Sonera viihteen salasanan vaihto


Miten onnaa. Omilla sivuilla olen vaihtanut s postin, mutta Sonera viihteen sivuilla on vanha enkä pääse sitä muuttamaan.

3 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Salasanan saa helposti tilattua omien sivujen kautta. Ensin valitaan Sonera Viihde tuote ja sen alta "Tilaa PIN-koodi tai salasana".


Tilaa PIN-koodi tai salasana


Valitse toinen tai molemmat vaihtoehdot ja syötä alle puhelinnumerosi.

Siis tarkoitan sähköpostin vaihtoa Sonera viihteessä. Minulla on siellä vanha s-postiosoite joka ei enää toimi. En pääse sitä omilla sivuilla vaihtamaan. Eli jos tilaan uuden salasanan, ei s-posti tavoita minua.

Sellanen varmistus vielä, että onko kyse ihan kiinteen laajakaistan viihteestä, vai mobiiliviihteestä ?


 


Jos se on toi mobiiliviihte kyseessä, niin sähköpostiosoitetta ei pysty vaihtamaan, vaan pitää luoda kokonaan uus tili ja poistaa sitten tuo vanha. Omien Sivujen kautta pystyy mahdolliset kanavapaketit irtisanomaan, mutta koko potti pitää irtisanoa meidän asiakaspalvelun kautta. Se hoituu myöskin Omilla Sivuilla, esimerkiksi Chatissa (kysy meiltä).


 


Kiinteen viihteen osalta salasana saapuu matkapuhelinnumeroon @NikoNo antaman ohjeen mukaan.

Vastaa