Oudot tallenteet

  • 3 October 2021
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Meillä Telia TV palvelussa näkyy tallenteissa TV ohjelmia, joita emme ole ohjelmoineet talteen. Sekä Jatka Katsomista listalla on sarjoja, joita emme ole katsoneet. 

Miten tämä on mahdollista?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @Hiitari ja tervetuloa Yhteisöön. Mukavaa että löysit tiesi tänne 🙂> 

Telia TV:ssä on ollut ja on edelleen häiriöitä tallennusten kanssa, mutta tällaisia häiriötä ei siinä ole ilmennyt. Onkohan noita sinun Telia TV -tunnuksia tai rinnakkaistunnuksia käytössä useammallakin perheenjäsenellä? Esim. puolison tai lasten kännyköissä, tableteilla tms. Jos joku muu perheenjäsen on tehnyt tallennuksen omalla laitteellaan tai katsonut jotain ohjelmaa, näkyvät ne sitten ristiin esim. digiboksilla. Tarvittaessahan häiriöpalvelustamme voidaan nollata laitteiden määrä, jotka tunnuksellasi on käytössä. Eli sellaisessa tapauksessa voit olla asiakaspalveluumme yhteydessä vaikka telia.fi -sivujen chatin kautta. 

Kiitos vastauksesta. Tuo muiden perheenjäsenten käyttö muilla laitteilla olisi toki ilmiselvä selitys. Me olemme kahden aikuisen talous ja muita käyttäjiä ei ole. Silti näen TV ssämme tallenteita mm. Pikku Kakkosesta sekä Jatka Katsomista listalla on Pipsa Possua... 

Olen pyytänyt uuden aktivointikoodin ja muuttanut salasanan. Ei tunnu auttavan...

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@Hiitari  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Tuo muiden perheenjäsenten käyttö muilla laitteilla olisi toki ilmiselvä selitys. Me olemme kahden aikuisen talous ja muita käyttäjiä ei ole. Silti näen TV ssämme tallenteita mm. Pikku Kakkosesta sekä Jatka Katsomista listalla on Pipsa Possua... 


Olen pyytänyt uuden aktivointikoodin ja muuttanut salasanan. Ei tunnu auttavan...


 




Eihän nimissäsi ole muita Telia TV -tilejä kuin tämä käytössäsi oleva? Eli nimistäsi ei löydy toista tiliä joka voisi olla taloutenne ulkopuolella käytössä.


Jos muita tilauksia ei ole niin tilannetta voimme tarkemmin lähteä tutkimaan vikailmoituksen kautta. Ilmoituksen voit jättää meille Minun telian kautta.

Vastaa