Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kausikortti
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Soneran avustaja ei löydä modeemia zyxel p-660hn-t1a-v2

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Soneran avustajan ohjeissa luvataan sen pystyvän korjaamaan modeemin virheelliset asetukset.Ongelma on vain siinä,että avustaja ei löydä modeemia,vaikka se on tuettujen listalla!Laite on MacBook pro ja modeemi zyxel p-660hn-t1a-v2

2 vastausta
KalleHa
Telialainen
Telialainen
  • 14 custom-general.kudos
  • 148 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Antaako tuo Avustaja jotain tarkempaa virheilmoitusta missään vaiheessa? Miten tuo tietokoneesi on yhdistetty modeemiin? Oliko tietokoneesi langattomasti yhdistetty modeemin vai verkkokaapelilla ja olitko jo testaillut jonkun toisen tietokoneen kanssa?

kausikortti
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Eipä kerro avustaja sen tarkempia,kokeiltu on verkkokaapelilla ja langattomalla.Tosin kaapelin hetkellinen irroittaminen tuo viestin "avustaja etsii modemia zyxel p-660hn-t1a-v2".Toisella koneella ei ole kokeiltu.