SM-liigan playoff

  • 18 March 2017
  • 5 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Eikös tuota kiekkoliigaa tarjoavaa kanavanippua saa vielä vuonna 2017.kään ostettua vaikka vain kuukaudeksi? Pitää siis maksaa puolen vuoden paketti, jos haluaa nähdä mitalipelit? Onko totta?

MTV-paketinhan on saanut ostaa kuukaudeksi jääkiekon MM-kisojen aikana...


5 kommenttia

Moi @DigiHate! Ruutu+ -paketin saa kyllä vaikka kuukaudeksi toistaiseksi voimassa olevalla sopparilla. Lisätietoja täällä.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Jaha..  ..kun  Soneran Viihde-asiakkaana(!!)  surffaan Omille Sivuille ja siellä Viihteen kanavapaketeihin ja edelleen siellä pakettiin "Ruutu+ Viihde + Urheilu"

NIIN.. ...eteen tulee näkymä, mikä kertoo vaihtoehtoina olevan vain vähintään 12kk tai 6kk tilauksien olevan mahdollisia.  Alla mallina 12 kk ehdot.

 

"12 kk sopimus

 

  • Ruutu+ Viihde + Urheilu -kanavapaketti 12 kk hintaan 34,90 €/kk.
  • Määräaikaisen tilausjakson jälkeen tilaus jatkuu hintaan 34,90 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla.
  • 12 kk määräaikainen sopimus, kanavapaketin sopimuskauden kokonaishinta 418,80€."

 

Sitä en tiedä, mistä "IlariJR" tempaisi esiin tuon vastaavan paketin sivun, missä toistaiseksi voimassa oleva tilaus näköjään on mahdollinen.  Tosin siinäkin tuo tilauksen keston oleellinen sääntö on tungettu vaalean violetilla mikrotekstillä violettiseen pohjaan, että sitä ei varmasti kukaan huomaisi....

 

Olettaisin, että yhtiön asiakkaana sivuille kirjautuneena näkisin mm. Viihteen urheiluosiossa kaikki vaihtoehdot, eikä niitä tarvitsisi vielä jostain muualta osata lähteä etsiskelemään....

 

Miksi asiakkaalle ei Omilla Sivuilla näy tuo kolmas vaihtoehto ko. paketille????

 

 

Jos Omien Sivujen kautta ei jostain syystä näy kuin määräaikasta pakettia, kannattaa ottaa asiakaspalveluun yhteyttä. Omilla Sivuilta löytyy chat, pääset siitä suoraan juttelemaan asiakasneuvojan kanssa :smileyhappy:

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +12

Tämä on mielestäni asia, mistä yleisesti pitäisi ottaa koppi ja laittaa kuntoon, eikä komentaa yksittäistä asiakasta Sonera-palstalla jonottelmaan toisiin Soneran asiakaspalveluihin, jotta asia etenisi. 

 

Vastaajan (MiaSL) hymiönsekaisesta kommentista ei edes käy ilmi, onko kyseessä virhe vaiko ominaisuus(??)

Olet ehdottomasti oikeassa. Pistinkin tästä jo palautetta eteenpäin.

Vastaa