Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63820
Kirjoituksia 173810

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä



Highlighted

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Kommentaattori
Viestejä 21 kpl

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

1/65

Ihmettelen tässä, että mitähän siellä soneran palvelimilla tapahtuu aina kahdeksan/yhdeksän aikaan illalla?

 

Koska juurikin näihin aikoihin ilmaantuu aina nämä palveluun ei saada yhteyttä systeemit.

 

Milloin ei saada yhteyttä tekstitv:hen, milloin ei tallennuksiin, milloin mihinkin. Samaa jatkunut tässä kaksi ja puoli vuotta jo. Eli koko sen ajan, kun on soneran viihde minulla ollut.

 

Käyttäjäruuhka parhaaseen katseluaikaanko sen tekee? Ja miksi sonera ei tee asialle mitään? Tästäkin aiheesta on ollut valituksia näilläkin keskustelupalstoilla koko sen 2,5 vuoden ajan.

 

On se niin mukava, kun laitat iltapalan valmiiksi, avaat sonera viihteen...ja kas kummaa, taaskaan ei toimi tallennukset!

 

Itse en herkästi näihin yleensä hermostu, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa pahasti ärsyttämään, kun asian eteen ei tehdä siellä päässä mitään.

 

Jos se on asiantuntemuksen puutteesta kiinni niin hankkikaa sitä lisää. Jos se taas on kiinni siitä, ettei tällaisesta virheestä kannata välittää, niin eipä sitten mitään.

 

No eipä tuo näköjään vielä tämän viestin kirjoittelun aikana herännyt henkiin, joten menee sitten netflixin katsomiseksi.

64 vastausta
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 20 kpl

31/65

Voit kuule uskoa että mulla on muutakin tekemistä kuin tehdä vikailmotuksia aina kun teidän myymässä palvelussa on ongelmia,esim tallennukset ei toimi,ohjelmakirjaston elokuvista puuttuu tekstityksiä ym.Ja kun yleensäkin teidän ohjeet on tyyliin resetoikaa boksi,mä veikkaan että jokainen teidän asiakas on senkin tehnyt jo kymmeniä kertoja ja osataan myös tehdä se ilman teidän neuvoja.

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 3 995 kpl

32/65

@hifk1969 kirjoitti:

Voit kuule uskoa että mulla on muutakin tekemistä kuin tehdä vikailmotuksia aina kun teidän myymässä palvelussa on ongelmia,esim tallennukset ei toimi,ohjelmakirjaston elokuvista puuttuu tekstityksiä ym.Ja kun yleensäkin teidän ohjeet on tyyliin resetoikaa boksi,mä veikkaan että jokainen teidän asiakas on senkin tehnyt jo kymmeniä kertoja ja osataan myös tehdä se ilman teidän neuvoja.


En epäile tätä yhtään. Mutta tosiaan yleisesti ottaen kun puhutaan hyvityksistä niin niiden edellytys on että viasta on tehty vikailmoitus. Tässä vaiheessa en tiedä vielä onko tässäkin kohtaa tilanne näin, mutta halusin varoitella etukäteen että näin saattaa olla.

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

33/65

Eipä tarvi henkilökohtasesti ottaa jos täällä tyytymätön asiakas toteaa, ettei homma toimi, eikös juu? Valkosta näyttöä on hurjan kiva kattoo tosiaan, mutta mikäs täs, pistetää muistiin et valittaa ei saa, eikä ilmeisesti vaatia toimivaa palvelua (tai edes ilmoitusta palvelukatkosta/häiriöstä/ongelmasta). Harmi, kun on niin pitkä soppari alla... 

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

34/65
Juu eipä toimi lahdessakaan. Ensin viikon tökkii puhelimessa netti(sekin Sonera) ja nyt ei sitten pääse tallennuksia katsomaan. Mitäänhän Sonera ei ikinä hyvitä vaikka vikaa on vähän väliä.
Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 59 kpl

35/65

Error loading module: undefined @#€%& 

Missä on vikatiedote?!

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 4 kpl

36/65

Tein boxilla oman vianmäärityksen ja tilttaa internetyhteyteen.. Käskee käynnistämään reititintä.. Mutta eipä tuo auta.. Ei kai auta muu kuin odotella

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 3 995 kpl

37/65

@ronsja kirjoitti:

Eipä tarvi henkilökohtasesti ottaa jos täällä tyytymätön asiakas toteaa, ettei homma toimi, eikös juu? Valkosta näyttöä on hurjan kiva kattoo tosiaan, mutta mikäs täs, pistetää muistiin et valittaa ei saa, eikä ilmeisesti vaatia toimivaa palvelua (tai edes ilmoitusta palvelukatkosta/häiriöstä/ongelmasta). Harmi, kun on niin pitkä soppari alla... 


