24-03-2018 21:32
Niin, kokeilin kahdella eri selaimella. Pitäisikö kolmatta vielä koittaa? Omilta sivuilta puuttuu kanavapakettien peruutus-linkki. Vie miljoona vuotta kun sen koittaa tehdä asiakaspalvelun kautta. Onko se tarkoitettua?
25-03-2018 09:15
Tervehdys @Anonymous! Tervetuloa lämpimästi Yhteisöön.
Kyseessä taitaa olla Telia TV mobiilipalvelun kanavapaketti? Näin voit sen tehdä:
Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun kirjautumalla Teliaan tai asiakaspalvelussa numerossa 020 690 400. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.
Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv
Tämän jälkeen täppäät Omilla Sivuilla "Käytössäsi nyt"-välilehteä ja sen jälkeen valitse kanavapaketti jonka haluat irtisanoa. Onnistuisiko näillä ohjeilla? Jos ei, niin sitten suosittelen lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. chatin tai palvelupyynnön kautta 🙂
25-03-2018
10:21
Muokattu
25-03-2018
10:22
25-03-2018 10:28
@tilasto kirjoitti:
@Sekunti Mix pakettien irtisanominen Telia tv digiboksissa ei onnistu itsepalvelussa, niistä tosiaan puuttuu tuo painike. Aika erikoista, että niiden osalta vaatii yhteydenoton aspaan..
Niinpä niin, muistaakseni sitä on toivottu jo pitkään. En tiedä onko sitten tarkoituksella ohjattu asiakaspalveluun
04-04-2018
08:32
Muokattu
04-04-2018
08:44
Niinpä niin, muistaakseni sitä on toivottu jo pitkään. En tiedä onko sitten tarkoituksella ohjattu asiakaspalveluun.
Niin, juuri tätä tarkoitin. Ei siellä niitä linkkejä vieläkään ole, eikä kyse siis ole mobiilipalvelusta, vaan Viihteen kanapaketeista. Asiakaspalvelijan neuvojen mukaan olen toiminut jo ennen neuvonantoa, mutta ei näy missään. En tiedä onko se jossain piilossa. Jossain sivun elementissä – jossain 'ikkunassa', jota ei pysty rullaamaan alaspäin. Siihen tyyliin, että jos sivu on jaettu useampaan eri lohkoon (footerit, contentit ja muut) ja lohkot menee päällekkäin ja jotkut lohkon osat jää toisen lohkon alle.
Okei, tutkailin lähdekoodia. Sieltä löytyy peruutus-koodia. Riviltä 1277, mutta se ei näy selaimessa.
Tässä
Ja...
... veikkaan tämän elementin piilottavan peruutuslinkin alleen
04-04-2018
08:58
Muokattu
04-04-2018
08:59
Mitä selainta käytät? Jotkin mainosten esto -ohjelmistot esim. AdBlock ja virustorjuntaohjelmistot esim. Avast! estävät näyttämästä sivuston sisältöä oikein. Nämä kannattaa kytkeä pois päältä tai lisätä sivusto valkoiselle listalle. Oletko kokeillut toiselle selaimella? Tai yksityisen selaamisen tilassa?
04-04-2018 09:04
Mä myös pukkasin tästä eteenpäin kysymystä. 🙂
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
04-04-2018
12:04
Muokattu
04-04-2018
12:06
@Sekuntikirjoitti:Mitä selainta käytät? Jotkin mainosten esto -ohjelmistot esim. AdBlock ja virustorjuntaohjelmistot esim. Avast! estävät näyttämästä sivuston sisältöä oikein. Nämä kannattaa kytkeä pois päältä tai lisätä sivusto valkoiselle listalle. Oletko kokeillut toiselle selaimella? Tai yksityisen selaamisen tilassa?
Luepa avaus uudestaan.
Mulla on winkkarin oma puolustus käytössä. En ole kaivannut muita. Kunhan osaa järkeä käyttää, sillä pärjää ihan hyvin. Se on aika kevyt. Säännöllisin väliajoin rullaan cleanerit ja superantispywaret läpi. Eräs hyvä Malwarebytesinkin ohjelma on välillä käytössä (AdwCleaner). Ja telia.fi on poikkeuksissa. Jos sivut toimii ainoastaan yksityisen selaaamisen tilassa, se tarkoittaa sitä, että sivut eivät toimi ja ne pitää korjata.
04-04-2018 15:45
Tuota kyselyä laitettiin eteenpäin, joten eiköhän se siitä korjaannu jossakin vaiheessa. On hyvä poissulkea tiettyjä asioita 🙂
05-04-2018 10:40
Noniin, TV-boksin kanavapaketeista on tällä hetkellä mahdollista irtisanoa itsepalveluna nuo maksuttomat kokeilut, maistiaiset jne. 🙂 Mikäli muiden pakettien irtisanominen tulee ajankohtaiseksi, suosittelen nappaamaan chatilla yhteyden niin homma hoituu näppärästi samalla kun on jo siellä sivuilla sisäänkirjautuneena.
Jos kyse on tollasen ns. maistiaispaketin irtisanomisesta eikä sillonkaan onnistu, kannattaa siinäkin tapauksessa olla chatilla yhteydessä niin saadaan tarkempaan selvitykseen mikä on vikana.
Toinen vaihtoehto on laittaa esimerkiksi palvelupyyntö.
Tarkempaa informaatiota tai aikataulua en pysty antamaan sille, tuleeko muidenkin pakettien irtisanominen mahdolliseksi ja milloin. Tätä ei kuitenkaan olla tyystin unohdettu. 🙂
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!