Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

TV:stä ei näy mitään?

Ruutu mustana, "yritit valita kanavan () jota ei ole kanavalistalla", ohjelmaopas ei aukea/lataudu. Tallenteet toimii.

Mikä vikana, mitä teen?

8 vastausta
asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei oikeesti, mitä täällä tapahtuu!! Myöskään eilen vuokraamani leffa Nälkäpeli- Vihan liekit HD ei näy, tv ei näy vieläkään??

Ulkoasu on muuttunut takaisin edelliseen versioon (*******a hyppykelaus-systeemi on poistunut, videovuokraamo on yksinkertaistunut siihen vanhempaan malliin ja se muistiinpano vai mikäliekään osio on hävinnyt).

En ehtinyt eilen katsomaan siitä leffasta, kuin ehkä puoli tuntia, ja nyt se ei toimi, kai siihen tulee jotain lisävuokraus aikaa, muuten en ehdi katsoa sitä ollenkaan???!!!

Reboottasin modeemin sekä boksin, eikä toimi siltikään.

 

Onko muilla tällaisia ongelmia?

JoonasHa
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 72 custom-general.kudos
  • 139 custom-general.replies
  • 13 custom-general.solutions

Kokeiltko vielä resetoida modemia pitämällä reset nappia pohjassa 30 sekunttia. Koita tehdä myös digiboksille ohjelmiston poisto, ohje löytyy täältä. Onko modeemin ja digiboksin välissä mitään laitteita esim. datasähkösovittimia tai langattomia lähettimiä. Jos on koita suoraan vielä kaapelilla. Jos ongelma ei ratkea, jätä vikari meille täältä.

Jos löysit hyvän viestin, paina tykkää. Jos sait apua, voit merkata viestin ratkaisuksi.
asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

resetoin joo modeemin ja boksin käyttiksineen salasanoineen päivineen. ei ole mitään ylimääräisiä piuhoja eikä langatonta käytössä, palvelupyynnön jätin jo.

 

eikö tätä ongelmaa siis ole tiedossa muilla?? voi ei, eli ei toivoakaan että korjaantuisi tämän illan aikana,

ja jää kallis leffa kattomatta 😞

asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ja boksilta kun käynnistää vianmääritystoiminnon, niin raksi tulee ruutuun ohjelmaopas ei toimi.

asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ei kai sen nyt luulisi ainakaan laitevika olevan, kun yhteydet kunnossa, tallenteet ja ohjelmakirjasto toimii?

asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei hetkinen, anteeksi vaan kauheasti häirinnästäni, ongelma ratkennut. Putkiremontin takia jouduin irroittamaan tänään laitteet ja tarkemmin katsottua, olin epähuomiossa liittänyt ethernet piuhan väärään aukkoon, toimii taas huh 🙂 kiitos ja anteeksi, saako sen palvelupyynnön jotenkin peruttua?

asiakkaanne
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ai niin kiitos lahjaleffoista Nälkäpeli ja Mielensäpahoittaja. Positiivista myös Omien sijuven kautta laittamani kolme tallennetta oli tallentunut, vaikka virhettä herjasikin.

Palautteena entinen hyppy kelaus-toiminto oli nykyistä parempi.

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Hienoa että sait probleemin ratkaistua, eikä kyse ollut sen suuremmasta. 🙂

 

Ja kiva juttu että leffat miellyttivät ja tallennuksetkin olivat sujuneet.

Kiitos myös palautteesta. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!