Sonera Viihteen kehitysideat


  • Anonymous
  • 0 kommenttia
Hei,

Olemme saaneet runsaasti hyviä ideoita Sonera Viihteen kehittämiseksi. Olemme koonneet nämä ideat yhteen paikkaan, jotta teidän ja meidän on helpompi seurata mitä ideoita on esitetty. Ideat löytyvät osoitteesta http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Viihteen_kehitysideat

Aikaisempia kehitysideoita ei tarvitse lisätä tähän ketjuun, ne on välitetty eteenpäin ja otetaan huomioon palvelua kehitettäessä.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava

360 kommenttia

En ole tällaiseen ideaan törmännyt, vai eikö kukaan voi edes ajatella vaihtoehtoa, että tallennusajan ja -kanavan voisi itse määritellä, kuten perinteisessäkin digiboksissa. Helpottaisi huomattavasti elämää, kun saisi haluamalleen ohjelmalle itse määritellä riittävät varoajat ennen ja jälkeen ohjelman, eikä tarvitsisi turvautua jo moneen kertaan huonoksi todettuun ohjelmaoppaaseen tallennusajastusten ohjelmoinnissa.
Varsinkin viimeisimmän "uudistuksen" jälkeen tallennukset ovat olleet vähän mitä sattuu, alkaneet kesken edellistä ohjelmaa ja jättäen varsinaisen tallennettavan ohjelman kesken. On tätä tapahtunut aiemminkin, etenkin jos tallennettavaa ohjelmaa edeltää joku urheiluottelu tai vastaava, jonka kestoaika saattaa vaihdella paljonkin aiheuttaen suuria viivästyksiä seuraaviin ohjelmiin.
Jos tällaisen itsemääräämisoikeuden myöntäminen on täysin mahdoton ajatus, olisi mukava saada edes itse valita ennakko- ja jälkitallennusajan määrä, vaikkapa sitten vain muutamasta eri vaihtoehdosta, jos täysin vapaa valinta ei ole mahdollista.
Hei LustKaiser,

Kiitos palautteestasi. Tämä(kin) asia on noussut esille varsinkin nyt viimeaikoina kun ohjelmaoppaassa on ollut ongelmia ohjelmointien suhteen. Normaalissa verkkotallentavassa boksissa tuota ennakko- ja jälkitallennusajan määrän muutosta ei ole mahdollista tehdä mutta tämä ominaisuus löytyy kyllä tuosta kiintolevyllisestä boksista.

Toivotaan että tämä ominaisuus tulisi myös normaalille boksille käytettäväksi. Olen välittänyt palautteesi asiasta eteenpäin koskien näitä molempia asioita.
Saatavuus myös kaapelinettiin kuten Elisalla ja DNA:lla.
Yle yllätti ja paransi Areenan kuvanlaatua.
Olisiko aika lisätä nuo vapaat HD-kanavat verkkotallenuksen piiriin vai kannattaako jatkossakin katsella ohjelmat jälkikäteen Ylen sivuilta?
Pieni, mutta verkossa tehtäviä ajastustallennuksia helpottava ominaisuus olisi, että vasemassa reunassa olevassa Päiväys-sarakkessa näkyisi myös viikonpäivä.

Nyt saa vilkuilla tietokoneen kalenterista, että mikä viikonpäivä on milloinkin. Viikonpäivien näkyminen helpottaisi tätä, kun tiedän, että ohjelma tulee aina viikon joku tietty päivä.

Päivämääräformaatin muutoksella saataisiin lisäkäytettävyyttä ennen kuin saatte aikaiseksi toiminnon, että voin laittaa, että nauhoita automaattisesti ohjelma X aina tiettynä viikonpäivänä.

Päiväysformaatin muutos ei voi koodin muutoksena olla iso homma, siitä seuraava testaus ja dokumentointi voi sitten olla toista.

