Rinnakkaispaketit mobiiliviihteeseen

  • 25 October 2016
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Moi! Mulla on Viihteen kanavapaketeista Viasat Kulta, MTV Sport ja Nelosen urheilukanavat.Hommasin nyt


netti ja mobiilipalvelun,koska se on ymmärtääkseni ilmaista. Mutta miten ihmeessä nyt pystyn katsoon näitä kanavia esim. netissä? Ihan kuutamolla oon. Kuka osais vastata ihan selkokielellä?


 


 


Edit 27.10. muokattu otsikkoa//MiaSL


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei JUNNU1059!


 


Tässä on ohjeita kanavien katseluun mobiilissa (selkokielisyydestä en ole varma ;)) :


 


Minulla on jo Sonera Viihde ja olen tilannut kanavapaketteja TV-­käyttöä varten. Saanko kanavapaketit käyttööni myös mobiilipalveluun?



  • Mikäli käytössäsi on Sonera Viihde ja siihen tilattuna kanavapaketteja digiboksi- tai kaapeli-tv-palvelussa jotka ovat saatavilla myös mobiilipalvelussa, voit tilata vastaavan kanavapaketin käyttöösi mobiilipalvelussa veloituksetta niin kauan, kun kyseisen kanavapaketin tilaus on voimassa. Tilaaminen onnistuu helposti Omilta Sivuilta. Maksat siis kanavapaketista kerran ja voit käyttää sitä kaikilla laitteilla.

  • Seuraavat Sonera Viihteen kanavapaketit ovat saatavilla Sonera Viihteen mobiilipalvelussa:HBO Nordic, Lasten paketti, Surf, Discovery, MTV Total, MTV Total Sport, C More Film jaCirkus.

  • Lisäksi Viasat Kulta, Viasat Viihde ja Viasat Sport ­kanavien ohjelmat ovat katseltavissa myös mobiilipalvelusta, mikäli kanavapaketti on tilattu Sonera Viihteen digiboksille tai kaapelikortille. Huomioithan, että kyseiset kanavapaketit eivät ole erikseen myytävissä mobiilipalveluun, ja sisältävät vain Viasatin omia kanavia.


Minulla on Sonera Viihde ja olen tilannut kanavapaketteja TV-käyttöä varten. Tilasin samat paketit myös mobiilipuolelle normaalihintaan. Miten saan minulle kuuluvat veloituksettomat kanavapaketit käyttöön?


Jotta saat kyseisen kanavapaketin käyttöösi kaikilla laitteilla yhdellä kuukausimaksulla, toimi näin:



  1. Kirjaudu Omille Sivuille Sonera Tunnuksellasi

  2. Mene kohtaan Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut

  3. Valitse Kanavapaketit ja valitse Käytössäsi nyt

  4. Valitse kanavapaketti, jonka haluat vaihtaa veloituksettomaksi netti- ja mobiilipalvelussa

  5. Kohdassa "Haluatko jatkaa sopimusta" valitse En ja Vahvista

  6. Irtisanominen on onnistunut mikäli saat tiedon "Tiedot päivitetty OK"

  7. Tiedot Omilla Sivuilla päivittyvät vasta, kun kirjaudut ulos Omilta Sivuilta ja odotat noin viisi minuuttia

  8. Kirjaudu uudestaan Omille Sivuille

  9. Valitse Kanavapaketit ja valitse Saatavilla

  10. Valitse kanavapaketti hintaan 0 €

  11. Vahvista valintasi


Tässä ohjeita tarkemmin viihteen käyttöönottoon mobiilissa : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/Usein-kysyttya-Sonera-Viihteen-mobiilipalvelusta?id=1024

Vastaa