laahaa vielä enemmän perässä (esim. tallennuksien järjestäminen a-ö/aikajärjestykseen). Helpottaisi edes, jos useamman ohjelman voisi ensin valita "checkboxilla" ja sitten vasta hyväksyä eikä jokaista yksitellen kuten nyt. Usein kun vielä Soneran Omat sivut ovat todella tuskaisen hitaat, niin useamman ohjelman tallentaminen on oikeasti nopeampaa Motorolan kautta - ei sen kyllä niin päin pitäisi mennä.
kivikasa: Kiitos palautteestasi. Välitän kehitysideasi eteenpäin!
Kehitysidea on nyt hautonut kolme vuotta, onko suunnitelmia tehdä asialle jotain? Itse olen viikon vanha Sonera Viihteen käyttäjä ja nyt hävettää myöntää että ennen tilausta ei tullut mieleen varmistaa edes tällaista perusasiaa Viihteen ominaisuuksiin liittyen.

Luotan kuitenkin että Sonera haluaa palvella asiakkaitaan - eli milloin kyseinen tv-tallennuksen perusominaisuus on käytettävissä Sonera viihteessä?
Vieläkin kestää.. Lisäksi ärsyttävä tuo vain 7 päivän tallennus
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Tähän ketjuun sellaisena vinkkinä, että tallentavan digiboksin avulla toistuva tallennus onnistuu kyllä. Täältä voi lukea lisätietoja. Tällä hetkellä meillä on hyvä tarjous kiintolevystä, eli sen saa 59e (norm. 120e) hinnalla omaan digiboksiin. Tämä tarjous on voimassa 31.3. saakka.

Vastaa