Oscar-gaala

  • 24 February 2019
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Heiii

 

Aattelin vaa ilmottaa ett onneksi otin tän Tallennuspalvelun käyttöön. Näitä gaaloja on tullut tallenneltua juuri kun on töissä tai muuten vaan muita asioita. Nyt on ollut paljon puhetta miten kukaan ei pysty tai että olisi haastavaa pysyä hereillä. No mulla ei olisi ollut haastavaa vaikka töitä olisi, mutta onhan tässäkin hyvä keino keksiä sekin ratkaisu: tallensin TeliaTv:lle :D

 

Koko perhe poissa, omakotitalossa ja ajattelin leipoa korvapuusteja yöksi joten varmasti pitää mua hereillä! ja pestä pyykit kun shoppailin vähän vaatteitakin tänään. Kerrankin saa pitää Gaalan äänet täysillä ihan kun bileitä pitäisi yksin 😃 mutta iltapäivällä kaveri tulee kylään katsomaan myös sen kun ajattelin pitää sen tallennuksen hänellekin ja hänkin saa korvapuusteja syödä :D


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Itse kolmivuorotyötä tekevänä olen huomannu, että helpoin tapa pysyä hereillä on vain tehdä jotain. Lisäksk tunnin-parin nokoset illalla klo 18-20 välillä auttavat.

Nimenomaan! eikä tuntunu missään kun leivoin alkuyöstä. johan alko silmissä tuntuu vasta kun hommat oli loppu ja yksi korvapuusti maistettu. Keitin heti kahvia silloin 😃 eli siis nyt. klo 5. sama ku töissä: kun on kiire, ei ees ehi ajatella mitään muuta ku asiakkaita mutt heti kun on hiljainen päivä - etenkin ilta-aikaan niin nukuttaa helpommin. päiväsaikaan, vaikka ois hiljaista niin oon viel sellanen "bring it oooon!" iha liekeissä kunnes ilta koittaa - oli sit hiljanen tai kiireellinen. Aina mun asenne muuttuu ilta-aikaan - töissäkin. valitettavasti. siis oonhan mä ihan ystävällinen ja yleensä miten palvelenkin, mutt en oo sellanen yhtä aurinkoinen ku aamulla enää xD

Vastaa