---

Digiboxin firmikseen normikäyttöön olisi hyvä lisä:
2x kelausnopeus auttaisi nopeuttamaan tylsien kohtien ohittamista tallennuksissa, kun ehtii vielä lukemaan tekstityksen.

Vaatii, että kelauksen aikainen progress bar nostetaan yläreunaan, pois tekstityksen tieltä.

Firmiksen tekijät eivät tietenkään ole ikinä kuuleet juttuakaan subtitleistä, mitä Suomessa käytetään dubbauksen asemesta. Että tämän toivomuksen suhteen en henkeäni pidättele.
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
Hei,

Olemme saaneet runsaasti hyviä ideoita Sonera Viihteen kehittämiseksi. Olemme koonneet nämä ideat yhteen paikkaan, jotta teidän ja meidän on helpompi seurata mitä ideoita on esitetty. Ideat löytyvät osoitteesta http://www5.sonera.fi/ohjeet/Sonera_Viihteen_kehitysideat

Aikaisempia kehitysideoita ei tarvitse lisätä tähän ketjuun, ne on välitetty eteenpäin ja otetaan huomioon palvelua kehitettäessä.

T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava


Hei, voisiko tätä mainitsemaanne listaa päivittää tänä vuonna? Joskus 2013 syksyllä vissiin viimeksi koskettu ja sillä välin ainakin mm. Android applikaatio on jo julkaistukin.
Miksei sonera ylläpidä laitteidensa päivityslistaa missään? Olisi kiva tietää esim reitittimen firmwaren uusin versio yms? On teillä kuitenkin palkollisena aikaa foorumilla vastailla? Esim viihteen tai nettiyhteyksien alle ylhäällä pysyväksi viestiketjuksi joku viimesimmät firmwaret ketju tai vastaavaa? Samaan ketjuun voisi lisätä viihteen digiboksin viimeisimmän päivityksen "uutuudet".
ZerDzo kirjoitti:
Miksei sonera ylläpidä laitteidensa päivityslistaa missään? Olisi kiva tietää esim reitittimen firmwaren uusin versio yms? On teillä kuitenkin palkollisena aikaa foorumilla vastailla? Esim viihteen tai nettiyhteyksien alle ylhäällä pysyväksi viestiketjuksi joku viimesimmät firmwaret ketju tai vastaavaa? Samaan ketjuun voisi lisätä viihteen digiboksin viimeisimmän päivityksen "uutuudet".


Jos naapurimaassakin niin miksei meillä?..

Som Flera av er har märkt så har det kommit en ny programvara till digital-tv boxarna från Motorola med start i Tisdags vid 10:00. Alla kunder har inte fått denna uppdatering på en gång men startar man om sin box får man ju som vanligt denna ifall man inte fått uppmaning att uppgradera programvaran.

Det är i princip bara en stor ändring flera av er kan märka och det är att det går fortare att scrolla och detta beror på att upprepning av knapptryckningar är snabbare.

Det innehåller även lite ny funktioner som behövs för att tjänsten ska fungera bra för de kunder som beställer Telia digital-tv via Framtidens Bredband i Göteborg, se http://itux.se/itux-...-tecknar-avtal/ för mera information om detta.

Det är även en lite förändring av hur föräldrarkontrollen med PIN kod 2 fungerar när man byter kanal och redan slagit in koden nyligen så behöver man inte ange den igen samt även lite under ytan hur boxen ska hantera TV apparater som inte följer HDCP standarden fullt ut och en liten förändirng hur man hanterar olika ljudspråk på samma program.

Edit: glömde skriva en sak bara. Om man gör FR på sin box med nya programvaran så kommer boxen vid uppstart tro att den är i standby fast den visar bilden med inloggning och man kan då inte slå in koderna. För att lösa detta tar man ur och stoppar i strömsladden igen och efter detta så kommer boxen starta om i standby läge och då slår man på boxen med power knappen på fjärren när boxen lyser rött så kommer man kunna slå in id och kontrollkod igen och allt fungerar igen. Detta beror på att fel i koden från leverantören och man tittar på en lösning på detta.

