Tallennukset ei toimi

  • 21 June 2019
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

Olen ekaa kertaa pitkästä aikaa täällä, ja yritin etsiä sivustolta ratkaisua tähän. Yritin soittaa Teliallekin kun oli kerrankin aikaa, mutta eihän ne juhannusaattona vastaile.

 

Eli tallennukset Telia viihteessä näkyy ihan normaalisti. Kun pistää tallennuksen pyörimään, niin pituus onkin 0.00.00 eikä se tallennuksen ollessa päällä muutu. Kun on katsonut esimerkiksi 30 minuuttia ja lopettaa tallennuksen katsomisen, niin seuraavan kerran kun haluaa jatkaa katsomista, tallennus alkaa alusta.

 

Jotkut tallennukset ovat jo alusta tällaisia, jotkut muuttuvat tällaisiksi jos niitä on ensin katsonut jonkin aikaa ja lopettaa katsomisen. kun jatkaa niin aloittaakin alusta eikä aika muutu.

 

Olen jo alkanut tehdä niin että olen poistanut tallennuksen suoraan kun näin on tapahtunut, harmi vain että moni sarja ja elokuva on jäänyt kesken, mutta ei jaksa tapella tuon kanssa.


1 kommentti


@Makke68@  kirjoitti:

Olen ekaa kertaa pitkästä aikaa täällä, ja yritin etsiä sivustolta ratkaisua tähän. Yritin soittaa Teliallekin kun oli kerrankin aikaa, mutta eihän ne juhannusaattona vastaile.

 

Eli tallennukset Telia viihteessä näkyy ihan normaalisti. Kun pistää tallennuksen pyörimään, niin pituus onkin 0.00.00 eikä se tallennuksen ollessa päällä muutu. Kun on katsonut esimerkiksi 30 minuuttia ja lopettaa tallennuksen katsomisen, niin seuraavan kerran kun haluaa jatkaa katsomista, tallennus alkaa alusta.

 

Jotkut tallennukset ovat jo alusta tällaisia, jotkut muuttuvat tällaisiksi jos niitä on ensin katsonut jonkin aikaa ja lopettaa katsomisen. kun jatkaa niin aloittaakin alusta eikä aika muutu.

 

Olen jo alkanut tehdä niin että olen poistanut tallennuksen suoraan kun näin on tapahtunut, harmi vain että moni sarja ja elokuva on jäänyt kesken, mutta ei jaksa tapella tuon kanssa.


Tässä voisi kokeilla digiboksin virtajohdon irroittamista muutamaksi minuutiksi ja laittamista sen jälkeen takaisin. Tämä yleensä auttaa näissä tilanteissa. Jos tilanne tuollakaan muutu normaaliksi niin sitten on syytä ottaa yhteyttä meihin niin päästään katsomaan tarkemmin, mistä tämä voisi johtua.

Vastaa