Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sillivanilli
Kommentaattori
  • 11 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ihmettelen tässä, että mitähän siellä soneran palvelimilla tapahtuu aina kahdeksan/yhdeksän aikaan illalla?

 

Koska juurikin näihin aikoihin ilmaantuu aina nämä palveluun ei saada yhteyttä systeemit.

 

Milloin ei saada yhteyttä tekstitv:hen, milloin ei tallennuksiin, milloin mihinkin. Samaa jatkunut tässä kaksi ja puoli vuotta jo. Eli koko sen ajan, kun on soneran viihde minulla ollut.

 

Käyttäjäruuhka parhaaseen katseluaikaanko sen tekee? Ja miksi sonera ei tee asialle mitään? Tästäkin aiheesta on ollut valituksia näilläkin keskustelupalstoilla koko sen 2,5 vuoden ajan.

 

On se niin mukava, kun laitat iltapalan valmiiksi, avaat sonera viihteen...ja kas kummaa, taaskaan ei toimi tallennukset!

 

Itse en herkästi näihin yleensä hermostu, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa pahasti ärsyttämään, kun asian eteen ei tehdä siellä päässä mitään.

 

Jos se on asiantuntemuksen puutteesta kiinni niin hankkikaa sitä lisää. Jos se taas on kiinni siitä, ettei tällaisesta virheestä kannata välittää, niin eipä sitten mitään.

 

No eipä tuo näköjään vielä tämän viestin kirjoittelun aikana herännyt henkiin, joten menee sitten netflixin katsomiseksi.

64 vastausta
JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nyt meni valkoseksi koko ruutu, kun n. sadannen kerran irrottelin piuhoja ja laitoin myös takaisin. Kohta taas tunti menny eikä mitään toimintaa. Ärsyttää ihan sikana. Tehkää jotaln!!!!!!!

Borgia123
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Valkoista ruutua pukkasi täälläkin.

aaa_tampere
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama. Tein taas virheilmoituksen, mutta ei siitäkään näytä olevan mitään hyötyä. KotiTV-palvelun laatu on nykyisin surkea.
TeroRe
Yhteisömanageri
Yhteisömanageri
  • 5503 custom-general.kudos
  • 5103 custom-general.replies
  • 44 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Viihteessä vaikuttaisi olevan vikaa tällä hetkellä, tiedote löytyy sivuiltamme -> http://www.sonera.fi/etsi%20apua%20ja%20tukea/ajankohtaista/vika%20ja%20hairiotiedotteet//tiedote?id...

Tero, Yhteisömanageri

Jos kommentti ratkaisi ongelmasi paina "Hyväksy ratkaisuksi" | Paina tykkää, jos pidit kommentista

Kuluttaja-asiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Yritysasiakkaat: Apua ongelmatilanteisiin

Häiriötiedotteet ja -kartat 

Minun Telia -sovellus palveluiden hallinnointiin

 Telia 5G lähettiläät

Haluatko tietää ja oppia laitteista lisää 

kefiiri
Konkari
  • 206 custom-general.kudos
  • 675 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itselläni on ollut useinkin varmaan hyvä tuuri tai sitten olen osannut ennakoida ongelmat sopivasti.

 

Kun on lukenut kauhulla näitä ongelmia, jotka toistuvat melko usein ja tosiaankin juuri "parhaaseen katseluaikaan", niin en edes käytä tallennuksia, testitv:tä tmv. toimintoja viihdeboksista ennen minulle tärkeän ohjelman alkamista esim. maksulliselta urheilukanavalta. Näin olen melko hyvin välttynyt ongelmilta kriittisillä hetkillä. Näinhän asian ei tietenkään pitäisi olla, että asiakas joutuu koko ajan olemaan pelko per***ssä, että milloin taas et mitään näe palvelun kautta. Aina esim. Liigan peli-iltana pitää vain laittaa boksi valmiustilasta päälle ja vaihtaa ainoastaan kanavaa boksista. Mihinkään muuhun toimintoon ei kannata koskea. Muuten saattaa mennä jumiin koko laitos, kun siellä palvelussa on taas sopivasti ongelmia.

 

Se on se ikävä puoli, kun sieltä Soneralta tehdään niitä päivityksiä, jotka siten aiheuttavat ongelmia. Minä itse en ole kaivannut ikinä mitään päivitystä. En ole edes huomannut laitteen toimiessa oikein, että mitä mikin päivitys on sitten muka parannusta tuonut.

 

Sen olen huomannut noista verkkotallennuksista, että tekemällä ne netin kautta omilta sivuilta tallennus on ihan mitä sattuu. Tai no, ei ihan ehkä mitä sattuu, vaan alkaa edellisen ohjelman lopusta ja varsinainen ohjelma loppuu sitten kesken. Muistaakseni tekemällä ajastus itse viihdeboksin kautta, on se mennyt oikein.

 

Joka tapauksessa tämä viihdepalvelu on nyt viime aikoina mennyt huonoon suuntaan jatkuvan epävarmuuden vuoksi. Nyt tässä on ollut aivan peräkkäin hyvin lyhyessä ajassa kaksi samantyyppistä vikaa, joissa palvelu jumiutuu jotain lisäominaisuutta esim. tekstitv:tä käyttämällä. Ja taisivat tulla muuten viimeisimmän päivityksen jälkeen, eli jotain siellä nyt on vikaa, jota ei osata korjata.