Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
harda1
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 18 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sopimuksen purkaminen Telia Tv: ongelmien vuoksi

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tässä kun kanavat tökkivät kolmatta päivää peräkkäin, niin on herännyt mieleen, että kuinka paljon häiriöitä tuotteessa asiakkaan oon siedettävä, ennen kuin voi purkaa ja keskeyttää voimassa olevan sopimuskauden? Se vielä menettelisi, jos ilmaiskanavat eivät toimisi, mutta kun maksaa kuukausittain 100 euroa maksukanavista, ja katsominen ei onnistu, niin minkälainen haitta mahtaisi olla riittävä syy sopimuksen purkamiselle?

 

 

Edit RaMaria: Otsikko

1 vastaus
tilasto
Kunniajäsen
  • 1072 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ensin  tulee antaa mahdollisuus yritykselle korjata tilanne. Suosittelen siis tekemään vikailmoituksen jos digiboksin ja reitittimen resetoinnit ei auta.

 

Jos ei ratkaisua löydy vikailmoituksesta huolimatta sopimuksen purkaminen tai irtisanominen toki saattaa tulla kyseeseen.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved