Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Abisboo
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera katkaisi Sonera viihteen.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Unohdin maksaa laskun ja Sonera katkaisi Sonera viihteen eli ei voi käyttää. Ja pyysi minua palauttamaan laitteet. Joten jos nyt sen maksan niin palautuuko se käyttöön vai onko se lopullisesti  pois käytöstä?

1 vastaus
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 484 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Abisboo! Jos liittymä on suljettu tilapäisesti, niin se avautuu automaattisesti takaisin käyttöön, kun avoimena olevat laskut näkyvät täällä maksettuna. Jos taas laskut ovat sen verran pahasti myöhässä, että liittymä on irtisanottu kokonaan, niin tilanne on hieman monimutkaisempi. Tällöin liittymä täytyy tilata kokonaan uudestaan, kunhan kaikki avoimet laskut on sitä ennen maksettu ja luottotiedot ovat muuten kunnossa. Kannattaa joka tapauksessa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme, niin päästään katsomaan tilannetta tarkemmin.