Sonera viihde ja nas kovalevy ongelma

  • 15 October 2016
  • 3 kommenttia
  • 7 katselukertaa

Moikka..

 

Itselläni on sonera viihde. Sen mukana reitin: Technicolor TG 799vav, Digibox: Arris VIP2853.

 

Nyt ostin ulkoisen kovalevyn, että voin tietokoneelta siirtää tiedostoja joissa ne varmassa tallessa. Olen siiränyt sinne esim. musiikkia ja elokuvia. Se toimii mulla langattomasti. Ostin tällaisen:

Buffalo nas

 

Käsittääkseni tuon pitäisi pystyä liittämään tv:n ja katsoa elokuvia. En vain ole saanut sitä esille tuolta tv:n puolelta. Mulla on se usb kaapelilla tuosta kovalevystä tv:n kiinni. Verkkopiuha on ulkoisen kovalyn ja reittimen välillä. 

 

Vai pitääkö tuo usb kaapeli laittaa reittimen ja tv:n kiinni.

 

Tv on mallia LG 42LE530N.

 

Ohjeita

 


3 kommenttia

Korjaan. Tämä nas on verkkopiuhalla kiinni reittimessä.

Jos toi telkkari tukee verkon kautta streamausta dlna:lla niin se pitäisi onnistua.Osa telkkareista toistaa vain usb:n kautta sitä videota/musiikkia.Jos ei niin hanki chromecast(vie yhden hdmi paikan),se tosin käyttää wlan:ta.Osta se uusin versio joka tukee ac:ta,maksaa joku alle 50€ tms.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Vanhemmat LG:n televisiot eivät toista musiikkia ja elokuvia usb-liitännän kautta (vain valokuvia), mutta hdmi-liitännän kautta kyllä. Meillä on vanhempi LG:n 42" televisio ja käytössä Chromecast (39€), jonka kautta katsomme elokuvia ja kuuntelemme musiikkia. Myös esim. Chromebookin näytön voi striimata televisioon sen kautta.

Vastaa