Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Paramount+kanavapaketti, jaksoja puuttuu

Paramount+ ohjelmakirjastosta puuttuu useasta sarjasta jaksoja, muun muassa Dexter- sarjasta. Ruutu- palvelun Paramount- paketissa kaikki jaksot ovat saatavilla. Miksi Telialla tämä on aina tämmöistä sekoilua? Myös C More- kirjastosta puuttuu jaksoja/ kauden jaksot ovat ympätty yhteen toisen kauden kanssa, muun muassa sarjoissa Kadonnut ja Tin Star, ja Farang. Miksi tämä on Telialle näin vaikeaa?

6 vastausta
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huomasin, että Telia tv- sovelluksessa esimerkiksi Dexter- sarjan jaksot näkyy oikein, esimerkiksi kaudessa 5 on sovelluksessa 12 jaksoa kun boksilla niitä on 10. Ja sama muuten C More- kirjastossa, sovelluksella sarjasta Kadonnut on 3 kautta ja boksilla 2. Eli digiboksissa on nyt jo pidempään ollut jokin bugi.

JuhoOlliLo
Telialainen
Telialainen
  • 145 custom-general.kudos
  • 515 custom-general.replies
  • 48 custom-general.solutions

Välitin nämä eteenpäin korjaukseen. 

Kadonneen jaksot voivat löytyä digiboksin hakutoiminnolla, riippuen siitä kumpi palvelu sinulla on tilattuna. 

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Huomasin tänään, että Paramount- kirjastossa sarjasta Happyish, puuttuu jakso 3. Miksi? Minkä takia Telia tarjoaa asiakkailleen rikkinäistä ohjelmakirjastoa, josta sarjoista puuttuu jaksoja?

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Huomasin tänään, että Paramount- kirjastossa sarjasta Happyish, puuttuu jakso 3. Miksi? Minkä takia Telia tarjoaa asiakkailleen rikkinäistä ohjelmakirjastoa, josta sarjoista puuttuu jaksoja?


Hyvä kun laitoit viestiä, nimittäin jakso on kyllä siellä mutta virheellisesti merkittynä väärällä jaksonumerolla. Siellä on nyt kaksi kappaletta jakso 2:sta. 3. jakso on nimeltään "Starring Vladimir Nabokov, Hippocrates and God". Laitetaanpas tästä korjauspyyntö, kiitos huomiostasi!

Telia Yhteisön moderaattori
jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Mistähän sä oikein puhut? Ei minulla ainakaan Telia tv:n digiboksin Paramount+ kirjastossa ole mikään Happyish- sarjan jaksoista kahteen kertaan. Siellä on 9 jaksoa, vaikka pitäisi olla kymmenen. Ja jakso numero 3 puuttuu. Ja monesta muustakin sarjasta puuttuu jaksoja välistä, esimerkiksi South Parkista. Jännää, että Ruutu- palvelun Paramount+:ssa on kaikki jaksot saatavilla. Miksi tämä on Telialle niin vaikeaa?

Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 27 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Ei minulla ainakaan Telia tv:n digiboksin Paramount+ kirjastossa ole mikään Happyish- sarjan jaksoista kahteen kertaan. Siellä on 9 jaksoa, vaikka pitäisi olla kymmenen. Ja jakso numero 3 puuttuu.


Ahaa, no mutta tarkistetaanpa erikseen vielä tuo digiboksinkin tilanne. Telia TV sovelluksessa kyllä kaikki jaksot löytyvät.

Edit. Tehty myös digiboksin osalta korjauspyyntö.

Telia Yhteisön moderaattori