Tallennuspalvelu mobiili+digiboksi

  • 29 October 2019
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Moi!

 

Eikö niin, että Telia TV:n tallennuspalvelun tulisi toimia niin, että esimerkiksi verkossa jatkuvalle tallennukselle asetettu ohjelma näkyisi digiboksilla ja vaikka puhelimella?

 

Pitkään ihmettelin, miksei minulla toimi niin. 
Voiko ongelma olla siinä, että käytössäni on kaksi tunnusta Telia TV-palveluun? Toisella olen kirjautunut digiboksiin (0000-alkuinnostus, tähän tunnukseen pääsen omilta sivuilta laittamaan esimerkiksi jatkuvia tallennuksia) ja toisella Telia TV-sovellukseen (555-alkuinen).

Ongelma tulee siinä, että tarvitsen näitä jatkuvia tallennuksia, mutta digiboksin 0000-alkuisellla tunnuksella en pääse Telia TV-sovellukseen kirjautumaan. Väittää että tunnukset ovat väärin, vaikka samat ovat digiboksilla oikein. Nämä kahdet tunnukset ovat varmaan peruja siltä ajalta, kun digiboksilla ja mobiilisti ei voinut tallentaa ristiin. 

 

555-alkuisella tunnuksella pääsee taas myös digiboksille kirjautumaan, mutta ei se auta kun omilta sivuilta ei pääse näillä tunnuksilla luomaan jatkuvia tallennuksia.

Voiko näitä tunnuksia yhdistää jotenkin?


3 kommenttia

Lyhyesti: Ei.

 

Jatkuvia tallennuksia voi katsoa vain digiboksilla. Yksittäiset tallennukset toimii ristiin boksin ja sovelluksen välillä.

 

Täällä kerrotaan tuon olevan palvelun ominaisuus, ei suinkaan vika niinkuin aluksi itse luulin. Joskus tulevaisuudessa kuitenkin sitten ilmeisesti nuo jatkuvatkin tallenteet pitäisi puhelimella näkyä. Oma arvaus on vuonna 2027.

Voi jestas tätä palvelua. Siis muillakin on myös kaksi eri tunnusta boksille ja toinen mobiiliin?

Eihän tuossa ole mitään järkeä, kuka muistaa asettaa jokaisen ohjelman yksi kerrallaan tallennukseen, jos on kyseessä sarja joka tulee vieläpä eri aikoihin eri kanavilta.


@Mysticiza@  kirjoitti:

Voi jestas tätä palvelua. Siis muillakin on myös kaksi eri tunnusta boksille ja toinen mobiiliin?

Eihän tuossa ole mitään järkeä, kuka muistaa asettaa jokaisen ohjelman yksi kerrallaan tallennukseen, jos on kyseessä sarja joka tulee vieläpä eri aikoihin eri kanavilta.


Jep 2 tunnusta löytyy mikäli käytössä on digiboksi Telian laajakaistalla. Toinen sovellukseen ja toinen eli numeerinen tunnus boksiin.

 

Kyllä järki on kaukana tästä palvelusta. Tai oikeastaan sen kehityksestä :D

Vastaa