TV box DV8919X ja yhdistetyt laitteet ruwidoBLE ja KN320

  • 19 April 2022
  • 4 kommenttia
  • 156 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

Sain tämän uuden boksin. Melkoista opettelua sen käyttö Arrisiin verrattuna. Kaukosäädin on melkoinen mysteeri! Mutta kysymys, mitä ovat nämä laitteet ruwidoBLE ja KN320, jotka näkyvät asetuksissa olevan yhdistettynä laitteeseen? Olen yrittänyt yhdistää vain tabletin .


 


Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu ja siirretty Telia TV -keskusteluihin


4 kommenttia

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +6

@Arcus  kirjoitti:

Sain tämän uuden boksin. Melkoista opettelua sen käyttö Arrisiin verrattuna. Kaukosäädin on melkoinen mysteeri! Mutta kysymys, mitä ovat nämä laitteet ruwidoBLE ja KN320, jotka näkyvät asetuksissa olevan yhdistettynä laitteeseen? Olen yrittänyt yhdistää vain tabletin .


Tuo ruwidoBLE taitaa olla kaukosäädin ja KN320 Bluetooth kikkare siinä boxissa, näin olen itse ymmärtänyt. Meillä päästiin sinuiksi nopeasti uuden boxin kanssa ja sen käyttö varmaan jatkossa paranee kun päivityksiä saadaan. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +10

@Eeros  kirjoitti:


@Arcus  kirjoitti:

Sain tämän uuden boksin. Melkoista opettelua sen käyttö Arrisiin verrattuna. Kaukosäädin on melkoinen mysteeri! Mutta kysymys, mitä ovat nämä laitteet ruwidoBLE ja KN320, jotka näkyvät asetuksissa olevan yhdistettynä laitteeseen? Olen yrittänyt yhdistää vain tabletin .




Tuo ruwidoBLE taitaa olla kaukosäädin ja KN320 Bluetooth kikkare siinä boxissa, näin olen itse ymmärtänyt. Meillä päästiin sinuiksi nopeasti uuden boxin kanssa ja sen käyttö varmaan jatkossa paranee kun päivityksiä saadaan. 




RuwidoBLE tosiaan on boksin kaukosäädin, kuten @Eeros arvelikin. Onko teillä käytössänne Bluetooth -laitetta joka voisi teillä listassa näkyä KN320 -laitteena? Esim. langattomat kuulokkeet, kaiutin tai vaikkapa stereoissa langaton Blustooth -vastaanotin päällä

Kiitos vastauksesta.

Minulla ei ole Bluetooth laitettta käytössä/ aktiivisena tällä hetkellä. Poistin tuon nyt KN320 laiteen listalta. Lisäsin sen itse aluperin laitteen listalle, koska boksi puski jatkuvasti ilmoitusta, että ko laite pitäisi yhdistää. Mutta en silloinkaan tiennyt mikä se on.  Tabletti näkyy omana laitteenaan boksin listalla. Onko mahdollista, että boksi reagoisi esim. seinänaapurin laitteeseen.

Jos boksi alkaa taas vaatimaan yhdistämistä, se on sitten ilm taas yhdistettävä.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +8

@Arcus  kirjoitti:

Kiitos vastauksesta.


Minulla ei ole Bluetooth laitettta käytössä/ aktiivisena tällä hetkellä. Poistin tuon nyt KN320 laiteen listalta. Lisäsin sen itse aluperin laitteen listalle, koska boksi puski jatkuvasti ilmoitusta, että ko laite pitäisi yhdistää. Mutta en silloinkaan tiennyt mikä se on.  Tabletti näkyy omana laitteenaan boksin listalla. Onko mahdollista, että boksi reagoisi esim. seinänaapurin laitteeseen.


Jos boksi alkaa taas vaatimaan yhdistämistä, se on sitten ilm taas yhdistettävä.




Kyllähän noita usein tulee vastaan, että naapurin laitteet tulevat saataville ja itselläkin muutamaan kertaan on yläkerran naapuri epähuomiossa koittanut meikäläisen televisioon puhelintaan yhdistää. Saisitko kuvan laitettua tähän, millaisen vaatimuksen boksi heittää ruudulle (mikäli se vielä tulee)? 

Vastaa