Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
aikuishuvitus
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 80 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Tallenne ei käynnisty

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaikka yhteys on hyvä, tulee liian usein tilanne, ettei tallennus käynnisty. Täytyy

sammuttaa boksi ja kun käynnistää niin ruutuun tulee yhteysvirhe hups jokin meni

vikaan. Tuo virhe tulee liian usein. Pitää uudestaan mennä tallenteisiin ja kallata 

kyseinen tallenne. toisella yrittämällä lähtee käyntiin, mutta siinä on paljon ylimääräistä

vaivaa. ei tollasta ennen ole ollut. teillä on vikaa vian perään. Suututtaa *******isti !

4 vastausta
aikuishuvitus
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 80 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oon tosissani alkanut pohtia ottaisinko dna:lta nämä palvelut kun määräaika loppuu. 

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 905 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@aikuishuvitus  kirjoitti:

Vaikka yhteys on hyvä, tulee liian usein tilanne, ettei tallennus käynnisty. Täytyy

sammuttaa boksi ja kun käynnistää niin ruutuun tulee yhteysvirhe hups jokin meni

vikaan. Tuo virhe tulee liian usein. Pitää uudestaan mennä tallenteisiin ja kallata 

kyseinen tallenne. toisella yrittämällä lähtee käyntiin, mutta siinä on paljon ylimääräistä

vaivaa. ei tollasta ennen ole ollut. teillä on vikaa vian perään. Suututtaa *******isti !


Onko sinulla digiboksi laajakaistalla -palvelu käytössä (Telian kiinteä- tai hybrid-yhteys) vai onko sinulla joku muu yhteys? Käytätkö langattomana boksin yhteyttä?

Normaalilta tämä kuitenkaan ei kuulosta. Tallennehäiriöt ovat selätetty suurimmalta osin ja viikolta 39 on osassa ohjelmaa vielä pientä solmua havaittu. Ne ovat tiedossa, mutta esim. jos siltä ajalta tulee 722-virhekoodia, niin tallenne on menetetty. Oletko laittanut boksin tehdasasetuksille? 

aikuishuvitus
Vakiokalustoa
  • 22 custom-general.kudos
  • 80 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

samat vehkeet on ollu eikä tällaista virhettä ole ollut. modeemissa palaa neljä singaalivaloa, välillä jopa täydet viisi.

motu toimii ilmayhteydellä mutta se ei ole vifi. boxin ja motun välillä on piuha. oon resetoinu molemmat.

toisella yrittämällä video käynnistyy.  Täytyy vaan nähdä se vaiva. en aio vaihaa dna:han.

sitten harmittaa tuo epäkäytännöllinen kapula. kuvassa näkyy myös vanha jota oli helppo

käyttää sormituntumalla. ei tarvinnut katsoa siihen. moni on sanonut että tuo vanha oli paljon

parempi. eikö tuota wanhanmallista saa enää rahallakaan? Onko Telia ainoa muka jolla 

tuo arris on käytössä.  varmaan ulkomailta saa. typerää että Telia pakottaa palauttamaan

laitteet ja sitten varmaan ne hävitetään. nuo paremmat säätimetkin menee hävitykseen

ilmeisesti.

1.jpg

Edit MinnaLN: upotettu kuva.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 214 custom-general.kudos
  • 905 custom-general.replies
  • 68 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oletko @aikuishuvitus irrottanut johdot seinästä järjestyksessä ensin digiboksi, sitten palvelureititin - ja johdot takaisin seinään järjestyksessä palvelureititin ja kun se on valmiustilassa, niin digiboksin virtajohto seinään. Kerrotko tarkemmin näiden laitteiden merkit ja mallit? Arris on digiboksin merkki, mutta mikä malli?