Markus Johansson
Telia Kudnservice

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=87235&view=findpost&p=4054389
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
juhuri kirjoitti:
[quote="ZerDzo":3rdohlkx]Miksei sonera ylläpidä laitteidensa päivityslistaa missään? Olisi kiva tietää esim reitittimen firmwaren uusin versio yms? On teillä kuitenkin palkollisena aikaa foorumilla vastailla? Esim viihteen tai nettiyhteyksien alle ylhäällä pysyväksi viestiketjuksi joku viimesimmät firmwaret ketju tai vastaavaa? Samaan ketjuun voisi lisätä viihteen digiboksin viimeisimmän päivityksen "uutuudet".


Jos naapurimaassakin niin miksei meillä?..

Som Flera av er har märkt så har det kommit en ny programvara till digital-tv boxarna från Motorola med start i Tisdags vid 10:00. Alla kunder har inte fått denna uppdatering på en gång men startar man om sin box får man ju som vanligt denna ifall man inte fått uppmaning att uppgradera programvaran.

Det är i princip bara en stor ändring flera av er kan märka och det är att det går fortare att scrolla och detta beror på att upprepning av knapptryckningar är snabbare.

Det innehåller även lite ny funktioner som behövs för att tjänsten ska fungera bra för de kunder som beställer Telia digital-tv via Framtidens Bredband i Göteborg, se http://itux.se/itux-...-tecknar-avtal/ för mera information om detta.

Det är även en lite förändring av hur föräldrarkontrollen med PIN kod 2 fungerar när man byter kanal och redan slagit in koden nyligen så behöver man inte ange den igen samt även lite under ytan hur boxen ska hantera TV apparater som inte följer HDCP standarden fullt ut och en liten förändirng hur man hanterar olika ljudspråk på samma program.

Edit: glömde skriva en sak bara. Om man gör FR på sin box med nya programvaran så kommer boxen vid uppstart tro att den är i standby fast den visar bilden med inloggning och man kan då inte slå in koderna. För att lösa detta tar man ur och stoppar i strömsladden igen och efter detta så kommer boxen starta om i standby läge och då slår man på boxen med power knappen på fjärren när boxen lyser rött så kommer man kunna slå in id och kontrollkod igen och allt fungerar igen. Detta beror på att fel i koden från leverantören och man tittar på en lösning på detta.

Markus Johansson
Telia Kudnservice

http://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=87235&view=findpost&p=4054389[/quote:3rdohlkx]

Ruotsissa asiat on aika monesti paremmin kuin meillä... Ruotsissa saa 100/100 yhteyksiä, eikä täälä sellaista edes markkinoida!
Otin alkukesästä käyttöön Sonera Viihde netissä ja mobiilissa-palvelun. Minulla oli aiemmin Sonera Viihde-palvelu.

On siis tuote Viihde-palvelu. Tähän saakka sitä on voinut käyttää digi-boxin kautta. Sen sijaan että palveluun olisi tuotu lisäominaisuus jolla sitä voi käyttää mobiilivälineiden app-sovelluksilla ja esimerkiksi selaimilla, tuotiinkin uusi palvelu. Kaiken kukkuraksi näillä on omat käyttäjätunnistukset ja eri ympäristöt! Toisella tallennettua ohjelmaa en siis voi katsella toisella palvelulla. Tilanne on sama kuin jos Netflix julkaisisi app storeen Netflix-tuotteen ja sitten kuukauden päästä tuotteen nimeltä Netflix for Android-tuotteen Google Playhin ja molempiin omat käyttäjätunnistukset. Sitten sinulla olisi esimerkiksi suosikkilistasi kahdessa eri ympäristössä puhumattakaan kaksista eri tunnistautumimekanismeista.

