Sonera viihteen salasana?

  • 4 February 2017
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Olen tekemässä ensimmäistä asennusta Sonera Viihteelle, tv kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa. Käyttäjätunnus löytyi erillisestä ilmoituksesta mutta salasanaa en löydä. Muistatteko miten salasana on ilmoitettu?

Palvelun olen tilannut puhelimitse, sähköpostista yritin etsiä ilmoitusta mutten löytänyt. 

Viihteen asennuksessa on ollut viivettä, laitteet olivat ensin loppuneet ja sitten kun ne saapuivat, ei johdot riittäneetkään puhelinpistokkeesta teeveelle saakka. Asiakaspalvelusta luvattiin lähettää langattomat laitteet wlan-sillan rakentamiseksi, mutta varastolta lähetettiinkin ensin uusi reititin. Nyt vihdoin kaksi kuukautta tilauksesta minulla on kaikki asianmukaiset laitteet, mutten edelleenkään saa asennettua palvelua koska salasanaa ei ole tai löydy...

 

Olen lopen uupunut tän homman kanssa. Toki myöskään asiakaspalvelu ei palvele viikonloppuna tai klo 20 jälkeen.

 

M.


1 kommentti

Tervetuloa Klaaniin @Madde666 !


Salasanan olisi pitänyt tulla tekstiviestillä puhelimeesi, löytyykö?


Jos puhelimessa ei tällaista viestiä näy, voit tilata Omien Sivujen kautta uuden salasanan, saat luotua sinne tunnuksen näppärästi verkkopankkitunnuksilla. Kun kirjaudut Omille Sivuille, tarkista samalla että yhteystiedoissasi on varmasti oikea puhelinnumero :smileyhappy:

Vastaa