Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.

59 vastausta
jarkko35
Konkari
  • 299 custom-general.kudos
  • 524 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Voisiko Telia kertoa ja avata meille asiakkaille, miksi Telia tv:n Tallennuspalvelua ei kehitetä? Me maksavat asiakkaat sitä kovasti ihmetellään. Miksi jatkuvia tallennuksia ei voi tehdä suoraan digiboksin ohjelmaoppaan sekä sovelluksen kautta? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä, vai mistä oikein on kysymys. Kertokaa ja selvittäkää asia meille! Tuntuu vain niin oudolta. Luulisi, että Telia haluaisi tehdä Telia tv- palvelusta laadukkaan ja edes yhtä hyvän mikä kilpailijoiden vastaava palvelu on. 

Edit HannaMarikaL: Yhdistetty tämä viesti kyseiseen ketjuun, kun tässä ketjussa keskusteltu samasta aiheesta

mpiki
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennusten selaaminen on tosiaan surkealla tasolla. Sellaisiakaan pientä asiaa ei ole saatu korjattua että jos laitat tallennukset aakkosjärjestykseen niin ne eivät ole enää aikajärjestyksessä vaan ihan sikin sokin. Jos on kymmeniä jaksoja samannimistä sarjaa niin on todella vaikea löytää vanhin jakso. Näin ainakin digiboksi + kiinteä laajakaista.

mpiki
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@HannaSu  kirjoitti:

Moi @Tumpa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Käytettävissä oleva tekniikka vaikuttaa hieman tuohon tallennuspalvelun toiminnallisuuteen. Tällä hetkellä jatkuva tallennus toimii ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaista-palvelussa. Voit tarkistaa kumpi digiboksipalveluistamme sinulla on käytössä kirjautumalla Omille Sivulle, missä jatkuva tallennuskin ja etätallennuskin on mahdollista.


En tiedä miten muilla, mutta ainakaan minulla ei ole enää vähään aikaan löytynyt ohjelmaopasta Omien Sivujen kautta. Suoralla linkillä toimii: https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 206 custom-general.kudos
  • 840 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions


@mpiki  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

Moi @Tumpa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Käytettävissä oleva tekniikka vaikuttaa hieman tuohon tallennuspalvelun toiminnallisuuteen. Tällä hetkellä jatkuva tallennus toimii ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaista-palvelussa. Voit tarkistaa kumpi digiboksipalveluistamme sinulla on käytössä kirjautumalla Omille Sivulle, missä jatkuva tallennuskin ja etätallennuskin on mahdollista.


En tiedä miten muilla, mutta ainakaan minulla ei ole enää vähään aikaan löytynyt ohjelmaopasta Omien Sivujen kautta. Suoralla linkillä toimii: https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas


Kirjautumalla Omille Sivuille ja sieltä klikkaamalla Telia TV-kuvaketta (esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla) tulee oikeassa reunassa Kanavaopas/tallennus -painike, mistä pääset samaiseen ohjelmaoppaaseen. 

mpiki
Kommentaattori
  • 12 custom-general.kudos
  • 33 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@PiaJo  kirjoitti:

@mpiki  kirjoitti:

@HannaSu  kirjoitti:

Moi @Tumpa ja tervetuloa tänne Yhteisöön!

 

Käytettävissä oleva tekniikka vaikuttaa hieman tuohon tallennuspalvelun toiminnallisuuteen. Tällä hetkellä jatkuva tallennus toimii ainoastaan Telia TV digiboksi laajakaista-palvelussa. Voit tarkistaa kumpi digiboksipalveluistamme sinulla on käytössä kirjautumalla Omille Sivulle, missä jatkuva tallennuskin ja etätallennuskin on mahdollista.


En tiedä miten muilla, mutta ainakaan minulla ei ole enää vähään aikaan löytynyt ohjelmaopasta Omien Sivujen kautta. Suoralla linkillä toimii: https://www.telia.fi/palvelu/ohjelmaopas


Kirjautumalla Omille Sivuille ja sieltä klikkaamalla Telia TV-kuvaketta (esim. Telia TV digiboksi laajakaistalla) tulee oikeassa reunassa Kanavaopas/tallennus -painike, mistä pääset samaiseen ohjelmaoppaaseen. 


Tuo linkki kanavaoppaaseen tosiaan katosi jokin aika sitten Omilta Sivuilta. Luulin että se on jostain syystä poistettu yleisesti käytöstä. Mutta jos sen pitäisi edelleen löytyä Omilta Sivuilta ja muilla toimii ok niin täytyy tehdä vikailmoitus.

PiaJo
Telialainen
Telialainen
  • 206 custom-general.kudos
  • 840 custom-general.replies
  • 67 custom-general.solutions

Kannattaa @mpiki kokeilla toista selainta, jos ei toisessa toimi. Selaimen välimuistin tyhjennystä kehiin, jos se auttaisi asiaan. 

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 88 custom-general.kudos
  • 319 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions


@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia avata asiakkailleen, että miksi tätä tallennuspalvelua ei vihdoin ja viimein saada kehitettyä niin, että jatkuvia tallennuksia voisi tehdä suoraan digiboksin kautta sekä sovelluksella? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä vai mistä on kyse? Miksi palvelua ei haluta parantaa? Kertokaa meille!