En voi ymmärtää miten Soneralla on päädytty tähän ratkaisuun sillä teknisesti tämä olisi käsitääkseni ollut toteutettavissa (jopa helpommin) Netflix-tyyppisesti - yksi palvelu - yhdet tunnukset- monta mediakäyttötapaa.
Kovasti odotin itsekin kyseistä appia. Sonera onnistui tämänkin kusemaan enkä ottanut käyttöön ollenkaan. Onneksi ensi kesänä soppari katkolla. Ainut hyvä puoli palvelussa hd boksi ja ohjelma kirjastot. Muuten perus tallentava hd digiboksi kaapeli/antenni verkkoon hakkaa tämän viihde palvelun 100-0.

Kokoajan itse ainakin luulin että nimenomaan boksin ominaisuudet samoilla tunnuksilla yms. siirretään muillekkin alustoille ja näin saadaan parhaiten palveltua asiakkaita.
Kyllä on surkeaa tämä Soneran touhu jos tuo kehitysidealista on tuossa tilassa.
2 vuotta vanhoja juttuja ei ole edes saatu päätettyä.
Minä ainakin vaihdan Elisalle. Siellä homma toimii. En tarvi Soneralta kuin netin.
Kaikki muut palvelut saa muualta parempana. Äänestäkäämme siis jaloillamme.
Sonera Viihde verkkotallennus kaikilta kanavilta Ei tulossa 24.8.2012 Linkki
Jatkuva/toistuva tallennus Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Kelausnopeuden vaihtelu Ei päätetty 24.8.2012 Linkki

Hyppynapit myös erikseen Motorolan VIP1003 digiboksiin Ei tulossa 24.8.2012 Linkki
Teräväpiirto valikot Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Kanavalogojen päivitys Valmis 3.5.2013 Linkki
Verkkotallenteiden siirtäminen ja katsominen tietokoneelta Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
HD-kanavien verkkotallennus Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Uutuuselokuvat aikajärjestykseen Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Tallennukset järjestäminen kansioihin/kategorioihin Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Tallennusten katsominen netistä Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Digiboksin asetusten muokkaus, esim. aloitusvalikon valitseminen Ei päätetty 24.8.2012 Linkki

Häiriötiedoitteet puhelimeen Tulossa 20.9.2013 Linkki
Ohjelmien nauhoitus hakusanalla Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Hakutoiminto tallenteisiin Ei päätetty 24.8.2012 Linkki

Kanavalle pääsee epg:stakin, vaikka ei olisi epg-tietoja. Sonera Viihteen EPG hyppää kanavan yli, jos ei ole epg-tietoja. Ei tulossa 24.8.2012 -
Tekstityskielessä olisi hyvä olla ensisijainen ja toissijainen kieli kuten audio kielivalinnassakin Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
HD kanavapaketti mahdollisuus kaikkiin liittymiin Ei tulossa 24.8.2012 Linkki
ohjelmakirjastossa voisi oikealla olevaa kuvaa hieman pienentää jotta ohjelmista näkisi muunkin kuin ohjelmatiedon alun. Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Saisko C More livekanaville ja ohjelmakirjastoon joskus suomenkielisen tekstityksen? Valmis 24.8.2012 -
Verkkotallennuksen poistuminen 120 vuorokautta Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Elokuvavuokraamon elokuvavalikoima näkyviin nettiin Valmis 31.12.2012 Linkki
Toistuvaan tallennukseen valintojen viikoittain ja päivittäin lisäksi arkipäivinä ja viikonloppuna Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Maksu TV-palvelujen osto digiboksista. Kanavat ja ohjelmakirjastot Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Mahdollisuus käyttäjille/softa firmoille tehdä omia scriptejä/pieniä ohjelmia Ei tulossa 3.5.2013 Linkki
Mahdollisuus ladata video-tiedostot omaan laitteeseen Ei päätetty 24.8.2012 Linkki
Omilta sivuilta määritetyt tallennukset eivät näy EPG:llä Ei päätetty 12.10.2012 Linkki
Sonera Vihteen ohjelmien katsominen esim. tablet-laitteella Tulossa 3.5.2013 Linkki
Paluu samaan kohtaan tallenne-listalla tallenteen loputtua Ei päätetty 18.06.2013 Linkki

Vittu mitä palvelua.
myllyjo kirjoitti:
Häiriötiedoitteet puhelimeen Tulossa 20.9.2013

Tämähän palvelu tuli jo viime vuoden loppupuolella. Itse huomasin, että palvelu ei toiminut ja ilmoitin siitä vuoden 2013 lopussa -> siitä asti palvelu on ollut pois käytöstä.

