Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66040
Kirjoituksia 178700

SM-liigan playoff



SM-liigan playoff

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 160 kpl

SM-liigan playoff

1/6

Eikös tuota kiekkoliigaa tarjoavaa kanavanippua saa vielä vuonna 2017.kään ostettua vaikka vain kuukaudeksi? Pitää siis maksaa puolen vuoden paketti, jos haluaa nähdä mitalipelit? Onko totta?

MTV-paketinhan on saanut ostaa kuukaudeksi jääkiekon MM-kisojen aikana...

Vastaa
0 tykkäystä
5 vastausta

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

2/6

Moi @DigiHate! Ruutu+ -paketin saa kyllä vaikka kuukaudeksi toistaiseksi voimassa olevalla sopparilla. Lisätietoja täällä.

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 160 kpl

3/6

Jaha..  ..kun  Soneran Viihde-asiakkaana(!!)  surffaan Omille Sivuille ja siellä Viihteen kanavapaketeihin ja edelleen siellä pakettiin "Ruutu+ Viihde + Urheilu"

NIIN.. ...eteen tulee näkymä, mikä kertoo vaihtoehtoina olevan vain vähintään 12kk tai 6kk tilauksien olevan mahdollisia.  Alla mallina 12 kk ehdot.

 

"12 kk sopimus

 

  • Ruutu+ Viihde + Urheilu -kanavapaketti 12 kk hintaan 34,90 €/kk.
  • Määräaikaisen tilausjakson jälkeen tilaus jatkuu hintaan 34,90 €/kk tai hinnaston mukaisella hinnalla.
  • 12 kk määräaikainen sopimus, kanavapaketin sopimuskauden kokonaishinta 418,80€."

 

Sitä en tiedä, mistä "IlariJR" tempaisi esiin tuon vastaavan paketin sivun, missä toistaiseksi voimassa oleva tilaus näköjään on mahdollinen.  Tosin siinäkin tuo tilauksen keston oleellinen sääntö on tungettu vaalean violetilla mikrotekstillä violettiseen pohjaan, että sitä ei varmasti kukaan huomaisi....

 

Olettaisin, että yhtiön asiakkaana sivuille kirjautuneena näkisin mm. Viihteen urheiluosiossa kaikki vaihtoehdot, eikä niitä tarvitsisi vielä jostain muualta osata lähteä etsiskelemään....

 

Miksi asiakkaalle ei Omilla Sivuilla näy tuo kolmas vaihtoehto ko. paketille????

 

 

Vastaa
0 tykkäystä

Ex-telialainen
Viestejä 734 kpl

4/6

Jos Omien Sivujen kautta ei jostain syystä näy kuin määräaikasta pakettia, kannattaa ottaa asiakaspalveluun yhteyttä. Omilla Sivuilta löytyy chat, pääset siitä suoraan juttelemaan asiakasneuvojan kanssa Hymiö Onnellinen

Vastaa
0 tykkäystä

Vakiokalustoa ☆
Viestejä 160 kpl

5/6

Tämä on mielestäni asia, mistä yleisesti pitäisi ottaa koppi ja laittaa kuntoon, eikä komentaa yksittäistä asiakasta Sonera-palstalla jonottelmaan toisiin Soneran asiakaspalveluihin, jotta asia etenisi. 

 

Vastaajan (MiaSL) hymiönsekaisesta kommentista ei edes käy ilmi, onko kyseessä virhe vaiko ominaisuus(??)

Vastaa
0 tykkäystä

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

6/6

Olet ehdottomasti oikeassa. Pistinkin tästä jo palautetta eteenpäin.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.