Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
LeChardon
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Viihteeseen kirjautuminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Soneran omille sivuilleni kirjauduttuani näkyvät kaikki tietoni olevan oikein sekä ajantasalla. Pyysin operaattoria lakkauttamaan  sähköpostiosoitteeni. Nyt en voi kirjautua Sonera Viihteeseen, kun sinne ei ole päivittynyt tämä edellä mainittu muutos. Uutta sähköpostiosoitettani ei tunnisteta. Olen pyytänyt salasanaa ja kokeeksi myös käyttäjänimeä mutta mihinkään sähköpostini kansioon ei ole mitään saapunut. Laskutustietojen kohdalla saatoin päivittää muuttuneen sähköpostiosoitteeni mutta Sonera Viihteen kohdalla joku customer service henkilö hoiti homman manuaalisti. Olen soittanut monta kertaa ja keskustellut chat ikkunassa. Vaikuttaa siltä, ettei kukaan Soneralla tiedä, mitä tässä ongelmassa pitäisi tehdä. Onneksi kuitenkin laskutus pelittää, hope so.  

2 vastausta
Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kyllähän asia täytyy nyt saada selvitettyä. Jos voisit olla yhteydessä vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm), niin saadaan asia heti selvitykseen, tehdään tarvittavat korjaukset ja varmistetaan palvelun toimivuus.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

LeChardon
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Pekka_Koo kirjoitti:

Kyllähän asia täytyy nyt saada selvitettyä. Jos voisit olla yhteydessä vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm), niin saadaan asia heti selvitykseen, tehdään tarvittavat korjaukset ja varmistetaan palvelun toimivuus.


Jihuu, nyt toimivat kaikki, Kiitos Sinulle ja kaikille niille, jotka ovat tätä ongelmaani olleet ratkaisemassa.