Vika- ja häiriötiedotteista:
23.10.2013
Ennakoiva vika- ja häiriötiedottaminen-palvelu väliaikaisesti poissa käytöstä

Omilla Sivuilla ja asiakaspalvelussa aktivoitava Vika- ja häiriötiedottaminen- palvelu on väliaikaisesti poissa käytöstä. Vika on tiedossa ja korjauksessa.

Asiakkaille ei tule tekstiviesti- ja sähköposti-ilmoituksia sellaisista verkon muutostöistä ja verkkovioista, jotka mahdollisesti vaikuttavat heidän liittymänsä toimintaan. Pahoittelemme viasta aiheutuvaa haittaa.

Eivät osaa korjata/laittaa toimimaan palvelua. Surkuhupaisaa. Tämä on hyvä esimerkki Soneran touhuista kun tekevät muutoksia palveluihin, tai tuovat jonkun uuden toiminnon. Aina kämmivät jotenkin. Esim. EPG:n tupla/tripla/jne. ohjelmatietojen poisto -> nyt 6kk joltain kanavilta jotkut ohjelmat eivät verkkotallennu ollenkaan tai sitten tallentuu vain joku 5min pätkä. Hyvä esimerkki, että ei kannata pyytää Soneralta mitään muutosta jos joku sentään edes jotenkin toimii.

myllyjo kirjoitti:
Paluu samaan kohtaan tallenne-listalla tallenteen loputtua Ei päätetty 18.06.2013

Tämä on aivan hemmetin huvittava tapaus. Ensinnäkin, Soneralle on loppuvuodesta 2011 (!!!) ilmoitettu ongelmasta jossa tallenteen loppumisen jälkeen tallennelista näyttää tyhjää ja siten kohdistus viimeksi katsottuun tallenteeseen ei tapahdu. Tämä ja muut tallennevalikon bugit ovat nyt n. 3 VUOTTA vanhoja. Tuo ylläoleva "kehitysehdotus" kertoo paljon siitä, että Soneran päässä ei edes näköjään olla tietoisia näistä tallennusvalikkobugeista. Mainitsin täällä foorumilla ketjussa josta tuo kehitysehdotus kirjattiin ylös, että tuo ei oikeasti ole "kehitysehdotus", vaan tuo poistuu jos Sonera korjaa bugin tallennusvalikosta. Lisäksi huomautin, että kannattaisi poistaa tuo "kehitysehdotus" listalta. Eipä näköjään nämäkään järjen puhumiset Soneralle menneet perille ja tuo kohta jäi listalle. On kyllä supersäälittävää toimintaa Soneralta.

Itse pistin poikki Viihde-palvelun, en suostunut maksamaan siitä, että toimisin vieläkin beta-testaajana palvelulle. Eipä siitä tosin paljon hyötyä ollut kun kerran Sonera ei pahemmin kuuntele YHTÄÄN MITÄÄN mitä asiakkaat raportoivat.
Kanavapalvelut meni päätepisteeseen. Ruutu tuli tilalle.
Viihdepalvelu loppuu heti kun sen vaan saa poikki.
Että silleen. Jatkakaa vaan samaan malliin Sonera niin hyvä tulee.

myllyjo
Koska näitä parannuksia on tulossa, yli vuoden odotellut. [u:3nq98cf9]Viihteen boksin ja netin epg aivan surkea!!![/u:3nq98cf9] Hävetkää nyt siellä oikeesti... Maksavat asiakkaat kaikkoavat teiltä.
SoneraViihteen nettti- ja tablet käyttöliittymä vaatisi rankasti parantamista erityisesti sarjojen katsomisen osalta. Esimerkiksi "The Game of Thrones" sarjalistan selaaminen on tuskallista puuhaa koska listaa ei saa selkeästi Season-Episode järjestykseen. Toiseksi SoneraViihde ei muista mitkä sarja/elokuvat on jo katsonut ja jättäisi nämä oletuksena listalta pois (ne voisi saada esille vain tarvittaessa).

