Viime torstaista lähtien ei ole enää Telia-Tv toiminut. Hyväksyin digiboksin tarjoaman päivityksen ja sen jälkeen on riittänyt virhekoodeja. Ongelmia selvitelty niin chatissä kuin puhelimitse. Uusi reititinkin tuli eilen postissa mutta eipä se käyttöönotto mitään muuttanut, uuden softan lataaminen boksiin ei onnistu.
Maanantaina on sitten näköjään julkaistu virhetiedoite että Oulun alueella olisi enemmänkin ongelmia:
https://www.telia.fi/asiakastuki/hairiotiedote?id=sabre_1540201580363&lang=fi
Kauankohan tässä pitää vielä kärvistellä toimimattoman Telia-tv:n kanssa? Kalliit kanavapaketit sentään sai toistaiseksi läppärin kautta näkymään mutta ei se ole sama asia kuin katsoisi suoraan tv:stä. Hyvityksiä varmaan pakko vaatia laskuihin jos tämä tilanne vielä pitkään kestää..
T. Erittäin tyytymätön asiakas