Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tallennusten selaus Telia TV -palvelussa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?

Edit IlariJR: otsikkoa muokattu hieman kuvaavammaksi.

59 vastausta
jasu40
Kommentaattori
  • 23 custom-general.kudos
  • 28 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämä tallennuspalvelu on Telialla toteutettu todella huonosti. Ensinnäkin Telialla on Suomen lyhin tallenteiden säilymisaika, jota todella, todella ihmettelen. Miksi? 90 on todella olematon aika. Lisäksi tallenteet ovat kaikki yhdessä pötkössä, todella sekava näkymä lähteä metsästämään juuri sitä tiettyä katselussa olevaa tallennetta. Miksi katselussa olevat tallenteet eivät voi olla Jatka katsomista- listassa kuten ne ovat esimerkiksi Elisa Viihteessä? Ja miksi Haku- ominaisuus ei hae myös tallenteista, kuten Elisa Viihteessä. Pelkään pahoin, että tämä on vain Telian osaamattomuutta, ja siksi olen ehdottanut, että eikö Telia voisi vuokrata Elisalta osaavia työntekijöitä kehittämään tätä Tallennuspalvelua? Olisiko tämä mahdollista, Telia?

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 260 custom-general.kudos
  • 571 custom-general.replies
  • 33 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@jasu40  kirjoitti:

Tämä tallennuspalvelu on Telialla toteutettu todella huonosti. Ensinnäkin Telialla on Suomen lyhin tallenteiden säilymisaika, jota todella, todella ihmettelen. Miksi? 90 on todella olematon aika. Lisäksi tallenteet ovat kaikki yhdessä pötkössä, todella sekava näkymä lähteä metsästämään juuri sitä tiettyä katselussa olevaa tallennetta. Miksi katselussa olevat tallenteet eivät voi olla Jatka katsomista- listassa kuten ne ovat esimerkiksi Elisa Viihteessä? Ja miksi Haku- ominaisuus ei hae myös tallenteista, kuten Elisa Viihteessä. Pelkään pahoin, että tämä on vain Telian osaamattomuutta, ja siksi olen ehdottanut, että eikö Telia voisi vuokrata Elisalta osaavia työntekijöitä kehittämään tätä Tallennuspalvelua? Olisiko tämä mahdollista, Telia?


Ymmärrän sen, että joillekin tämä 90 päivän tallennusaika ei tunnu tarpeeksi pitkältä ajalta, mutta tähän ei ole ainakaan lähitulevaisuudessa tulossa muutosta. En pysty kertomaan tarkempaa syytä miksi haku tai Jatka katselua ei ole yhdistetty tallentesiin tällä hetkellä, mutta vien tämän toiveen myös eteenpäin tiedoksi. Työntekijöidemme asioita emme tässä avaa tarkemmin.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Ocxid
Kommentaattori
  • 38 custom-general.kudos
  • 67 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JoonasLam  kirjoitti:

@jasu40  kirjoitti:

Tämä tallennuspalvelu on Telialla toteutettu todella huonosti. Ensinnäkin Telialla on Suomen lyhin tallenteiden säilymisaika, jota todella, todella ihmettelen. Miksi? 90 on todella olematon aika. Lisäksi tallenteet ovat kaikki yhdessä pötkössä, todella sekava näkymä lähteä metsästämään juuri sitä tiettyä katselussa olevaa tallennetta. Miksi katselussa olevat tallenteet eivät voi olla Jatka katsomista- listassa kuten ne ovat esimerkiksi Elisa Viihteessä? Ja miksi Haku- ominaisuus ei hae myös tallenteista, kuten Elisa Viihteessä. Pelkään pahoin, että tämä on vain Telian osaamattomuutta, ja siksi olen ehdottanut, että eikö Telia voisi vuokrata Elisalta osaavia työntekijöitä kehittämään tätä Tallennuspalvelua? Olisiko tämä mahdollista, Telia?


Ymmärrän sen, että joillekin tämä 90 päivän tallennusaika ei tunnu tarpeeksi pitkältä ajalta, mutta tähän ei ole ainakaan lähitulevaisuudessa tulossa muutosta. En pysty kertomaan tarkempaa syytä miksi haku tai Jatka katselua ei ole yhdistetty tallentesiin tällä hetkellä, mutta vien tämän toiveen myös eteenpäin tiedoksi. Työntekijöidemme asioita emme tässä avaa tarkemmin.


Älä Joonas älä. Älä aina väheksy asikkaiden tarpeita ja esille tuomia asioita. Onneksi jätit vakio vastauksesi liittyen tallennusaikaa liittyen kirjoittamatta. Alkaa kohta lähentelemään NikoNon tasoa.

