Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Poistettu käyttäjä
 

Peruutus-linkit Omille sivuille

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Niin, kokeilin kahdella eri selaimella. Pitäisikö kolmatta vielä koittaa? Omilta sivuilta puuttuu kanavapakettien peruutus-linkki. Vie miljoona vuotta kun sen koittaa tehdä asiakaspalvelun kautta. Onko se tarkoitettua? 

12 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1776 custom-general.kudos
  • 2328 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tervehdys @Anonymous! Tervetuloa lämpimästi Yhteisöön.

 

 

Kyseessä taitaa olla Telia TV mobiilipalvelun kanavapaketti? Näin voit sen tehdä:

 

Kuinka irtisanon kanavapaketin?

Määräaikaiset kanavapakettisopimukset voidaan irtisanoa päättyväksi määräajan loppuun kirjautumalla Teliaan tai asiakaspalvelussa numerossa 020 690 400. Toistaiseksi voimassa olevissa sopimuksissa on kahden viikon irtisanomisaika.

Irtisano kanavapaketti

 

 

 

Lisätiedot: https://www.telia.fi/asiakastuki/tv-ja-viihde/telia-tv/kaytto-ja-tilanteet-tv

 

 

Tämän jälkeen täppäät Omilla Sivuilla "Käytössäsi nyt"-välilehteä ja sen jälkeen valitse kanavapaketti jonka haluat irtisanoa. Onnistuisiko näillä ohjeilla? Jos ei, niin sitten suosittelen lämpimästi olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun esim. chatin tai palvelupyynnön kautta 🙂

 

 

Telia_TV_kanavapaketin_irtisanominen.JPG

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
tilasto
Kunniajäsen
  • 1069 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sekunti Mix pakettien irtisanominen Telia tv digiboksissa ei onnistu itsepalvelussa, niistä tosiaan puuttuu tuo painike. Aika erikoista, että niiden osalta vaatii yhteydenoton aspaan..

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1776 custom-general.kudos
  • 2328 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@tilasto kirjoitti:

@Sekunti Mix pakettien irtisanominen Telia tv digiboksissa ei onnistu itsepalvelussa, niistä tosiaan puuttuu tuo painike. Aika erikoista, että niiden osalta vaatii yhteydenoton aspaan..


Niinpä niin, muistaakseni sitä on toivottu jo pitkään. En tiedä onko sitten tarkoituksella ohjattu asiakaspalveluun Hymiö Erittäin onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa


Niinpä niin, muistaakseni sitä on toivottu jo pitkään. En tiedä onko sitten tarkoituksella ohjattu asiakaspalveluun.


Niin, juuri tätä tarkoitin. Ei siellä niitä linkkejä vieläkään ole, eikä kyse siis ole mobiilipalvelusta, vaan Viihteen kanapaketeista. Asiakaspalvelijan neuvojen mukaan olen toiminut jo ennen neuvonantoa, mutta ei näy missään. En tiedä onko se jossain piilossa. Jossain sivun elementissä – jossain 'ikkunassa', jota ei pysty rullaamaan alaspäin. Siihen tyyliin, että jos sivu on jaettu useampaan eri lohkoon (footerit, contentit ja muut) ja lohkot menee päällekkäin ja jotkut lohkon osat jää toisen lohkon alle.

 

Okei, tutkailin lähdekoodia. Sieltä löytyy peruutus-koodia. Riviltä 1277, mutta se ei näy selaimessa. 

 

TässäTässä

Ja...

 

... veikkaan tämän elementin piilottavan peruutuslinkin alleen... veikkaan tämän elementin piilottavan peruutuslinkin alleen

 

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1776 custom-general.kudos
  • 2328 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mitä selainta käytät? Jotkin mainosten esto -ohjelmistot esim. AdBlock ja virustorjuntaohjelmistot esim. Avast! estävät näyttämästä sivuston sisältöä oikein. Nämä kannattaa kytkeä pois päältä tai lisätä sivusto valkoiselle listalle. Oletko kokeillut toiselle selaimella? Tai yksityisen selaamisen tilassa? Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 471 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mä myös pukkasin tästä eteenpäin kysymystä. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Sekuntikirjoitti:

Mitä selainta käytät? Jotkin mainosten esto -ohjelmistot esim. AdBlock ja virustorjuntaohjelmistot esim. Avast! estävät näyttämästä sivuston sisältöä oikein. Nämä kannattaa kytkeä pois päältä tai lisätä sivusto valkoiselle listalle. Oletko kokeillut toiselle selaimella? Tai yksityisen selaamisen tilassa? Hymiö Onnellinen


Luepa avaus uudestaan. 

 

Mulla on winkkarin oma puolustus käytössä. En ole kaivannut muita. Kunhan osaa järkeä käyttää, sillä pärjää ihan hyvin. Se on aika kevyt. Säännöllisin väliajoin rullaan cleanerit ja superantispywaret läpi. Eräs hyvä Malwarebytesinkin ohjelma on välillä käytössä (AdwCleaner). Ja telia.fi on poikkeuksissa. Jos sivut toimii ainoastaan yksityisen selaaamisen tilassa, se tarkoittaa sitä, että sivut eivät toimi ja ne pitää korjata. 

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1776 custom-general.kudos
  • 2328 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tuota kyselyä laitettiin eteenpäin, joten eiköhän se siitä korjaannu jossakin vaiheessa. On hyvä poissulkea tiettyjä asioita 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 471 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Noniin, TV-boksin kanavapaketeista on tällä hetkellä mahdollista irtisanoa itsepalveluna nuo maksuttomat kokeilut, maistiaiset jne. 🙂 Mikäli muiden pakettien irtisanominen tulee ajankohtaiseksi, suosittelen nappaamaan chatilla yhteyden niin homma hoituu näppärästi samalla kun on jo siellä sivuilla sisäänkirjautuneena.

Jos kyse on tollasen ns. maistiaispaketin irtisanomisesta eikä sillonkaan onnistu, kannattaa siinäkin tapauksessa olla chatilla yhteydessä niin saadaan tarkempaan selvitykseen mikä on vikana.
Toinen vaihtoehto on laittaa esimerkiksi palvelupyyntö.

Tarkempaa informaatiota tai aikataulua en pysty antamaan sille, tuleeko muidenkin pakettien irtisanominen mahdolliseksi ja milloin. Tätä ei kuitenkaan olla tyystin unohdettu. 🙂 

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!