Paramount+


Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Paramount+ ohjelmakirjaston esittelyssä lukee: Uutusleffojen lisäksi palvelussa on katsottavana kosolti ikivihreitä ja rakastettuja klassikoita, kuten Forrest Gump, The Godfather I-III, Shutter Island, True Grit ja The Ring.

 

No, itse en ainakaan löytänyt elokuvien joukosta seuraavia: The Godfather 1-3, Shutter Island, True Grit ja The Ring. Missä luvatut sisällöt ovat? Muutenkin todella suppea valikoima tässä Suomen versiossa.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@jarkko35@  kirjoitti:

Paramount+ ohjelmakirjaston esittelyssä lukee: Uutusleffojen lisäksi palvelussa on katsottavana kosolti ikivihreitä ja rakastettuja klassikoita, kuten Forrest Gump, The Godfather I-III, Shutter Island, True Grit ja The Ring.


 


No, itse en ainakaan löytänyt elokuvien joukosta seuraavia: The Godfather 1-3, Shutter Island, True Grit ja The Ring. Missä luvatut sisällöt ovat? Muutenkin todella suppea valikoima tässä Suomen versiossa.




 


Jotta uutta katsottavaa riittäisi mahdollisimman paljon, leffatarjonta päivittyy jatkuvasti myös ikivihreiden klassikoiden osalta. Nyt ainakin Paramount+:n esittelysivulla on nostettu esiin klassikoita kuten Forrest Gump, Kaunis mieli, sekä American Beauty. Indiana Jonesit näyttäisivät olevan myös tällä hetkellä katsottavien listalla, ja nehän ovat myös ihan selkeitä klassikkoelokuvia! :smileyhappy:

Kunniamerkki +6

Uutuusleffoja eli vuonna 2018 ilmestyneitä oli peräti kolme kappaletta.

 

En tuolla kauheasti hehkuttaisi...

 

Ja noita 'klassikoita' on normikanavat täynnä.

 

Kyllä minulla jää tämä tilaus tähän yhteen ilmaiseen kuukauteen.

Vastaa