Palautin kortin, mutta....

  • 10 September 2015
  • 17 kommenttia
  • 0 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei taas, 

 

Viikko sitten palautin tv-kortin Sonera kauppaan,  mutta vieläkin näkyy omat sivulla. 

 

Kuinka kauan kestää,  että se kortti häipyy omalta sivulta? 


17 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +16

Minulle asiakaspalvelija tänään sanoi että 90pv kestää... Mielenkiintoista vain...

, viivettä tulee toki tuossa, että tiedot päivittyy Omille Sivuille, mutta voisit kyllä kysäistä sieltä vaikkapa Chatin avulla (Kysy meiltä), että miltä tilanne näyttää oikeasti. :)

Minä palautin kortin huhtikuussa. Hain myöhemmin uuden kortin ja nyt niitä näkyy omilla sivuilla kaksi. Palautetun kortin päälle on jossain vaiheessa ilmestynyt teksti: "liittymän käyttö on estetty", mutta vieläkään sitä ei ole sieltä pois saatu...

Okay. Katsotaan sitten myöhemmin.
Ei ne tiedot tunnu sinne omille sivuille koskaan päivittyvän.

Kohta puoli vuotta vartoiltu, että irtisanottu kanavakortti poistuisi omilta sivuilta...
Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

@uno_mas kirjoitti:
Ei ne tiedot tunnu sinne omille sivuille koskaan päivittyvän.

Kohta puoli vuotta vartoiltu, että irtisanottu kanavakortti poistuisi omilta sivuilta...

Puolta vuotta tuossa ei pitäisi kestää, vaan päivitys pitäisi näkyä omilla sivuilla ihan viikon sisällä palautuksesta. Tästä olisi hyvä laittaa asiakaspalveluun viestiä omien sivujen kautta tai some kanavissa, niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin.

Vieläkin on se kortti omalla sivulla.

Onko se varmasti sanottu irti, kun palautin sen kortin Sonera kauppaan. Hän kysyi vielä, että onko kanavat sanottu irti.

Näistä tosiaan kannattaa laittaa meidän asiakaspalvelulle kyselyä, esimerkiksi Omien Sivujen Chatilla, voivat sitä kautta tarkistaa kätevästi, että onhan tuo varmasti irti. :)

Yritin äsken, mutta jonoa on 24

Voit toki laittaa sitä kautta myös palvelupyynnön, Asiakaspalvelu on sitten sen perusteella suhun yhteydessä. :)


@NikoNo kirjoitti:

@uno_mas kirjoitti:
Ei ne tiedot tunnu sinne omille sivuille koskaan päivittyvän.

Kohta puoli vuotta vartoiltu, että irtisanottu kanavakortti poistuisi omilta sivuilta...

Puolta vuotta tuossa ei pitäisi kestää, vaan päivitys pitäisi näkyä omilla sivuilla ihan viikon sisällä palautuksesta. Tästä olisi hyvä laittaa asiakaspalveluun viestiä omien sivujen kautta tai some kanavissa, niin päästään tutkimaan asiaa tarkemmin.


Viestiä laitettu asiakaspalvelulle.

Silloin puolisen vuotta sitten, kun tuosta kyselin niin oli jotain ongelmia eikä mitään voinut omilta sivuilta poistaa. Ei sitten oikein jaksanut kiinnostaa, kun ei kortistakaan laskuja lähetelty.

Minä haluan vain olla varma, ettei tule yllättäen laskua.

Pistitkö  meille tulemaan Omilta Sivuilta jo palvelupyynnön? Voit olla myös SoMe-kanavien kautta yhteydessä, löydät kaikki yhteydenottokanavat täältä.

Ei some kiinnosta yhtään!!! Some on syvältä ja kaukaa!

Lähetin tunti sitten viestin heille.

Tuli vastaus asiakaspalvelusta...

 

En osaa sanoa, miksi kortti näkyy edelleen asiakastiedoissasi. Se 
poistunee sieltä jossain vaiheessa, mutta viive on tosiaan aika pitkä.

:smileylol::smileylol::smileylol:

Minulle ei ole vielä vastattu. Tällä viikolla joku yritti soittaa ihme numerosta. Kännykässä luki Häme ja numeron alku 033 tms.
Kyllä minä vastaan jos numero on ihan Soneran.
No niin, nyt Soneralta soitettiin minulle.

Joku ihme kömmi oli sattunut, kun tieto ei ole mennyt eteenpäin, että kortti on palautettu. Nyt on kortti sanottu irti ja myös laskutus osoite korjattiin.

Kiitos!

Vastaa