Kehitämme palveluitamme koko ajan niin, että ne palvelisivat asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tallennuspalvelun osalta kehitystyö on kesken ja onkin tärkeää, että annatte palautetta sen suhteen, mitkä ominaisuudet ovat toivottuja/haluttuja. Kuten kaikessa kehitystyössä, kaikki ei tapahdu hetkessä, eli muutoksia joutuu odottamaan. Näistä ilmoittamistanne asioista ja huomioista olemme laittaneet viestiä eteenpäin Tallennuspalvelun kehityksestä vastaaville, joten heillä asiat ovat tiedossa. Kiitos siis näistä palautteista, ne ovat arvokkaita meille. Jatkuvan tallennuksen osalta vastasinkin jo tänne keskusteluun. Eli tällä hetkellä tosiaan jatkuva tallennus ei toimi suoraan digiboksin tai sovelluksen kautta. Asia on kehitysporukalla tiedossa, mutta aikataulua ei sen suhteen ole antaa, milloin se noihin kyseisiin alustoihin saadaan.

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

KALKKUT
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 97 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

TÄYTTÄ VALEHTELUA TELIA EI KEHITÄ YHTIKÄS MITÄÄ 

jasu40
Kommentaattori
  • 23 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@HannaMarikaL  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia avata asiakkailleen, että miksi tätä tallennuspalvelua ei vihdoin ja viimein saada kehitettyä niin, että jatkuvia tallennuksia voisi tehdä suoraan digiboksin kautta sekä sovelluksella? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä vai mistä on kyse? Miksi palvelua ei haluta parantaa? Kertokaa meille!


Kehitämme palveluitamme koko ajan niin, että ne palvelisivat asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tallennuspalvelun osalta kehitystyö on kesken ja onkin tärkeää, että annatte palautetta sen suhteen, mitkä ominaisuudet ovat toivottuja/haluttuja. Kuten kaikessa kehitystyössä, kaikki ei tapahdu hetkessä, eli muutoksia joutuu odottamaan. Näistä ilmoittamistanne asioista ja huomioista olemme laittaneet viestiä eteenpäin Tallennuspalvelun kehityksestä vastaaville, joten heillä asiat ovat tiedossa. Kiitos siis näistä palautteista, ne ovat arvokkaita meille. Jatkuvan tallennuksen osalta vastasinkin jo tänne keskusteluun. Eli tällä hetkellä tosiaan jatkuva tallennus ei toimi suoraan digiboksin tai sovelluksen kautta. Asia on kehitysporukalla tiedossa, mutta aikataulua ei sen suhteen ole antaa, milloin se noihin kyseisiin alustoihin saadaan.


Ikävä kyllä tuo kirjoittamasi on aikamoista sanahelinää. Valitettavasti. Tästä jatkuvien tallennuksien tekemisestä suoraan boksilta sekä sovelluksesta on puhuttu vuosien ajan eikä asiassa ole tapahtunut minkäänlaista kehitystä! Telian olisi järkevää erottaa Telia tv:n kehitystiimi ja palkata sellainen porukka joka saa jotain aikaan! Tuo on niin tehotonta toimintaa, että miten kannattaa maksaa tuollaisille työntekijöille palkkaa. Mitä Telian tv- tiimi tekee työpäivinään kun vuosiin ei kehitys asiakkaille näy?

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions


@jasu40  kirjoitti:

@HannaMarikaL  kirjoitti:

@jarkko35  kirjoitti:

Voisiko Telia avata asiakkailleen, että miksi tätä tallennuspalvelua ei vihdoin ja viimein saada kehitettyä niin, että jatkuvia tallennuksia voisi tehdä suoraan digiboksin kautta sekä sovelluksella? Kilpailijoilla näin on ollut jo pitkään. Eikö osaaminen riitä vai mistä on kyse? Miksi palvelua ei haluta parantaa? Kertokaa meille!


Kehitämme palveluitamme koko ajan niin, että ne palvelisivat asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Tallennuspalvelun osalta kehitystyö on kesken ja onkin tärkeää, että annatte palautetta sen suhteen, mitkä ominaisuudet ovat toivottuja/haluttuja. Kuten kaikessa kehitystyössä, kaikki ei tapahdu hetkessä, eli muutoksia joutuu odottamaan. Näistä ilmoittamistanne asioista ja huomioista olemme laittaneet viestiä eteenpäin Tallennuspalvelun kehityksestä vastaaville, joten heillä asiat ovat tiedossa. Kiitos siis näistä palautteista, ne ovat arvokkaita meille. Jatkuvan tallennuksen osalta vastasinkin jo tänne keskusteluun. Eli tällä hetkellä tosiaan jatkuva tallennus ei toimi suoraan digiboksin tai sovelluksen kautta. Asia on kehitysporukalla tiedossa, mutta aikataulua ei sen suhteen ole antaa, milloin se noihin kyseisiin alustoihin saadaan.


Ikävä kyllä tuo kirjoittamasi on aikamoista sanahelinää. Valitettavasti. Tästä jatkuvien tallennuksien tekemisestä suoraan boksilta sekä sovelluksesta on puhuttu vuosien ajan eikä asiassa ole tapahtunut minkäänlaista kehitystä! Telian olisi järkevää erottaa Telia tv:n kehitystiimi ja palkata sellainen porukka joka saa jotain aikaan! Tuo on niin tehotonta toimintaa, että miten kannattaa maksaa tuollaisille työntekijöille palkkaa. Mitä Telian tv- tiimi tekee työpäivinään kun vuosiin ei kehitys asiakkaille näy?


Kakki valuu aina alaspäin? Syytä aina mosuria? Eiköhän "tiimi" tee juuri sitä, mitä tiikkipöydän takaa käsketään. Ja niillä resursseilla, jota konsernijohto tarjoaa.