Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 60387
Kirjoituksia 166220

Sonera Viihde Netissä ja mobiilissa, tilaaminen ja käyttöönotto

Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎26-05-2016
Kirjoituksia: 1
41/43

Vs: Sonera Viihde Netissä ja mobiilissa, tilaaminen ja käyttöönotto

Morjens,

maaliskuun alusta on ollut käytössä Soneran kaapelikortti MTV Total -paketilla, ja sen myötä samat kanavat myös ilmaiseksi Viihde mobiilissa.

Tänään sain viestin, että kanavapakettiini on lisätty 3 maksutonta F1-kanavaa... noh, mobiili-Viihteestä on kuitenkin kanavat kadonneet. Kanavapakettini tilaus on mystisesti päättynyt Viihteen puolella.

Tämä on käynyt kerran aikaisemminkin, silloin sain viestin, että tilaukseni päättyy koska minulla "ei ole voimassa olevaa kaapelikortti-tilausta". Asiakaspalvelu kuitenkin vahvisti tämän olevan väärä tieto (Kaapelikorttini ja sen kanavat ovat näkyneet alusta asti, ja näkyvät edelleen), ja vakuutti ettei tuo paketti viihteestä mihinkään häviä...

Onkohan tämä joku yleinen ongelma, vai mikähän minun mobiili-Viihteen kanavapaketti-tilaustani vaivaa? Aina kun sen tilaan, se aktivoituu "toistaiseksi voimassa olevana"... mutta näyttää kuitenkin päättyvän reilun kuukauden päästä?

Eipä tuo nyt iso homma ole aktivoida sitä uudelleen, mutta pikkasen kyllä v**uttaa kun osuvat aina sellaiseen hetkeen kun olisi niille kanaville käyttöä...

0 tykkäystä
Highlighted
Uusi jäsen
Rekisteröitynyt: ‎17-04-2016
Kirjoituksia: 4
42/43

Terve.

Minulla on ennestään Soneran Netti L ja kaapelikortti.

En osaa oikein nähdä mitä Sonera viihde tuo minulle mitä minulla ei valmiiksi ole.

Nopeus on sama, kortille saa samat kanavapaketit, vuokraamot toimivat ja hbo/netflix yms toimivat ilman viihdettäkin. Auttakaa ymmärtämään

Kiitos

theodor

0 tykkäystä
Highlighted
Ex-telialainen
Rekisteröitynyt: ‎17-12-2014
Kirjoituksia: 1 346
43/43

@t3uv0 kirjoitti:

Terve.

Minulla on ennestään Soneran Netti L ja kaapelikortti.

En osaa oikein nähdä mitä Sonera viihde tuo minulle mitä minulla ei valmiiksi ole.

Nopeus on sama, kortille saa samat kanavapaketit, vuokraamot toimivat ja hbo/netflix yms toimivat ilman viihdettäkin. Auttakaa ymmärtämään

Kiitos

theodor

Kyseessä mobooliviihde vai boksin kautta toimiva viihde? Hymiö Onnellinen 

Itse mainitsisin eduiksi tallennusmahdollisuuden ehdottomasti. Lisäksi sekä mobiilista, että boksin kautta toimivasta viihteestä löytyvät ohjelmakirjastot, joissa on katsottavissa tilattujen kanavapakettien sisältöä. 

0 tykkäystä