Sonera viihde palvelussa toimintahäiriö


Minulla ongelmaa sonera viihde palvelun käynnuistymisessä. Digiboxi käynnistetty ja resetoitu parikin kertaa ja ei vaan käynnisty vaan valittaa että palvelussa on tilapäinen toimintahäiriö. Onkohan tietoa onko jokin laajempi häiriö päällä?


10 kommenttia

Virhekoodia pukkaa täälläkin eikä verkkotallenteet toimi.

Toivottavasti "toimintahäiriö" ei kestä taas kahta viikkoa, kuten edellisen ohjelmistopäivityksen jälkeen.


@miksali kirjoitti:

Minulla ongelmaa sonera viihde palvelun käynnuistymisessä. Digiboxi käynnistetty ja resetoitu parikin kertaa ja ei vaan käynnisty vaan valittaa että palvelussa on tilapäinen toimintahäiriö. Onkohan tietoa onko jokin laajempi häiriö päällä?


Samoin täällä. Toivottavasti "toimintahäiriö" ei kestä taas kahta viikkoa, kuten edellisen ohjelmistopäivityksen jälkeen. No olihan Soneran "hyvitys" todella ruhtinaallinen: itse määräämänsä leffat hyvin lyhyen aikajakson aikana.


Virheilmoituksia tulee täälläkin. TV:tä voi katsoa, tallennukset eivät toimia, eikä uusia pysty asettamaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Vika on korjauksessa : https://www.sonera.fi/asiakastuki/vika-ja-hairiotiedotteet?intcmp=footer-vikatiedotteet

No nyt käynnistyi.. Ei onneks ihan koko iltaa mennyt:smileysurprised:

Eintoimi vieläkään nauhoitus !

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

Ei näy loppua vioille. onnex on etäkytkettävä pistorasia. Tallenteet lakkaavat latautumasta sen jälkeen kun eilen tuli taas

päivitykset. Violetti ruutu ja keskellä teksti lataa... aina maailman tappiin asti ! Virrat pois hetkeksi ja taas päälle nii toimii

taas jonkin akaa ! Kiukuttaa jälleen mutta ei saa heitellä kakea, koska se menee rikki, eikä se ainakaan auta onkelmaan.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@aikuishuvitus  kirjoitti:

Ei näy loppua vioille. onnex on etäkytkettävä pistorasia. Tallenteet lakkaavat latautumasta sen jälkeen kun eilen tuli taas


päivitykset. Violetti ruutu ja keskellä teksti lataa... aina maailman tappiin asti ! Virrat pois hetkeksi ja taas päälle nii toimii


taas jonkin akaa ! Kiukuttaa jälleen mutta ei saa heitellä kakea, koska se menee rikki, eikä se ainakaan auta onkelmaan.




Suosittelen kokeilemaan nettikaapelilla digiboksin päivitystä. Mikäli se ei ole mahdollista, niin kannattaa ottaa virrat kokonaan pois irroittamalla sähköjohdot seinästä irti reitittimestä kuin myös digiboksista. Tämän jälkeen kytke virrat takaisin aloittaen reitittimestä ja sen ollessa valmiustilassa, kytke digiboksin johdot takaisin kiinni. Mikäli tällä ei ole apuja, niin suosittelen tekemään meille Häiriöilmoitusta

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +10

toivotonta. vika on päivityksessä. ja mulle luvattiin lähettää uus boxi jo kk sitten. eilen soitin aspaan. luvattiin selvittää asia eikä vieläkään oo soitettu. sielä vaan leikitään somella 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@aikuishuvitus  kirjoitti:

toivotonta. vika on päivityksessä. ja mulle luvattiin lähettää uus boxi jo kk sitten. eilen soitin aspaan. luvattiin selvittää asia eikä vieläkään oo soitettu. sielä vaan leikitään somella 




Muutamia kyselyitä tuli vastaan, mitä laitoitkin eilen tästä päivityksestä. Tänään emme ole saaneet enää ilmoituksia ja ne, missä on ollut ongelmaa, niin uudelleenkäynnistäminen on korjannut tilanteen. Virtajohto siis seinästä irti ja takaisin. Soittopyynnön kun olet jättänyt, niin sinuun ollaan yhteydessä. 

Vastaa