Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Lateksi1983
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennuksien toisto pätkii, kuva pikselöityy ym ym ym ja ongelma on erittäin yleinen!

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei otsikossa pääasia. Telialiikkeen myyjän mukaan moni joka on päivittänyt reitittimen hybridiin nii kärsii samasta ongelmasta ja Telian vika palvelu ei vvastaa soitto, tekstiviesti eikä sähköposti kontakteihin mitenkään.! Turhautunut-hymiö Kaikki laitteet olen buutannut ja kytkenyt ohjeistuksen mukaisesti ja omilla johdoilla. Yritin myös Telian sivuilta löytää missä liikkeissä olisi näitä helppityyppejä, mutta linkki ei toimi, eivät varmaan halua enää kohdata pettynyttä ihmistä tai eivät uskalla ottaa vastuuta... Vanhalla reitittimellä kaikki toimi hienosti, pitäisi varmaan siirtyä takaisin siihen, koska en ole suostunut palauttamaan sitä jos uusi ei kerran toimi niin kuin luvattiin!

6 vastausta
EskoMat
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sama täällä, digiboxin resetointi ei auttanut asia, Eikä ole hybridi yhteys.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 230 custom-general.kudos
  • 1005 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Lateksi1983  Kannattaa ensin tarkistuttaa palvelureitittimen wi-fi:n taajuuden puolelta 2,4GHz:stä 5GHz:n. Ohessa ohjeet Hybridi-reitittimen ohjeet

 

Tarvittaessa Telia Helppi -heput tavoitat täältä: Telia Helpin palvelupisteet

Telian Häiriöilmoituksiin saat yhteyden tarvittaessa asiakaspalvelumme kautta puh. 020 690 400, en osaa sanoa miksi sinuun ei olla oltu yhteydessä tai miksei soittopyyntöihin ole vastattu. Pyritään kuitenkin kaikkiin vastaamaan ja hoitamaan.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 230 custom-general.kudos
  • 1005 custom-general.replies
  • 74 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@EskoMat  Oletko katsonut palvelureitittimen taajuudet kohdilleen: Ohjesivusto

EskoMat
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@PiaJo@  kirjoitti:

@EskoMat  Oletko katsonut palvelureitittimen taajuudet kohdilleen: Ohjesivusto


Tilasin sitten tuon hybridi yhteyden, pitää katsoa sen kanssa ensin.

arttu1971
Vakiokalustoa
  • 14 custom-general.kudos
  • 98 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

meillä alkoi pätkiä kovalevytallenteet kun siirryttiin hybridiin,vanhalla adsl llä ei pätkinyt.nopeus on periaatteessa sama kuin adsl ,korkeintaan joskus yöllä saa paremmat nopeudet kuin adsl,eli hyöty hybridistä on olematon..,toivottavasti teillä menee paremmin..

EskoMat
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 5 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Itse taisin löytää vian, Noin kuukausi sitten vaihdoin uudet powerline (data sähkö)pistorasiat useampi RJ45 tämän jälkeen alkoi tuo tallennuksen pätkiminen/pikselöityminen. Tänään vaihdoin takaisin ne vanhemmat powerline rasiat ja pätkiminen loppui.Katsottu nyt 2 elokuvaa.

Noilla nopeuksilla mennään alla. Yhteys on L 45-100 Mbps

nopeus.PNG