Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sillivanilli
Kommentaattori
  • 11 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ihmettelen tässä, että mitähän siellä soneran palvelimilla tapahtuu aina kahdeksan/yhdeksän aikaan illalla?

 

Koska juurikin näihin aikoihin ilmaantuu aina nämä palveluun ei saada yhteyttä systeemit.

 

Milloin ei saada yhteyttä tekstitv:hen, milloin ei tallennuksiin, milloin mihinkin. Samaa jatkunut tässä kaksi ja puoli vuotta jo. Eli koko sen ajan, kun on soneran viihde minulla ollut.

 

Käyttäjäruuhka parhaaseen katseluaikaanko sen tekee? Ja miksi sonera ei tee asialle mitään? Tästäkin aiheesta on ollut valituksia näilläkin keskustelupalstoilla koko sen 2,5 vuoden ajan.

 

On se niin mukava, kun laitat iltapalan valmiiksi, avaat sonera viihteen...ja kas kummaa, taaskaan ei toimi tallennukset!

 

Itse en herkästi näihin yleensä hermostu, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa pahasti ärsyttämään, kun asian eteen ei tehdä siellä päässä mitään.

 

Jos se on asiantuntemuksen puutteesta kiinni niin hankkikaa sitä lisää. Jos se taas on kiinni siitä, ettei tällaisesta virheestä kannata välittää, niin eipä sitten mitään.

 

No eipä tuo näköjään vielä tämän viestin kirjoittelun aikana herännyt henkiin, joten menee sitten netflixin katsomiseksi.

64 vastausta
ronsja
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama ongelma täällä ja pikkusen ottaa päähän. Soitin vikapalveluun, jonotin huikeat 31minuuttia ja Soneran päästä puhelu katkaistiin, joten se sillä selvä. Mitäs sit keksis?

Eemeli6969
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mulla ei tulee vaan valkoinen ruutu kun laittaa voksin päälle. Ja tosiaan meni siitä tilttiin ku painoin teksti tv:een päälle. Vai voiko olla niin hyvä ajoitus että systeemin meni alas juuri siihen aikaan. Älkää ainakaan kokeilko teksti tv näppäintä, jos haluatte UCL matseja kattella.. Niin siis kenellä viihde nyt yleensäkin toimii. Harmi että tätä taitaa lukea vaan ne joilla se ei toimi.. Arsesta koko homma.
Wilma16
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Laitoin laitteet päälle ja tuli valkoinen ruutu. Muutaman minuutin päästä tuli sininen sivu ja teksti "Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä. Ole hyvä ja odota..." Muutaman minuutin päästä tuli punainen error : undefined.

 

Käynnistin uudelleen. Taas jonkun aikaa valkoinen ruutu, sitten tervetuloa, mutta palveluun ei saada yhteyttä. Nousi 35 % eikä liiku enää...

 

Odotellaan nyt sitten käynnistämättä uudelleen ohjeen mukaisesti...

ronsja
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tässä on kyllä käynnistelty niin boxia kuin modeemiakin, tuloksetta. Sonera Avustaja sanoo nettiyhteyden toimivan ja toimiihan tämä, ei vaan boxin mielestä. Miksei vieläkään vikatiedotetta? Jonoa vikapalveluun 23minuuttia... Hmm.

yahrox
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo, täytyisi aina käydä katsomassa täältä ennen kuin kokeilee uudelleen käynnistämisiä. 43% jäi eikä taas tapahdu taas mitään.

Onko muilla ollut viime päivien aikana hidasteleva teksti-tv? Nythän se jumitti kunnolla, mut sivut on latautuneet, viime aikoina, ajoittain pätkien.
aaa_tampere
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koti TV:n softapäivityksiä pitäisi testailla ennen kuin laitetaan levitykseen. Viimeisimmän päivityksen myötä Philipsin Vastaanottimissa ei näytä enää HDMi toimivan (SCART tomii). Nauhoitusten toisto hyytyy säännöllisesti muutaman kymmenen minuutin välein. Ja nämä jatkuvat palvelubreikit ovat todella ärsyttäviä.
Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Nonniin rakas Sonera, olisko pikkuhiljaa aika siirtyä niistä puheista tekoihin.

 

Kasa P**KAA kuvastaa paremmin kuin hyvin tätä teidän palvelua, kunhan tuo määräaikaisuus tulee tiensä päähän niin saa sinisorsat uudet leikkikaverit jyväsjärveen. Se että joku käy tuumaamassa pahoittelut kun koko palvelu on jumissa, ei enää riitä... sanoista tekoihin, kesäkuun alussa soneran vehkeet sukeltaa!

hermomenee
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Menee huomenna vaihtoon kyllä sonera! 100e kuussa maksuun ja mitä saa vastineeks..valkosen kuvaruudun!
Kaikki myös tehty täällä, mikään ei auta.
hermomenee
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ja kun ei oo ainoo kerta, kohta 3v ollu ja aina jotain ongelmia.
ronsja
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jännä kun meillä ei oo tätä ennen ollu ongelmia ja toukokuun alusta ollu käytössä? Jos tää yks kerta (mistä ei ole edes ilmoitettu) ärsyttää näin paljon, ni jos useesti kävis ni varmaa ois lentäny boxi jo ulos...