Tallennuspalvelun heikennys


  • Savumerkittäjä
  • 0 kommenttia

Meiltä tiputetaan kupari langat pois ja valokuitua meille ei saatu vaikka yritettiin, niin näistä itsestäni riippumattomista syistä meiltä poistettiin etätallennus ja jatkuva tallennus mahdollisuus. Näin telia palkitsee vanhat asiakkaat. Olemme kyllä tämän vuoksi harkittu perheen liittymien siirtämistä Saunalahdelle, pojan liittymä jo siirrettiin ja hyvin on toiminut. Sitä vaan harmittelin että menin tämän kahden vuoden tv paketin ottamaan luultavasti muut vastaavan palvelun tarjoajat eivät hylkää vanhoja asiakkaita. Soneran tv paketti ollut varmaan 8 vuotta ja kaikki toimi hyvin, mutta telia näköjään rupeaa syrjimään heti kun saa nimen paperiin.


Liitteeksi koitin laittaa kunhan omilta sivuilta palvelun kuvauksen, mikä pitää 50% paikkaansa ja loput tyhjää lupausta.


 



 


Edit HannaMarikaL: Upotettu kuva tekstiin ja korjattu otsikkoa


2 kommenttia

Moi @Tunpi ja tervetuloa Yhteisöön! On totta, että etätallennus ja jatkuva tallennus toimii tällä hetkellä ainoastaan silloin, kun käytössä on Telia TV -digiboksi Telian laajakaistalla. On tietysti ikävä juttu, että laajakaistasaatavuus sieltä poistuu. Toivottavasti etätallennus ja jatkuva tallennus saadaan myös muille Telia TV -tekniikoille piakkoin, mutta en uskalla tätä luvata. Laitan tästä kuitenkin palautetta ja tiedustelua eteenpäin. Palataan siis asiaan, mikäli saan lisäinfoa. 

Itselle kävi samoin vuosi sitten. Ihmeellistä että se automaattitallennus ei onnistu vieläkään. Hirveä rumba laittaa noita nauhoituksia joka viikko kohilleen.

Vastaa