Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 24 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.

59 vastausta
jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Maksullisen Tallennuspalvelun käytettävyys on todella huono. Teliaa ei kiinnosta yhtään parantaa palvelua, tulee sellanen hällä väliä- fiilis. Todella surullista, että Telia suhtautuu näin.

IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions


@DUKE74  kirjoitti:

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?


Käytettävissä olevat toiminnallisuudet riippuvat hieman tekniikasta. "Jatka katselua"  -toiminto löytyy esimerkiksi Telia TV sovelluksesta ja Telia TV digiboksista, joka toimii Telian kiinteän laajakaistan päällä. Nähtävästi sinulla on kuitenkin käytössä digiboksi, joka toimii mobiiliyhteyden tai jonkin toisen operaattorin laajakaistan kautta? Tällöin katselukohta ei valitettavasti jää talteen. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin, joten katsotaan saanko sieltä lisätietoja. Kiitos palautteestasi!

JuhaPN
Vakiokalustoa
  • 45 custom-general.kudos
  • 82 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennuspalvelu laahaa valitettavasti valovuoden perässä parhaimpia kilpailijoita. Meille jotka emme saa Telian kautta mitään järkevää laajakaistaa, EI ole tarjolla kaikkia HD-kanavia, 50 fps kuvaa edes kaikille urheilukanaville, toistuvia avainsana-/sarjatallennuksia, pitkäkestoisia tallenteita (max 3kk), tallennusten suosikkeja/tageja/kansioita tai oikeastaan yhtään mitään muutakaan. Tallennuspalvelu kykenee tallentamaan yksittäisiä tallennuksia, jotka pitää etsiä tolkuttoman pitkästä listasta.

 

Telian sietäisi kyllä hävetä, koska pari vuotta boksipalvelun kanssa eläneenä en muista että tallennuspuolelle olisi tullut mitään konkreettista kehitystä. Lähinnä loputtomasti näitä "Laitoin tästä kyselyä eteenpäin, joten katsotaan saanko sieltä lisätietoja. Kiitos palautteestasi!" vastauksia. Toivottavasti Liiga UHD tulee jatkossa muillekin alustoille kuin pelkkä Telian boksi, mutta ennen tulevaa hinnankorotusta tuo boksi lähtee meiltä.

KALKKUT
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 97 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia tv palvelut ja digiboksi on täyttä kuraa kivikaudelta muihin operaattoreihin verrattuna sama laulu tulee joka kerta kehitämme palvelua jatkuvast valitettavasti jää puheen puolelle 

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Pistää ihan vihaksi, kun en jaksa ymmärtää, miksi Telia ei kehitä Telia tv:n Tallennuspalvelua! Varmasti tilaajia tulisi lisää jos palvelu tuotaisiin 2020 luvulle. Nyt tilauksia irtisanotaan, ja vaihdetaan esimerkiksi paljon parempaan Elisa Viihteeseen. En sitten tiedä onko se Telian tarkoitus, ajaa pikkuhiljaa koko Telia tv- palvelu alas. Jospa Telia haluaa luopua tv- palvelustaan. Siltä alkaa näyttää, kun asiakkaiden toiveita ei ole vuosiin kuunneltu, eikä palvelua ole kehitetty. Tallennuspalvelun lisäksi asiakkaat ovat toivoneet lisää sovelluksia boksille, ja niitäkään Telia ei palveluun tuo. Elisa Viihteessä voi lisäksi tallentaa kaikkia Nelosen kanavia HD- laadulla, vaikka käytössä olisi jonkun muun operaattorin laajakaista. Nyt Telialla ei voi tallentaa Nelosen kanavia HD:na, vaikka olisi käytössä Telian laajakaista. Miksi Telialla kaikki on huonommin? Saadaanko Nelosen kanaviin myös HD- tallennus, kuten kilpailijoilla?

Tumpa
Uusi keskustelija
  • 6 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Minulla on TELIA-TV digiboksi ja YHTEYS KOTIIN L 70-100 MBIT/S Telialta, mutta jatka katselua -toimintoa ei ole, mikä on todella turhauttavaa. Etätallennus sentään toimii kännykkäsovelluksen avulla, mutta jatkuvaa tallennusta ei ole. Tallennuksen eteenpäinkelaus pomppii 30 sekuntia kerrallaan ja taaksepäin 10 sekuntia. 

 

Paljon olisi kehitettävää Telialla, mutta onko halua/kykyä?

 

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 105 custom-general.kudos
  • 333 custom-general.replies
  • 14 custom-general.solutions

Moi @Tumpa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Käytettävissä oleva tekniikka vaikuttaa hieman tuohon tallennuspalvelun toiminnallisuuteen. Tällä hetkellä jatkuva tallennus toimii ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaista-palvelussa. Voit tarkistaa kumpi digiboksipalveluistamme sinulla on käytössä kirjautumalla Omille Sivulle, missä jatkuva tallennuskin ja etätallennuskin on mahdollista.

| Telia Yhteisön moderaattori |
jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kilpailijoilla jatkuvia tallennuksia voi tehdä suoraan digiboksin ohjelmaoppaan kautta. Miksi Telia ei VIHDOIN JA VIIMEIN voi kehittää tallennuspalvelua, ja tuoda sen kilpailijoiden tasolle?! Eikö osaaminen riitä, vai mistä on kyse? Voisiko Telia avata tätä tilannetta asiakkailleen, kiitos?!

jarkko35
Vakiokalustoa ☆☆
  • 294 custom-general.kudos
  • 507 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Voisiko Telia avata asiakkailleen, että miksi tätä tallennuspalvelua ei vihdoin ja viimein saada kehitettyä niin, että jatkuvia tallennuksia voisi tehdä suoraan digiboksin kautta sekä sovelluksella? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä vai mistä on kyse? Miksi palvelua ei haluta parantaa? Kertokaa meille!