Tottakai saa avautua, sitä varten on esimerkiksi tämä Klaani 🙂

Toimiva palvelu on se lähtökohta. Jos tulee probleemeja ne korjataan. Sonera.fi :ssä ei ole tästä aiheesta tiedotetta mutta tosiaan vikapalvelun puhelinnumeroon soittaessa tästä viasta kerrotaan. Mutta olen samaa mieltä kanssanne että tiedote pitäisi olla myös verkossa ja selvitän huomenna syyn miksi sitä ei siellä ole/ollut.

 

Meillä muuten on automaattinen palvelu joka lähettää tekstarin (tai emailin) jos omassa laajakaistayhteydessä on vikaa. Siis nimenomaan yhteydessä. Tällä hetkellä tämä ei siis lähetä tiedotetta jos vaikka Viihdepalvelussa on probleemeja joten se ei olisi tässä tilanteessa auttanut mutta toivottavasti tämä automaattinen tiedotepalvelu laajenisi koskemaan myös laajakaistan palveluita.

 

Mutta jos haluatte tämän tiedotepalvelun päälle koskien laajakaistayhteyksiä niin se onnistuu Omilta Sivuilta siten että valitkaa ensin laajakaistaliittymänne kohdasta "Liittymät ja laitteet ja sen jälkeen kohta "Vikatiedoteasetukset". 

Highlighted

Yhteisömanageri
Viestejä 3 995 kpl

38/65

@miksali kirjoitti:

Tein boxilla oman vianmäärityksen ja tilttaa internetyhteyteen.. Käskee käynnistämään reititintä.. Mutta eipä tuo auta.. Ei kai auta muu kuin odotella


Juuri noin, vaikka se kirpaisee varmasti todella syvältä ja ymmärrän harmistuksen niin tässä kohtaa ei voi kuin odotella.

Highlighted

Kommentaattori
Viestejä 42 kpl

39/65

Joo, eipä pääse edes käynnistämään rikipoksia enää, valkoinen ruutu pomppaa silmille. HBO:n ohjelmakirjastoa oli takoitus selata, mutta kuinkas kävikään. Resetoinnit modeemiin ja rikipoksiin on tehty - sehän on ainoa apu mitä Sonera tarjoaa. Oletuksena on, että täällä on niin uitun tyhmiä käyttäjiä, ettei edes näitä osata tehdä ilman eri kehotusta. -Joka ainoa kerta vika on ollut Soneran päässä, joten nämä uitun resetointiohjeet voisi työntää suoraan sinne minne ne kuuluvat (valitkaa itse). Käyttäjissä on aika paljon IT-ammattilaisia jotka nauravat Soneran ohjeille. Tyhmäkin esim. tietää, ettei tyhmä kytkin kaapeloinnin välissä rikipoksi -> kytkin -> modeemi aiheuta mitään ongelmia. Vedä nyt sitten 20m kaapelia suoraan modeemilta rikipoksille ilman kytkintä vain todetaksesi että sama pa*ka ongelma jatkuu. Oikeasti, hieman ryhtiä siihen toimintaan, kiitos.

 

Lähtee muuten irtisanominen heti kun sopimuskausi päättyy, on parempiankin palveluita. Kiitos ja anteeksi.

Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 1 kpl

40/65

tasan tarkkaan sama homma täällä: Error loading module: undefined @#€%&  Turhautunut-nainen  tee vikailmoitus? no joo ja jos ette pysty selvittää mikä on vikana Soneran päässä sitten tulette mulle kotiin etsimään ongelmaa mikä maksaa mulle 99,81 €, ilman tätä suostumusta ei pysty edes vikailmoitusta tekemään ja mä en suostu semmoseen, olen riittävän paljon jättänyt rahaa HelpSonille Soneran kelvottomien laitteiden takia että tämä saa nyt riittää! jokatapauksessa sopparin loputtua ei olee enää mitään asiaa Soneralle, näyttäköön mun puolesta siihen asti vaan valkoista ruutua jos mihinkään muuhuun ei kykene. aluksi ei pystynyt toimittaa palveluja, sitten oli jo sopivasti liian myöhäista irtisanoa, ongelmia n.kerran kuukaudessa kun jotain jumittuu, hidastuu tai ei toimi. ainoa asia mikä toimii hyvin on laskutus, see tulee aina ajoissa!

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.