Toiseksi omaan profiiliin pitäisi saada muistilistalle tai "myöhemmin katsottava" listalle elokuvia tai sarjoja joita sattumalta löytää, mutta ei ehdi sillä hetkellä katsoa.

Kolmanneksi SoneraViihteen käyttöliittymän pitäisi heti kirjautumisen yhteydessä ehdottaa edellisellä kerralla katsotusta sarjasta seuraavan jakson katsomista. Nyt joutuu aina tekemään kymmeniä klikkauksia ennenkuin löytää oikean sarjan ja seuraavan jakson. Turhauttavaa.

Nämä yksinkertaiset toiveet on esitetty täällä jo monessa aikaisemmassa viestissä, mutta ei näytä tulevan SoneraViihteen käyttöliittymään. Ei se nyt niin vaikeaa voi olla tehdä edes semi-käytettävää käyttöliittymää. Nykyinen on aivan karsea kiinan viritys. Ottakaa mallia Netflixistä tai edes Elisa Viihteestä (vaikka sekin vaatisi parannusta, mutta se on paaaljon parempi kuin SoneraViihteen käyttöliittymä).
Hei Kaikille,

Kiitos palautteista ja kehitysideoistanne. Joidenkien ominaisuuksien kanssa odotus on ollut pitkää ja niiden osalta ei toistaiseksi ole uutta kerrottavaa. Unohdettu näitä ei kuitenkaan ole.
Hei,

Windows 8 sovellus olisi tarpeen sillä esimerkiksi arm-pohjaiset Surface ja Surface 2 eivät tue jostain kumman syystä Microsoftin Silverlightiä.

Sovellus toisi Sonera Viihteen myös näiden käyttäjien pariin.
Hei Hauzi,

Kiitos palautteesta! Laitan tuosta viestiä eteenpäin.
Hei

Olen onnellisesti ollut Sonera Viihteen käyttäjä jo kaksi kuukautta.
Ihmettelen kahta asiaa:
Ensiksi: Yllättävän hyvä kuvan laatu ja toimivuus.
Toiseksi: Ärsyttää ja turhauttaa oikeastaan vain yksi seikka - tallenteiden listan käyttö. Se on erittäin raskasta. Joka kerta täytyy selata edes takaisin ym. Kaikki niin kuin kivikaudelta.

Teille on ehdotettu jo tuhat kertaa "kansiot", "edellisellä kerralla katsottua ohjelmaa", "kirjainmerkit" jne.

Vastaus on aina sama, niin kuin nämä: "Kiitos palautteista ja kehitysideoistanne. Joidenkien ominaisuuksien kanssa odotus on ollut pitkää ja niiden osalta ei toistaiseksi ole uutta kerrottavaa. Unohdettu näitä ei kuitenkaan ole". TAI "Kiitos palautteesta! Laitan tuosta viestiä eteenpäin".

Ja homma jää vuosiksi... Viesti joko ei mene eteinpäin tai joku ATK-osastolla ei tee työtään .
Nämä ominaisuudet on jokaisessa halvassa digiboksissa ja itse ohjelmoijana tiedän kuinka helppoa on lisätä nämä ominaisuudet.

Kysymys on siis: Miksi ei tapahdu mitään? Minkä takia tämä asiakkaiden kiusaaminen?
mestari kirjoitti:
Kysymys on siis: Miksi ei tapahdu mitään? Minkä takia tämä asiakkaiden kiusaaminen?

