Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
sillivanilli
Kommentaattori
  • 11 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Palveluun ei tällä hetkellä saada yhteyttä

Ihmettelen tässä, että mitähän siellä soneran palvelimilla tapahtuu aina kahdeksan/yhdeksän aikaan illalla?

 

Koska juurikin näihin aikoihin ilmaantuu aina nämä palveluun ei saada yhteyttä systeemit.

 

Milloin ei saada yhteyttä tekstitv:hen, milloin ei tallennuksiin, milloin mihinkin. Samaa jatkunut tässä kaksi ja puoli vuotta jo. Eli koko sen ajan, kun on soneran viihde minulla ollut.

 

Käyttäjäruuhka parhaaseen katseluaikaanko sen tekee? Ja miksi sonera ei tee asialle mitään? Tästäkin aiheesta on ollut valituksia näilläkin keskustelupalstoilla koko sen 2,5 vuoden ajan.

 

On se niin mukava, kun laitat iltapalan valmiiksi, avaat sonera viihteen...ja kas kummaa, taaskaan ei toimi tallennukset!

 

Itse en herkästi näihin yleensä hermostu, mutta kyllä se pikku hiljaa alkaa pahasti ärsyttämään, kun asian eteen ei tehdä siellä päässä mitään.

 

Jos se on asiantuntemuksen puutteesta kiinni niin hankkikaa sitä lisää. Jos se taas on kiinni siitä, ettei tällaisesta virheestä kannata välittää, niin eipä sitten mitään.

 

No eipä tuo näköjään vielä tämän viestin kirjoittelun aikana herännyt henkiin, joten menee sitten netflixin katsomiseksi.

64 vastausta
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Periaatteessa homma tosiaan menee silleen, että jos vika korjataan vikailmoituksen tekohetkestä parin päivän sisällä, on tuo korjausaika ollut sen verran nopea, ettei hyvityksiin ole aihetta. Toki nämäkin katsotaan tapauskohtaisesti.

 

Onhan nuo viat harmittavia, ja niitä sattuu aina ajoittain. Onneksi ne yleensä saadaan suhteellisen nopeasti korjattua. 🙂 

 

Uskon että sulle on tuohon vastaukseen heitetty nuo tarjoukset tosiaan voimassaolevan Totalin vuoksi. 🙂 

Ymmärrän että ei ehkä ihan asiayhteyteen sovi, mutta asiakaspalvelija varmaankin on ajatellut tässä sinua noiden tarjousten sekä edullisempien hintojen suhteen. 🙂

 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Sansu
Uusi keskustelija
  • 5 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Niin ja ainahan voi hyvityksenä katsella vaikka ikivanhojen jääkiekon mm-kisojen uusintoja silloin kun viihde palvelu sattuu toimimaan.
hillevii
Kommentaattori
  • 13 custom-general.kudos
  • 59 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@RaMaria kirjoitti:

Moikka @Sansu ja tervetuloa mukaan Klaaniin! 🙂

 

Melkeinpä kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun, täällä emme oikein voi kertoa oletko oikeutettu vai et, sillä emme pysty tarkastelemaan vikailmoitustasi lähemmin.

 

Vikapalveluun voit olla yhteydessä puhelimitse tai Omien Sivujen palvelupyynnöllä. 🙂


 

Kyllä oli Soneralla tiedossa, että tästä asiasta on aivan turha tehdä reklamaatiota.

 

http://klaani.sonera.fi/t5/Soneran-asiakkuus-Omat-Sivut/Miten-tehd%C3%A4%C3%A4n-reklamaatio/m-p/9991...

NikoNon viesti 26.2.2015

 

Jostain syystä asioita ei vain vaivauduta sanomaan suoraan, vaan tykätään pompotella asiakkaita.

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

@hillevii Jo vastaanotetun vikailmoituksen sisältöjä emme ikävä kyllä täältä Klaanista pääse tarkistamaan, vaan joudumme ohjaamaan asiakasta olemaan yhteydessä Vikapalveluun.

Ei siis ole tarkoitus pompotella ketään minnekään, eihän siitä kenellekään mitään iloa olisi Hymiö Onnellinen

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

No mutta yllätys yllätys kun niitä tallennuksia tahtoisi illasta katsoa niin yhteysvirhe 521:stä pukkaa... aika perus, että 2 iltana tekee tämän, saattaa myöhemmin toimia, tai sitten vain pettyneenä nukkumaan, tainno eipä sitä soneran kanssa enää pety, pohjalla oltu jo aika kauan tämän *******in kanssa... voihan määräaikaisuus, tule jo kesä niin vaihtuu sonera!

JUNNU1059
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Mitähän nyt?? Ei toimi teksti-tv, eikä tallennukset. Tekstitys pätkii  leffoissa. Jatkuvaa temppuilua. Eikä kukaaan vastaa, kun yrittää soittaa . Ihme touhua!!!

thomson_fanipoi
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

No yllättäen taas kerran kun olisi niitä tallennuksia halunnut katsoa niin yhteysvirhe 521:stä pukkaa.

 

Oli ehkä noin sadas kerta parin vuoden sisällä kiun tallennukset ei aukea.

 

On tämä soneran asiakkaana oleminen yhtä *******aa..

 

Korjatkaa mokkulanne

 

 

hermomenee
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vikapalveluun kun pitäs tehdä ilmotus niin ei löydy oikeaa vaihtoehtoa sieltä.Eiköhän soneran ja meidän perheen tie tullut nyt päätökseen
Shaquel
Kommentaattori
  • 18 custom-general.kudos
  • 40 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

sama homma, ei enää jaksa tätä jatkuvaa vääntöä tämän *******an kanssa, kansa barrikaadeille ja sonera vaihtoon!

sillivanilli
Kommentaattori
  • 11 custom-general.kudos
  • 21 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Joo jälleen kerran tämä sama ongelma Soneralla. Toistuu aina tietyin väliajoin ja kestää muutamia tunteja. Ollut tosiaan koko sen 2,5 vuoden ajan mitä itsellä on Sonera vihde ollut. Vikailmoituksen jättäminen on sinänsä turhaa, koska ongelma kestää ainoastaan maksimissaan muutaman tunnin. Ainut tietysti on se, että Sonera ei ole koskaan tätä ongelmaa korjannut.

Pääosin palvelu toimii hyvin, mutta nämä samat ongelmat toistuvat aina samaan aikaan illalla parhaaseen katseluaikaan.