JuhaPN
Vakiokalustoa
  • 45 custom-general.kudos
  • 82 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos @JoonasLam vastauksestasi. Tämä vahvistaa entisestään sitä tunnetta, että tein oikean ratkaisun irtisanoessani TeliaTV digiboksilla -palvelun. Liiga on tällä hetkellä ainoa asia, jota TeliaTV tarjoaa mutta kilpailijat ei. Onneksi Liigan saa edes HD-tasoisena myös ilman boksia ja varmaan syksyn tullen myös CMoren kautta. Tallennuspalvelut, maksukanavapakettien kuvan laatu sekä oheispalvelut (esim. Viaplay) ovat kaikilla muilla tarjoajilla vähintään yhtä hyvin ja monessa tapauksessa valovuoden Teliaa edellä.

jarkko35
Konkari
  • 300 custom-general.kudos
  • 526 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JuhaPN  kirjoitti:

Kiitos @JoonasLam vastauksestasi. Tämä vahvistaa entisestään sitä tunnetta, että tein oikean ratkaisun irtisanoessani TeliaTV digiboksilla -palvelun. Liiga on tällä hetkellä ainoa asia, jota TeliaTV tarjoaa mutta kilpailijat ei. Onneksi Liigan saa edes HD-tasoisena myös ilman boksia ja varmaan syksyn tullen myös CMoren kautta. Tallennuspalvelut, maksukanavapakettien kuvan laatu sekä oheispalvelut (esim. Viaplay) ovat kaikilla muilla tarjoajilla vähintään yhtä hyvin ja monessa tapauksessa valovuoden Teliaa edellä.


Telia saa katsoa itseään pitkään peiliin. Ei ole mikään ihme, että asiakkat häviää Telia tv:n parista, ei ihme, että Elisa Viihde on Suomen suosituin tv-palvelu! Ei voi kuin ihmetellä miksi Telia tekee näin, eikö Telia halua saada asiakkaita omalle tv- palvelulleen? Miksi se ei kehitä tv- palveluaan asiakkaiden toiveiden mukaiseksi? Näin tekevät Elisa ja Dna, miksi ei Telia?

KALKKUT
Vakiokalustoa
  • 35 custom-general.kudos
  • 97 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ettekö ymmärrä heittää vesilintua sillä boxsilla täys susi

mikkooks
Vakiokalustoa ☆☆
  • 139 custom-general.kudos
  • 258 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JoonasLam  kirjoitti:

En pysty kertomaan tarkempaa syytä miksi haku tai Jatka katselua ei ole yhdistetty tallentesiin tällä hetkellä, mutta vien tämän toiveen myös eteenpäin tiedoksi.

Minä pystyn. Siellä Telialla ei saada yhtään mitään aikaiseksi.

DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@IlariJR  kirjoitti:

@DUKE74  kirjoitti:

Onko kukaan törmännyt hankaluuteen Telia viihteen tallennusten selaamisten osalta?

"Uusimmasta vanhimpaan" ja aakkosellinen haku tuntuvat lähinnä rienaaavalta, kun taskussa on 1700h ohjelmia. Missä on "jatka katselua". Entä "suosikit" Entä haku vaikkapa k-kirjaimen kohdalta.

Mielestäni Teliaviihteen omien tallennusten hakujärjestelmä on todella huono. Olen antanut asiasta viisi vuotta palautetta, mutta se ei näköjään innosta Telian herroja.

Onko kellään samaisia kokemuksia?


Käytettävissä olevat toiminnallisuudet riippuvat hieman tekniikasta. "Jatka katselua"  -toiminto löytyy esimerkiksi Telia TV sovelluksesta ja Telia TV digiboksista, joka toimii Telian kiinteän laajakaistan päällä. Nähtävästi sinulla on kuitenkin käytössä digiboksi, joka toimii mobiiliyhteyden tai jonkin toisen operaattorin laajakaistan kautta? Tällöin katselukohta ei valitettavasti jää talteen. Laitoin tästä kyselyä eteenpäin, joten katsotaan saanko sieltä lisätietoja. Kiitos palautteestasi!


Niin, meillä on Telian Hybridilaajakaista.

Eikös siinä ole wähän molempia?

Mitäs nyt?

 

DUKE74
Kommentaattori
  • 15 custom-general.kudos
  • 37 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tallennuksen katselua voi jatkaa siitä kohtaa, mihin on viimeksi jäänyt. Kyse ei ole siitä, waan siitä MITEN JA KUINKA NOPEASTI LÖYDÄT SEN TALLENTEEN.

 

Mielestäni awauswiestissäni keskustelun aiheena olewa ongelma määritellään riitäwän selwästi.

 

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 118 custom-general.kudos
  • 430 custom-general.replies
  • 24 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DUKE74  kirjoitti:


Niin, meillä on Telian Hybridilaajakaista.

Eikös siinä ole wähän molempia?

Mitäs nyt?

 


Mikäli Hybrid-yhteyden osuus on 24Mbit/s, pystyt hyödyntämään Telia TV didiboksi laajakaistalla ominaisuutta. Tämän nopeuden vaihteluväli on 8-16Mbit/s. Voi halutessasi testata nopeutta ottamalla SIM-kortin pois Hybrid-reitittimestä.

 

Muistatko oletko kirjautunut digiboksille numerosarjalla vai kirjainyhdistelmällä? Jos olet kirjautunut 000- alkuisella numerosarjalla käytössäsi pitäisi olla tuo Telia TV digiboksi laajakaistalla, jossa on muun muassa tuo "jatka katselua" -toiminto. Toki asiakaspalvelun kautta voidaan tarkistella näppärästi mitkä yhteydet sinulla on ja onko kenties digiboksille kirjauduttu "väärin".

Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Apple Watch Series 5 | PC | Nintendo Switch | PS4 | ( ͡° ͜ʖ ͡°)