Sonera Viihde Mobiili uudistus

  • 28 December 2016
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

 

Mielestäni uusin sopimus-/pakettipäivitys Sonera viihteeseen oli askel huonompaan. Itse paljon reissaavana tykkäsin siitä, että kanavien ohjelmia pystyi katsomaan kirjastosta koska halusi (viimeisen viikon ohjelmat) ilman mitään suurempaa ohjelmien etsiskelyä.

 

Nyt joutuu kokoajan kyttäämään ohjelmia ja tallentelemaan niitä, joita haluaa nähdä. Mielestäni valmis tallennus kirjastossa oli hyvä lisä. Nyt koko kirjasto näyttää jotakin aivan turhaa, jota ei tule milloinkaan katseltua.

 

Olisiko tähän oikeasti tulossa korjausta..? menen melkeimpä jonkun muun palvelun piiriin, josta tällaiset löytyvät.


1 kommentti

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Ymmärrän, että tuo vanhempi tapa on joidenkin mielestä ollut huomattavasti helpomi. Joudumme kuitenkin toimimaan tämän tallennuspalvelun osalta 1,5 vuotta sitten voimaan tulleen verkkotallennuslain puitteissa. Tämä kyseinen laki määrittelee hyvin tarkasti, millä ehdoilla tallennuspalvelun voi toteuttaa. Aiemmin käytössä ollut automaattinen tallennus ei valitettavasti ole lain mukainen, joten sitä ei voida nyt tai tulevaisuudessa tarjota. 


 


Nykyinen verkkotallennuspalvelu mahdollistaa tallenteiden säilymisen 90 päivän ajan, kun taas aiempi systeemi säilytti tallenteet vain viikon ajan. Toki automaattinen tallennus olisi tässä varsin pätevä lisä. Tutkimme jatkossa mahdollisuutta tuoda palveluun jonkinlainen sarjatallennustoiminto, jolla voisi esimerkiksi tallentaa tietyn TV-sarjan jaksot automaattisesti. Tämä asia on otettu selvitykseen asiakkailta tulleiden palautteiden perusteella ja toivotaan, että tähän löytyisi ratkaisu tulevaisuudessa.

Vastaa