Sonera Viihde kokeilujakso

  • 7 August 2016
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Otin Sonera Viihdee mobiili- kokeilujakson jossa sain 3kk HBO Nordicia. Päätin että en haluakaan tätä palvelua, mutta sen peruminen tuntui olevan vaikeaa. En pääse Soneran Omille Sivuille koska ne ovat ilmeisesti äitini hallinnassa(?). Lähetin perumispyynnön, mutta en saanut vastausta onnistuiko peruminen. Yritin tänään kirjautua Sonera Viihteeseen varmistaakseni onko palvelu vielä käytössäni, mutta en päässyt kirjautumaan. Koitin palauttaa käyttäjätunnukseni sähköpostiin, mutta sähköpostissa käyttäjätunnukseni oli "null". Muistaakseni käyttäjätunnukseni Sonera viihteeseen oli jusuh. Pystyttekö varmistaa onko käyttäjälläni vielä "tilaus", ja meneekö 3kk päästä tililtäni maksu?


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei! 


 


Itse suosittelisin soittamaan puhelinaspaan niin, että te kummatkin olette kuulolla. Ehkä helpointa selvittää tuo kuvio.


---


Täällä klaanissa kun ei voida tutkia palveluiden ongelmia tunnistamista vaativalla tasolla. Itsekin olen vain asiakas, eikä minulla ole työkaluja asian selvittämiseen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Tervetuloa Klaaniin !  Jos liittymä on äitisi nimissä niin silloin kirjautuminen Omille Sivuille tapahtuu hänen Sonera Tunnuksellaan. Jos sellaista ei vielä ole, sen voi luoda hänen verkkopankkitunnuksillaan. Ohjeet löytyy täältä. Toinen vaihtoehto on rimpauttaa Asiakaspalveluumme kuten  tuossa neuvoikin. Pelkällä käyttäjätunnuksella ei päästä tästä tilaukseen käsiksi vaan se vaatii asiakasnumeron ja niitä ei kannata näin julkisesti ilmoitella. Huikkaathan kuinka homma etenee!

Ja 3 kk:n määräaikaisuuden loputtua, se ei automaattisesti lopu vaan muuttuu maksulliseksi.

Vastaa