3 vuotta tallennusvalikon bugeja korjaamatta.. miksi heitä kiinnostaisi yhtään mikään sellainen josta ei saa lisää rahaa asiakkailta?
mestari kirjoitti:
Hei

Olen onnellisesti ollut Sonera Viihteen käyttäjä jo kaksi kuukautta.
Ihmettelen kahta asiaa:
Ensiksi: Yllättävän hyvä kuvan laatu ja toimivuus.
Toiseksi: Ärsyttää ja turhauttaa oikeastaan vain yksi seikka - tallenteiden listan käyttö. Se on erittäin raskasta. Joka kerta täytyy selata edes takaisin ym. Kaikki niin kuin kivikaudelta.

Teille on ehdotettu jo tuhat kertaa "kansiot", "edellisellä kerralla katsottua ohjelmaa", "kirjainmerkit" jne.

Vastaus on aina sama, niin kuin nämä: "Kiitos palautteista ja kehitysideoistanne. Joidenkien ominaisuuksien kanssa odotus on ollut pitkää ja niiden osalta ei toistaiseksi ole uutta kerrottavaa. Unohdettu näitä ei kuitenkaan ole". TAI "Kiitos palautteesta! Laitan tuosta viestiä eteenpäin".

Ja homma jää vuosiksi... Viesti joko ei mene eteinpäin tai joku ATK-osastolla ei tee työtään .
Nämä ominaisuudet on jokaisessa halvassa digiboksissa ja itse ohjelmoijana tiedän kuinka helppoa on lisätä nämä ominaisuudet.

Kysymys on siis: Miksi ei tapahdu mitään? Minkä takia tämä asiakkaiden kiusaaminen?


Älä turhaan odota täältä mitään. Ei ne noita ongelmia halua ratkoa. Minä äänestän jaloillani kun sopimus on katkolla. Elisalla on moninverroin parempi palvelu.
Terve.

Kaipailen hakutoimintoa verkkoon tallennettujen ohjelmien etsimiseksi. Samanlainen hakutoiminto kuin ohjelmaoppaassa on jo kelpaisi minulle mainiosti.

Katselin myös tuota aiemmin annettujen kehitysideoiden listaa joista löytyy kehitysidea:
Hakutoiminto tallenteisiin Ei päätetty 24.8.2012 Linkki

Linkitetetty viesti ei mielestäni liity kaipailemaani hakutoimintoon.

Terv. PRa
Olen ollut Sonera Viihteen tilaaja jo sen edeltäjän Sonera TV aikoihin. Varsinkin nykyisen palvelun ja tuotteen ongema on Soneran Omat sivut ja sen kautta siirtyminen etätallennukseen. Se ei onnistu omien sivujen kautta. Siellä kehoitetaan kirjautumaan sivuille viihteen tinnuksilla mutta eihän se tietenkään toimi.
Niinpä sivusto ehdottaa Soneran palveluiden tunnuksien liittämistä yhden tunnuksen alle verkkopankkitunnusten avulla.
Yhdistämiseen tarvitaan viihteen käyttäjätunnus ja sille salasana.

Tilasin Asiakaspalvelulta puhelimitse kahteen kertaan salasanan ja mitä sainkaan, uuden käyttäjätunnuksen ja salasanan. JOTKA EIVÄT TIETENKÄÄN TOIMINEET ja kehoituksen olla käytt
mättä niitä "Kirjaudu Sonera Viihde -palveluun ensimmäisen kerran vasta, kun saat erillisen viestin Sonera Viihde -palvelun käyttöönotosta"

MINÄ OLEN OLLUT PALVELUN KÄYTTÄJÄ JO MONTA VUOTTA !!!

Olen erittäin kyllästynyt ja hyvin tyytymätön Soneran omien sivujen toimimattomuuteen ja Sonera Viihteen etätallennuksen käytäntöihin.

Terveisin
Pekka Lindholm
pekka.lindholm@gmail.com

Huomaa, että ihmiset eivät viitsi enää edes kirjoittaa tänne mitään kun te ette tee asioille mitään.

Vastaa