Tallennukset eivät näy sovellukssa

  • 26 December 2020
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 

Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.


3 kommenttia


@Puuhakas@  kirjoitti:

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 


Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.




Oletko tarkistanut, että siitä Telia TV -sovelluksesta löytyy uusin versio sieltä iPadilta? Se voisi selittää tuon toimimattomuuden. Jos se on ajantasalla niin ottaisitko yhteyttä meihin. Päästään tutkimaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.


@MikaelMu@  kirjoitti:

@Puuhakas@  kirjoitti:

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 

Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.


Oletko tarkistanut, että siitä Telia TV -sovelluksesta löytyy uusin versio sieltä iPadilta? Se voisi selittää tuon toimimattomuuden. Jos se on ajantasalla niin ottaisitko yhteyttä meihin. Päästään tutkimaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.


sovelluksen versio on 6.24.4.(596) ja pad on sen verran vanha, että on toiminut 9.3.5 päivityksellä. Ei ole päivittynyt uusimpiin.

 

Mikä on viimeisin päivtys, joka  tukee uusinta sovellusta?

 

Ensin alkoi näkymään tv1 tallenteet ja tänään tallennetut TV2 JA TV3, mutta esim. eilen boxin kautta ko kanavien ohjelmoidut tallenteet ei tallentuneet sovellukseen.

Täytyykö jatkossa ohjelmoida sovelluksesta?

Voinko poistaa ja ladata uuden sovelluksen vai onko niin,että padin ohjelmisto ei lataa uutta versiota?

 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@Puuhakas@  kirjoitti:


@MikaelMu@  kirjoitti:


@Puuhakas@  kirjoitti:

Digiboxilla tallennetut ohjelmat eivät näy iPadilla, ongelma esiintyy vieläkin vaikka on korjattu 23.12. 


Siis. Esim. Ohjelmat jotka on tallennettu vian korjaamisen jälkeen, näkyvät vain digiboksilla, muttei iPadilla sovelluksella.




Oletko tarkistanut, että siitä Telia TV -sovelluksesta löytyy uusin versio sieltä iPadilta? Se voisi selittää tuon toimimattomuuden. Jos se on ajantasalla niin ottaisitko yhteyttä meihin. Päästään tutkimaan tarkemmin mistä tämä voisi johtua.




sovelluksen versio on 6.24.4.(596) ja pad on sen verran vanha, että on toiminut 9.3.5 päivityksellä. Ei ole päivittynyt uusimpiin.


 


Mikä on viimeisin päivtys, joka  tukee uusinta sovellusta?


 


Ensin alkoi näkymään tv1 tallenteet ja tänään tallennetut TV2 JA TV3, mutta esim. eilen boxin kautta ko kanavien ohjelmoidut tallenteet ei tallentuneet sovellukseen.


Täytyykö jatkossa ohjelmoida sovelluksesta?


Voinko poistaa ja ladata uuden sovelluksen vai onko niin,että padin ohjelmisto ei lataa uutta versiota?


 




Applen iPad :llä iOS -päivitys tulisi olla 13.0 tai uudempi, tarkoititko 9.3.5 päivityksellä iOS päivitystä omalla laitteellasi? Tämä voi olla syynä siihen, ettei tallennukset näy oikein.

Jos tabletin AppStoresta löytyy Telia TV -sovellus, voi sen poistaa ja asentaa uudelleen, mutta jos iOS on vanhempi kuin 13.0, ei toimivuutta voida taata tälle kyseiselle tabletille.


Sovelluksen käyttöönotossa on kuvailtu ohjelmistovaatimukset.

Vastaa